Ihmisen käyttäytyminen muiden takia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Kai sitä kehittäis jonkun Mr. Wilsonin itelleen kuten Cast awayssa.

Tai sit menis sinne salille ja piirtäis sille leokon limpulle simmut,nenun ja suun.Sille sit juttelis mukavia siin sarjojen välissä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ringside sanoi:
Ehkä ihmisten persoonallisuuksia voi manipuloida hyvinkin paljon kohtelemalla niitä tietyllä tavalla. Paha sanoa, kun noita ei voi testeillä kokeilla.

Liioittelemalla ihmisten ominaisuuksia saa usein ihmisiä manipuloitua käyttäytymään tietyllä tavalla.

Taha sanoi:
Sanot, että "en mä rjunkkaa, mä vaan pitelen".

Legendaarisin selitys tosta aiheesta,mitä oon kuullu,kun yllätettiin itse teosta
yks jätkä:"ette kai te luullu,että mä runkkasin,multa tuli vaan verta munasta!"Pikkusen revettiin,kun se jätkä luki viä Hämähäkkimiestä vemputtaessaan...juu-u Hämistä. :hyper:

Snake sanoi:
:"ette kai te luullu,että mä runkkasin,multa tuli vaan verta munasta!"

Multa on tullu verta munasta. Tai essarista. Repes palohaava. Nuorena sitä sattuu ja tapahtuu.

ringside sanoi:
Multa on tullu verta munasta. Tai essarista. Repes palohaava. Nuorena sitä sattuu ja tapahtuu.

Poltit sitten joskus munasi.. :rolleyes:

Tää on oikeastaan aika mielenkiintoinen thread. En ole tainnut koskaan aiemmin tällaista asiaa pohtiakaan.. Jos kaikki muut ihmiset katois, niin ensimmäiset päivät menis varmaan ihmetellessä tapahtunutta ja pohtiessa, et mitä kivaa nyt voikaan tehdä. Jostain autoliikkeestä vois käydä jonkun megamageen auton ja ajella sellaisella joitain kilometrejä, vaate- ja kenkä"ostoksilla" vois käydä ja sit pitäis tietenkin tehdä jotain hullua. :D Mielessä varmaan välillä kävisi, että entä jos joku sittenkin tarkkailee mua. :rolleyes:
Salilla kävisin ainakin välillä. Ulkonäöstäni en huolestisi ainakaan yhtä tarkasti kuin nyt.
Joitain viikkoja ehkä jaksaisin olla yksin, mutta sitten saattaisi käydä jo liian rankaksi. Mun on vaan pakko saada olla ihmisten kanssa tekemisissä. Kelle mä puhuisin, jos olisin yksin? Itselleni? Jollekin pehmonallelle? Just joo. Olispa tylsää. Ei menis varmaan pitkään, kun unohtaisin kuinka puhutaan. :itku:
Ja kun elämä kävisi viimeisen päälle tylsäksi, ottaisin sen hienon auton ja ajaisin kaasu pohjassa niin pitkään, kunnes auto karkaa käsistä ja ajan päin puuta (tai bensa loppuu). En vaan osais olla yksin, ympärillä on pakko olla ihmisiä :love:

Mike sanoi:
Tämmöinen skenaario on joskus mietityttänyt. Aika omituinen aihe, mutta anyways.

Kuinka paljon ihmisen toiminnot johtuu muista ihmisistä? Jos oletetaan että huomenna aamulla heräisitte himasta ja kaikki muut ihmiset olisivat kadonneet maan päältä, kaikki muu olisi normaalisti. Toimisitteko normaalisti edelleen? Moniko kävisi vielä salilla? Kävisittekö suihkussa normaaliin tahtiin? Entä parturointi ja mahdollisen parranajo, jäisikö ne täysin kokonaan? Miten paljon ihminen tekee asioita mitä ei yksin ollessaan tekisi laisin?

Toinen mitä olen joskus miettinyt on raha. Mitä jos joku aamu valuutat katoaisivat. Minkälainen helvetillinen anarkia tulisi maan päälle? Ketään ei kiinnostaisi duunata kun ei siitä mitään saa. Mistä tulisi ensimmäinen vaihdon väline?
Aika äkkii sitä varmaan rupeis kulkemaan ns. EEVAN asussa
eikä sitä koskaan tiedä vaikka sattuis törmäämään AATAMIIN :D :haart: .Sorry nyt ei jaksa ton syvällisempää... :nolo:

Ihan ensimmäiseksi kävelisin boksereissani salille samalla laulen kovaan ääneen. Salilla treenaisin edelleen vain bokserit ylläni enkä irrottaisi katsettani peileistä hetkeksikään. Sarjojen jälkeen ja ennen huutaisin ja kiroilisin kuin heikkopäinen. Salin jälkeen menisin suihkuun, jossa laulaisin kovaan ääneen. Kuivaisin itseni hölkkäämällä munasillani kotiin.

Loppupäivä tulisi varmaan vietettyä Itäkeskuksessa, jonne ajaisin metrolla itse. Kävisin myös Tennispalatsissa katsomassa leffoja (jos saan koneet pyörimään) ja tyhjentämässä Pakkotoiston putiikin kaikkia hi-fi tuotteita myöten. Loppupäivän keinuisin leikkipuistossa ja puhuisin kissalleni.

Hygieniasta tulisi kyllä huolehdittua. Haluaisin nähdä miltä näytän parrakkaana ja pitkähiuksisena. Tulevaisuutta ajatellen olis varmaan järkevämpää muuttaa etelämpään, ettei talvella tarvitse palella.

Eleonoora sanoi:
Ja kun elämä kävisi viimeisen päälle tylsäksi, ottaisin sen hienon auton ja ajaisin kaasu pohjassa niin pitkään, kunnes auto karkaa käsistä ja ajan päin puuta (tai bensa loppuu). En vaan osais olla yksin, ympärillä on pakko olla ihmisiä :love:

Noinhan kävi just siinä yhdessä leffassa jossa kaikki ihmiset olivat sairastuneet johonkin parantumattomaan tautiin ja suurin osa jo kuollut. Yksi ukko kössi Ferrarin tms. urheiluautoliikkestä ja läks kilparadalle ajamaan, ajo sitä aikansa ja sit veti mutkan suoraksi 300 km/h lasissa. Komea tapa lähteä.

Muistaakohan joku ton pätkän nimen näistä tuntomerkeistä?

Melkein kaikki ihmiset tekee, tehdään joko kostaakseen tai näyttääkseen jollekin.
Eli jos täällä ei olisi ketään, niin ainoa elämisen tarkoitus olisi etsiä se joku. Eli aika hillitön nomadi meininki, tulisipahan nähtyä ainakin maailmaa.

Ilman valuuttaa vaihdon välineet löytysi varmasti hyvin äkkiä, se rikastuisi joka ensimmäisenä keksisi mikä se on. Sen pienen sekaannuksen aikana osa porukasta ehtisi haalia suuren määrän vaihdonvälineitä, tai sitten jotkut onnekkaat sattuisivat omistamaan niitä jo valmiiksi.
Jos normaali yhteiskunta pysyisi ennallaan, niin varmaan mikään kummonen anarkiakaan ehtisi tulemaan.
Varmaan suurin osa esim. virkavallasta menisi töihin ihan normaalisti. Ja isolta osalta menisi omaisuus alta mutta se vaan jaettaisiin uudelleen.

Ilc81 sanoi:
Noinhan kävi just siinä yhdessä leffassa jossa kaikki ihmiset olivat sairastuneet johonkin parantumattomaan tautiin ja suurin osa jo kuollut. Yksi ukko kössi Ferrarin tms. urheiluautoliikkestä ja läks kilparadalle ajamaan, ajo sitä aikansa ja sit veti mutkan suoraksi 300 km/h lasissa. Komea tapa lähteä.

Muistaakohan joku ton pätkän nimen näistä tuntomerkeistä?

Olisiko ollut Stephen Kingin Tukikohta nimiseen kirjaan perustuva leffa
http://www.piina.net/king/kirjat/42.html

Mun mielestä se leffa käsitteli ydinsodan jälkeistä aikaa. Yhden sukellusveneen kippari päätti jättää ohjukset laukaisematta ja sen takia australian tuhoutuminen viivästyi. Lopulta ausseissakin säteilytasot nousi kuolettavalle tasolle. Ihmiset tappoi itsensä joillain lääkkeillä ennen kuin kuolivat säteilyn seurauksiin. Paitsi se yksi, joka pölli sen ferrarin.

Varmaan kasvattaisin parran ekana ku haluisin nähä minkälainen siitä tulee :D sit sil Ferraril ja jollai pyöril tulis ajeltua aikansa kunnes kyllästyy ja lähtee isommille vesille. Tosta joku Silja Europa tai joku sotalaiva :hyper: (joutus opiskelee aika paljo miten ne liikkuu) ja sil rapakon taakse lämpimille vesille.. siel vasta tekemistä oliski... Ekana rakentaa tai ettiä joku nätti maja rannikolta. kasvatella kaikenlaisia kasveja ja metsästää ruokaa. Olis se kiva maata terassil, juoda alkomahoolia ja kattella omaa karille ajettua sotalaivaa jossa voi vitutukseen ammuskella kuulia ympäriinsä :eek: sitten jossain vaiheessa kun kyllästyy elämiseen ni menee lentokentälle ja etsisin itelle Hornetin tms. Hirveet kännit päälle ja ilmaan (ilmaan pääsee kuka vaan mut alas ei) :thumbs:

Se on siinä :nolo:

ls68210 sanoi:
Mun mielestä se leffa käsitteli ydinsodan jälkeistä aikaa. Yhden sukellusveneen kippari päätti jättää ohjukset laukaisematta ja sen takia australian tuhoutuminen viivästyi. Lopulta ausseissakin säteilytasot nousi kuolettavalle tasolle. Ihmiset tappoi itsensä joillain lääkkeillä ennen kuin kuolivat säteilyn seurauksiin. Paitsi se yksi, joka pölli sen ferrarin.

Just tämä! Mikä sen pätkän nimi oli, muistatko?

Mielenkiintoinen aihe. Jos jonakin aamuna heräisin ja huomaisin, että olen ainoa ihminen maan päällä, säikähtäisin kovasti. Olen melko läheisriippuvainen ihminen ja jopa epäitsenäinen. Välitän lähimmäisistäni suunnattoman paljon, monesti enemmän kuin itsestäni. Entä kun aamulla herätessä ei enää olisikaan mies vieressä, vain pehmolelut seuranani. Kun useista soittoyrityksistä huolimatta en saisi äitiin, isään, pikkusiskoon tai -veljeen yhteyttä. Paras ystävä ja kaikki minun elämääni rikastuttaneet henkilöt olisivat poissa? hui, on vaikeaa ja hurjan pelottavaa ajatella moista tilannetta. Vaikka käytännössä kaikki maailman kolkat, kaikki jäljelle jääneet tavarat ym. olisivat minun, en pystyisi nauttimaan niistä yksin. Luultavasti lopettaisin omankin elämäni toivoen, että joku vielä hyödyntäisi kaiken jäljelle jääneen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom