ihmisen nahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja krisu--
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
en nyt tiedä mihin osioon tämä kysymys liittyisi joten laiton sen tänne. eli.. kuinka nopeasti ihmisen nahka kiristyy dietin edetessä? itse olen tässä dietannu nyt muutaman kk tarkoituksena vähentää keskivartalon rasva% ja hyvin toimunu MUTTA palat ei näy (muuten lihas erottuvuutta on tullut) :hyper: paino pudonnut 90 kg siihen 79 kg..onko in body mittaus kuinka tarkka kun siinä voisi käydä tarkastamassa todellisen rasvan osuuden.

Tähän tuskin on mitää tiettya numeroa olemassa eli sangen yksilöllistä. Se rasva lähtee viimeiseksi sieltä mihin se on ekana tullut ja miehillähän se yleensä kerääntyy vatsan alueelle ja naisille perseeseen. Näin ollen ne palat tulee vasta ihan viimeiseksi näkyviin koska se rasva on ruvennu siihen ekana kertymään. Lisäks täytyy tietysti varmistua siitä et ne palat löytyy sieltä.

Lisäks jos on ihan saatanallisen keissin kerenny hamstraamaan siihen pötsiin ni se nahka ei välttist ihan kokonaan palaudu enää alkuperäseen..

Vatsapalojen erottumiseenkin vaikuttaa niin moni seikka. Yleensä se vaatii ne hieman alle 10% rasvat et erottuvuus on kohdillaan, joillakin näkyy palikat sitten taas jo 12-13% rasvoissakin kun niissä on sen verran paljon kokoa ja keskivartalon treenaamiseen on oikeasti kulutettu paljon aikaa ja nähty vaivaa.

jep jep..kyllä siellä ne palat on. no onneks meikälle ei oo kertyny kovinkaan paljon tuota rasvaa (kun aloin diettaaman) että nahka roikkus pallien ylä puolella :D no mutta jospa se nahka siitä kiristyis kun jatkaa diettaamista.:dance:

Joo eiköhän, ja jos oot ekaa (ekoja) kertaa diettaamassa ni muistat vaan pitää pään kylmänä. Eli kun sitä rasvaa lähtee jokapuolelta pois ni ei kannata lannistuu vaikka se vatsa itessään näyttäis suunnilleen samalta melko pitkään . Ite sitä on silmällä (kokemattomalla) vaikee hahmottaa et jos esim ne kyljet pienenis (johon itellä tuppaa laardia tulemaan) ni jos tuijottaa vaan yhtä kohtaa esim sitä mahaa ni luulee et mitään ei tapahdu ja sit tekee jotain muutoksia väärään suuntaan vaiks painonpudotus etenis suunnitelmien mukaan. Tietysti painon seuranta vaa'alla aika-ajoin on ihan jees..

off topic, ketjun nimestä tuli mieleen että Hannibal Lecter on liittynyt pakkotoistolle...
Nojoo, ketjun topicci oli kieltämättä melkonen timantti- jälleen kerran.

Itselle tuli ekana mieleen lähinnä joku vitunnahkaviitta tms... :dance2:

Jännittämällähän varmaan saa näkyviin ainakin ylimmät palikat yli 20 rasvoissa, mutta tosiaan alle 15% pitää varmaan olla että näkyy rentona ainakin neljä ylintä. Alavatsahan on varmaan kaikilla se mistä ne rasvat lähtevät viimeisenä, ja kun rasva palaa tasaisesti tullee se vaatimaan lähelle 10% että näkyy kunnon sixpack.

On tuo ihmisen nahka vaan niin saatanan perkeleellistä, kaikki jeesustelu sen vetäytymisestä ja takaisin palautumisesta reilun lihavuuden jälkeen on täyttä paskapuhetta. Itse riipaisin 120-125kg -> 80-85kg mittoihin ja ei ole nahkat kiristynyt mihinkään vaikka jo pari vuotta ollut ns. normaalipainoinen. Treenannut olen koko ajan.

joo useimmitenhan siihen nahkojen kiristymiseen ei taida toimia kuin leikkaus.. tiedä sitten.. tietenkin varmasti myös se tahti millä laihtuu määrittelee aika paljon sen nahan käyttäytymisen.. uskoisin, niin, että mitä rauhallisemmin painoa tiputtaa pitkässä juoksussa sitä paremmin nahkakin elää siinä mukana.. mutta tämä oli ihan puhdasta MUTUA..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On tuo ihmisen nahka vaan niin saatanan perkeleellistä, kaikki jeesustelu sen vetäytymisestä ja takaisin palautumisesta reilun lihavuuden jälkeen on täyttä paskapuhetta. Itse riipaisin 120-125kg -> 80-85kg mittoihin ja ei ole nahkat kiristynyt mihinkään vaikka jo pari vuotta ollut ns. normaalipainoinen. Treenannut olen koko ajan.

Sama ongelma pudotin 30kg, mutta ratkaisin ongelman pesemällä nahkani yli 80C:ssa jolloin se kutistui hieman liikaakin, nyt narisen liikkuessani. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom