Ihmisen käyttäytyminen muiden takia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Itse varmasti rikkoisin kaikki nyky-yhteiskunnassa olevat tabut, mitä rikkoa vaan voi. Kokeilisin mihin kaikkeen suomalaisen miehen keho on kykenevä. Sen jälkeen laittaisin ne kaapissa lojuneet purkkarit jalkaan, sliippaisin tukkani taakse ja purjehtisin viljavimmille maisemille kasvattamaan hedelmiä ja vihanneksia. Varmasti kotieläimiäkin olisi. Tekisin niillä kaikenlaisia kokeita ja katsoihin mistä saisi parhaan vaimoke-sijaisen. Ahh, olisi se elämää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen miettinyt sellaista, että jos kaikki muut ihmiset häviäisivät maan päältä, mutta eläimet jäisivät jäljelle (siis itseni lisäksi), niin miten kauan kestäisi että eläimet valtaisivat kaupungit sun muut, ja miten onnistuisi selviämään hengissä ainoana ihmisenä kun nälkäiset karhut ja sudet kävelisivät pitkin katuja.

:|

Halffi- sanoi:
Juu, kyllä nätti hevonen vaimosta menee :)

Niin, ennen pitkää hevonen ja nainen ovat aika samalla tasolla: iso beba, pitkä harja = hiukset ja pitää perkeleenmoista meteliä. (tää oli vitun huono mut oli pakko sanoa)

mxm sanoi:
Niin, ennen pitkää hevonen ja nainen ovat aika samalla tasolla: iso beba, pitkä harja = hiukset ja pitää perkeleenmoista meteliä. (tää oli vitun huono mut oli pakko sanoa)
:D

Mr. man sanoi:
Joku Mr. Dumbbell jonka kanssa tekisi kaikkea :D

Saahan niitä jo valmiina, ei tarvi tehdä. Ei kun pumppu kiinni ja ilmaa sisään. Jos alkaa vinkumaan niin ilmat pihalle ja uusi tilalle. Nykyään tuo olisikin aika hankalaa.

Eipä jäisi punttis tai liikunta pois, itseäni varten siellä ravaan koska muuten olisin huonotuulinen hirviö. jos kaikki häviäisivät, olisin aamulla siitä hirvittävän kiitollinen. voisin ajaa töihin tuhatta ja sataa kiroamatta muita autoilijoita, jotka tietenkin ovat paljon minua paskempia ratissa. Ei tarvitsisi töniä muita reunemmas kun jatkaa metron liukuportaita alas. Mokomat onnettomat aina tiellä. Töissä ei kukaan tulisi häiritsemään kun yritän saada töitä tehtyä. mistä tuleekin mieleen kysymys miksi ihmiset (tai ainakin minä) ovat aina olevinaan niin kiireisiä. kiirekiirevittupoistieltä minä tulen nyt. Voisin parantaa tapojani tuossa... no ei ole vielä tarvetta kun on muut aina tiellä. :D
Mutta aika laiha lohtu se loppupeleissä on kun työt on tehty eikä ketään kelle ojentaa papereita. Eihän siinä olisi mitään järkeä töissä jatkaa, pitäisi ruveta metsästämään myöskin edes jotain seuraa ettei sekoa.
Siinä samalla valtaisin jonkun labran ja ottaisin elämäntyökseni uusien ihmisten tekemisen. Tai ehkä valtaisin spermapankin ja laittaisin itseni paksuksi jotta saisin seuraa. Eipä saisi lapsoset huonoja vaikutteita muuta kuin minulta. Hah! Oppisipa kaikki olla olematta tiellä.

En jatkaisi töitä jos ei olisi muita ihmisiä. Mutta jos rahaa ei yht'äkkiä olisi, jatkaisin töitä silti. Uskon, että työlläni on kuitenkin aika paljon apua muille. En siitä rahaa tarvitse palkaksi, tai oikeastaan muutakaan, paitsi tarvitsisin lisää vapaa-aikaa jos meinaan jatkaa harrastuksia ja siihen päälle vielä metsästää safkani...

Enemmänkin mietin millainen anarkia syntyisi paikasta jossa ei ole lakeja. Siinä maailmassa en uskaltaisi asua.

amn- sanoi:
Itse olen miettinyt sellaista, että jos kaikki muut ihmiset häviäisivät maan päältä, mutta eläimet jäisivät jäljelle (siis itseni lisäksi), niin miten kauan kestäisi että eläimet valtaisivat kaupungit sun muut, ja miten onnistuisi selviämään hengissä ainoana ihmisenä kun nälkäiset karhut ja sudet kävelisivät pitkin katuja.

Armeijalta ja asekaupoista jäisi varmaan jotain kivoja apuvälineitä tohon elukoita vastaan selviytymiseen... Varmasti tarpeeksi useampaankin elinikään.

amn- sanoi:

Kai sitä hakis asekaupasta arsenaalia näitä varten ja pitäis ostarin(kämpän) ovet lukossa. Alussa tulis tosiaankin ajeltua pitkin poikin paikallisen urheiluautoliikkeen kaaroilla, mutta voishan se ruveta vituttamaan hiljalleen. Noi eläimet varmaan tulisi ensimmäiseksi isoksi ongelmaksi.

Olisko takaraivossa kokoajan pelko, että vittu tää on jotain illuusiota ja just kun oon runkkimassa rautatiesemalla, niin kaikki ihmiset ilmestyy takaisin.

Mike sanoi:
Olisko takaraivossa kokoajan pelko, että vittu tää on jotain illuusiota ja just kun oon runkkimassa rautatiesemalla, niin kaikki ihmiset ilmestyy takaisin.

:lol2:

Sitten sut yllätettäisiin kirjaimellisesti muna kädessä!

Naene sanoi:
Siinä samalla valtaisin jonkun labran ja ottaisin elämäntyökseni uusien ihmisten tekemisen. Tai ehkä valtaisin spermapankin ja laittaisin itseni paksuksi jotta saisin seuraa. Eipä saisi lapsoset huonoja vaikutteita muuta kuin minulta. Hah! Oppisipa kaikki olla olematta tiellä.

Joo, naisen asemassa ois hieman (ihan pikkasen) helepompi elellä tällaisessa tilanteessa... :D

Ruoan hankinnasta tulisi sitten varmaan elämän päätehtävä. Kun kaikki kauan säilyvät purkkitonnikalatkin on vedetty, olis pakko keksiä jotain syötävää.

Ei muuta ku Hummer alle ja ITKK ja muutama KES kyytiin, sitten vaan hirvikantoja harventamaan!

Mike sanoi:
Kannattais sitten varoa, ettei siinä purkissa lukis mitään Poutiainen tai vastaavaa. :D

:lol2:

siinä olisikin huonoista huonoin tsägä

Mike sanoi:

Sanot, että "en mä rjunkkaa, mä vaan pitelen".

Vakavin asia vähään aikaan.

Jostain syystä threadi on aiheuttanut kuitenkin pahinta repeilyä ikinä.:D

Tosiaan, aseet kainaloon, autolla johonkin kämppään. Talvea varten kaikki valmiiksi, aseet, lumitraktorit, barbarat, säilykkeet, vaatteet.

Miettikääs tätä:

Eletään siinä kymmenen vuotta. Paikat ränsistyvät, murmelit vaanivat, kaikki toivo eloonjääneistä on haudattu. Vittu että on ankeaa. Uskokaa tai älkää, kyllä siihen kyllästyy. Ainoa hieno asia olisi katsoa, kuinka luonto hiljalleen peittää ihmisen jäljet. Puita tulee asvaltista läpi, talot sortuvat. Planeetta pelastui.

Oih, tää oiski kivaa. Oon joskus miettiny nuorempana. Varmaankin ottaisin testit sporttiautoilla ja -pyörillä, söisin kaikkea nannaa... ööh. Sitten varmaan kun kaikki kivat jutskat ois tehty, niin ettisin roinaa ja alkaisin reenaamaan. Sais ainakin keskityy bodaukseen täysillä :D

Aika samoilla linjoilla Weakin kanssa. Eli eka stokkalta burberryä niskaan ja sitten joku näpäkkä auto alle ja asekauppaa etsimään. No, jotain hauskaa keksii aina kun muut eivät ole paikalla.

Edit: Kuolema korjaisi varmaan ratin takaa tai aseiden kanssa kokemattomuuden takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom