Ihottumaa Star Nutritionin Whey 80 proteiinista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Colonus
  • Aloitettu Aloitettu
oon nyt käyttänyt 4kg Star Nutritionin maustamatonta 80 heraproteiinia ja nyt on lähes koko kroppaan levinnyt punaista ihottumaa. Olen myös käyttänyt Star Nutritionin Gainer Pro:ta, kreatiinia ja Anabolic ZMA:ta. Olen lopettanut kreatiinin käytön, mutta ihottuma jatkuu edelleen. Nyt epäilen että heraprotsku aiheuttaa ihottuman kun en mitään isojen poikien "tehosteita" käytä. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia kun kiinnostaisi tietää että kuolenko tähän paikkaan. Kun postikusti toi uuden nelikiloisen vastaavan säkin eikä hukkaankaan sitä oikeen vitsisi heittää. :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monta säkkiä täälläkin mennyt, eikä mitään vastaavaa. Kreatiinista tosin tuli muutama näppy silloin, kun sen lopetin. Käytön aikana ei mitään, mutta lopetettuani alkoi ilmestymään?

Itellä on hieman punasta ihottumaa myös ja tällä hetkellä jokapäiväisessä käytössä on Golden Standardin Whey 100%
En tosin tiedä tai usko, että johtuuko se tuosta.

Star Nutrionin Whey 80:stä on mennyt itselläni useampia kiloja eri makuja ilman mitään ongelmaa.

Oletko käyttänyt muiden valmistajien heraa aikaisemmin ongelmitta?

Raavitko ihoa eli tuleeko kutinaa vai onko tullut ihan ilman raapimista tuo ihottuma? Aika varmasti sulla jotakin allergiaa, esim. itsellä on hirveä allergia lisäaineisiin. Osasta tulee sitten nyppyä jos toista.

Ja ota huomioon että jos olet vaihtanut vaikka pyykinpesuainetta jne. juuri samaan aikaan kun olet tuon säkin ostanut.

Mulla tulee herasta ihottumaa. Ei nuo iho oireilut selviä kuin systemaattisella testaamisella, eli jättää yksi aine kerrallaan vähintään pariksi viikoksi pois...testaa niin selviää.

Toistetaan: samaa protskua imetty useita säkkejä ilman minkäänlaista ihottumaa. Kuten KRIM tuossa mainitsi, systemaattinen testaus vain käyntiin. Toivotaan että pirulainen löytyy!

fastin heraa oon joskus alle kilon vetäny ilman onkelmia

- - - Updated - - -

ilman raapimista tullu, ei kutia mutta punaista jälkeä vaan. nyt vatsasta vähentyny mutta levinny käsivarsiin. pesuainettakaan en usko aiheuttajaksi, paitojakaan kesällä tullut juurikaan käytettyä :D

Itellä oli pari vuotta sitten sama ongelma juuri tuon Star Nutrionin heran kanssa, punasta ihottumaa tuli nivusiin ja kylkiin heti ekasta palkkarista lähtien, jatkoin kuitenki käyttöä pari viikkoa ja ihottuma levisi koko ajan, sitten jätin heran juomisen ja ihottumakin lähti viikossa. Mass Nutrionin wheyn kanssa ei oo ollu mitään ongelmaa vaikka kilokaupalla onkin tullu vedettyä. Aika harvinaista ilmeisesti tuon ihottuman tulo ku ei netistä tahtonu löytää vastaavanlaisia juttuja kuin lontooksi..

Mulla on kans ollut nyt useemman kuukauden vasemmas kämmenseläs ikävä ihottuma. Ja syön myös tota samaa jauhoo. Kuitenkin mielenkiintosta että oon syönyt samaa merkkiä jo vuosia. Toisaalta tää on eka pussi maustamattomana. Oon varma että ihottuma johtuu jostain lisäravinteesta koska väliviikolla se aina paranee.

Olen käyttänyt Star Nutritionin whey80:stä 3 kiloa banaania ja kohta 4 kiloa minttusuklaata ja mitään ei ole itselleni ilmennyt.

Startnutrition whey80 on menny useita kiloja, eikä mitään haittavaikutuksia ole ollut. Mutta mulla on 2 erilaista purkki starnutritionin only one regular multivitamiineja, jotka on tullut ostosten mukana. Niitä en pysty syömään kun tulee n. 15min kestävä todella paha/oksettava olo. Onko muilla ollut vastaavia noiden kanssa?

Menny useita pusseja ko. jauhetta, ei mitään vieläkään.
Ja rolle, mullakin tuli noita multivitskuja, eikä mun maha ainakaan niistä menny sekasi.

Ei mullakaa mitää ihottamaa oo tullu Star Nutrionin Whey80:stä. Sen sijaan mua alkaa oksettaa tosi paljon, ku juon Star Nutrionin Wheytä. Tulee semmone huono olo. Mut pakko sitä o vetää, ku paljo edullisempaa muihi protskuihi verrattuna. Tätä oksennus oloo ei oo tapahtunu esim. mutant massis tai fastin herassa. Muita protskui en oo kokeillu.

Ei mullakaa mitää ihottamaa oo tullu Star Nutrionin Whey80:stä. Sen sijaan mua alkaa oksettaa tosi paljon, ku juon Star Nutrionin Wheytä. Tulee semmone huono olo. Mut pakko sitä o vetää, ku paljo edullisempaa muihi protskuihi verrattuna. Tätä oksennus oloo ei oo tapahtunu esim. mutant massis tai fastin herassa. Muita protskui en oo kokeillu.

Sama homma täällä. Etova olo tulee nauttimisen jälkeen, kestää noin 1-2 tuntia. Kaikilla mauilla on tullut tuota ja kaveri kun käytti niin kertoi samanlaisista oireista. Halvintahan tää taitaa olla niin tulee kyllä ostettua. Pitääpä laittaa kohta seuraava 8 kilon setti tilaukseen. Mikähän aines tuon huonon olo aiheuttaa kun vissiin aika useilla ilmennyt tuota?

Suositut

Back
Ylös Bottom