- Ikä
- 43
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huoh,
Mites nyt kun tilasin ekaa kertaa tuolta iHerbistä tai ylensäkkään euroopan ulkopuolelta. Ja menin sitte magnesium sitraatin ohella ottamaan tilaukseen purkin GABA 500mg. Ei edes käynyt mielessä että se saataisi olla kielletty täällä Suomessa. Yritin kyllä ottaa yhteyttä Iherbiin heti kun huomasin virheeni. Mutta eivät kuulemma pystyneet enää tekemään mitään koska paketti on laitettu tulemaan aikaisemmin tänään.
Mitä tästä saattaa seurata? jos paketti jää tullin haaviin. Tilaus olis alle 45€ yhteensä joten ei ehkä jää, mutta mun säkällä jää.
Huoh,
Mites nyt kun tilasin ekaa kertaa tuolta iHerbistä tai ylensäkkään euroopan ulkopuolelta. Ja menin sitte magnesium sitraatin ohella ottamaan tilaukseen purkin GABA 500mg. Ei edes käynyt mielessä että se saataisi olla kielletty täällä Suomessa. Yritin kyllä ottaa yhteyttä Iherbiin heti kun huomasin virheeni. Mutta eivät kuulemma pystyneet enää tekemään mitään koska paketti on laitettu tulemaan aikaisemmin tänään.
Mitä tästä saattaa seurata? jos paketti jää tullin haaviin. Tilaus olis alle 45€ yhteensä joten ei ehkä jää, mutta mun säkällä jää.
Ei, mutta se halvin kuljetus on ottanut joskus 5 viikkoa. Joten luultasti vielä matkalla, joulu sun muut sotkemassa vielä kuljetuksia...Onko kenelläkään jäänyt iherb tilaus tulematta? Omani ollut yli 3 viikkoa nyt matkalla ja viimmeisin merkintä seurannassa 19.12 :/
Ei, mutta se halvin kuljetus on ottanut joskus 5 viikkoa. Joten luultasti vielä matkalla, joulu sun muut sotkemassa vielä kuljetuksia...
Onko kenelläkään jäänyt iherb tilaus tulematta? Omani ollut yli 3 viikkoa nyt matkalla ja viimmeisin merkintä seurannassa 19.12 :/
En ole Iherbistä tilannut mutta jos lisäravinne pillereitä tai jauhoja tilaatte, niin itse olen Amazon UKsta about 10 kertaa tilannut ja aina tullut 1,5 päivässä jos niin on tilauksen summauksessa lukenut. Maanantaina kello 22 tilaus ja keskiviikkona klo 15 kotiovella. Ja valikoima on tosi kattava, ei tietenkään ihan niin kattava kuin Amerikan Amazooni mutta aika lähelle menee.
10e tuolla nopealla kotiovelle 1,5 päivässä tilaukselle, ei mitään tullimaksuja yms. eli tuotteet + 10e. Mutta olen aina tilannut 4-10 tuotetta samalta myyjältä / kaupalta eli en tiedä jos tilailee eri myyjiltä että joutuuko kaikista tuon 10e pulittamaan. Mutta itselle toiminut hienosti.Millaset postikulut tuolla on?
Onko kenelläkään jäänyt iherb tilaus tulematta? Omani ollut yli 3 viikkoa nyt matkalla ja viimmeisin merkintä seurannassa 19.12 :/