Isot miehet karpoilee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
....Ei sanaakaan mistään tutustumistarjouksesta tai mistään määrä rajotuksesta. En muuten maksa yhtään enempää kun 4,90 per kipale, täyttä kusetustahan tuo on.
Alkuperänen paljon parempi musta tost Jessicasta!
Niin mun mielestäkin, outoa että on lähdetty noin rankalla kädellä muuttamaan kuvaa, kun tyttö on tarpeeksi kaunis muutenkinAlkuperänen paljon parempi musta tost Jessicasta!
Vuosia sitten luin juttua, miten mainosten hampurilaisista saadaan niin muhkeita ym. Hammastikut käyttöön. Tietenkin on tuo kuvankäsittely. Kermavaahdon tilalla käytetään partavaahtoa.
Tossa muutama Advertising Vs Reality - A Product Comparison Project
Mainonta on ihan moraalitonta...
Täähän nyt oli ihan perussettiä. Mun mielestä tota kuvaa ei ole juurikaan muokattu, korjailtu lähinnä. Itse mainonnan suunnittelijana olisin tehnyt samantyylisiä korjauksia vaikka nainen kuvassa on jo lähes "täydellinen", jos niin voisi sanoa. Värit oli muokattu lämpimän sävyisiksi ja tuotu enemmän valoa esiin kuvasta. Minun mielestä hillitty ja hyvä muokkaus. Mikä tuosta nyt sitten tekee skandaalin?Jessica Alban Campari-kuvaussessioista on vuotanut julkisuuteen kuva, josta selviää kuinka paljon sitä on käsitelty matkalla mainokseksi.
Täähän nyt oli ihan perussettiä. Mun mielestä tota kuvaa ei ole juurikaan muokattu, korjailtu lähinnä. Itse mainonnan suunnittelijana olisin tehnyt samantyylisiä korjauksia vaikka nainen kuvassa on jo lähes "täydellinen", jos niin voisi sanoa. Värit oli muokattu lämpimän sävyisiksi ja tuotu enemmän valoa esiin kuvasta. Minun mielestä hillitty ja hyvä muokkaus. Mikä tuosta nyt sitten tekee skandaalin?
Pitää ottaa tosta Bemarin Munchenin päähuoltopaikasta foto ens kerralla. Se näyttää nimittäin tismalleen tommoselta, samanlaiset jakkaratkin on joissa istuskella kahviautomaatin vieressä :DMainonnassahan luotetaan paljon mielukuvien luontiin ja vähän turhankin usein kuvat mainonnassa eivät todellakaan ole yhtä todellisuuden kanssa, vaan usein aika helvetin kaukana siitä. Tänne saa pistää parhaita ja kaikista epätodellisimpia kuvia palveluista, tuotteista jne.
Tässä yksi, josta sain idean ketjuun. Autokorjaamo, just, ihan vitusti onkin tuommoista. Meitsi kun auton vie korjaamolle, niin avaimet tiskille ja viikon päästä katsomaan josko olisi valmista.
Kuva: www.veho.fi
Ai isolla kädellä? No ei minun mielestä. Suht samalta näyttää kummassakin kuvassa noin niinku painonsa puolesta. Lähinnä korostettu ihon sävyä esimerkiksi ja tuotu kuvaan enemmän lämpöä ja ryhtiä. Eka kuva oli aika pliisu mainoskuvaksi, korjattu paljon kirkkaampi ja tuotu enemmän sävyjä esiin.Eikös tuota ole aika isolla kädellä hoikistettu tuossa kuvassa?
Ai isolla kädellä? No ei minun mielestä. Suht samalta näyttää kummassakin kuvassa noin niinku painonsa puolesta. Lähinnä korostettu ihon sävyä esimerkiksi ja tuotu kuvaan enemmän lämpöä ja ryhtiä. Eka kuva oli aika pliisu mainoskuvaksi, korjattu paljon kirkkaampi ja tuotu enemmän sävyjä esiin.
No mitä helvettiä? Onhan tota vyötäröä kavennettu vaikka kuinka! Ei tosin alkuperäisessäkään kuvassa mitenkään läskiltä näytä, mutta siinä ei ole oikeastaan ollenkaan erottuvaa vyötäröä.Ai isolla kädellä? No ei minun mielestä. Suht samalta näyttää kummassakin kuvassa noin niinku painonsa puolesta. Lähinnä korostettu ihon sävyä esimerkiksi ja tuotu kuvaan enemmän lämpöä ja ryhtiä. Eka kuva oli aika pliisu mainoskuvaksi, korjattu paljon kirkkaampi ja tuotu enemmän sävyjä esiin.
No kyllä ainakin mun silmään ihan selkeesti hoikempi tässä muokatussa. Ekassa kuvassa näyttäis jotain jenkkakahvojakin olevan. Onkohan ton silmätki muokattu kun ekassa kuvassa kattoo iha eri suuntaan ku tokassa?
Minä ainakin olen syyllistynyt monesti näihin "pikkukorjailuihin", eikä ole vielä kukaan huomannut että omaa kuvaa olisi hoikennettu. Tyytyväinen asiakas on tyytyväinen asiakas...On sitä vähän laihdutettu, mutta ei nyt mitenkään isolla kädellä. Vyötäröä pikkuisen kavennettu ja yleisesti tiukennettu sieltä täältä. Silmät on käännetty katsomaan kameraan.
Mutta sellaista ne joskus haluaa ja me tehdään, mainosmaailma on raaka maailma ja silloin pitää heittää moraali sinne minne aurinko ei paista kun pitää saada leipää pöytään. Tietty on asioita mitä minäkään en koskaan tekisi mutta se nyt on ihan sama että otanko joltain Pamelalta pari kiloa pois vai en kun asiakas niin haluaa. Pikkujuttuja moiset, maailmassa on paljon muutakin vialla kuin Jessican shopattu vyötärö.
Pitää ottaa tosta Bemarin Munchenin päähuoltopaikasta foto ens kerralla. Se näyttää nimittäin tismalleen tommoselta, samanlaiset jakkaratkin on joissa istuskella kahviautomaatin vieressä :D
(palmuja ei kuitenkaan ole kuten Vehon kuvassa.)