SUPERCARB 1kg -40%

Iherb uudet tullirajat ja sallitut tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
Mä nyt tilasin neljä purkkia noita myrkyllisiä two per day -vitskuja, joissa on sitä tappavaa inositolia. Mä oon lukenu parin vuoden sisään just tosta tuotteesta yhden tullikeissin, joka liittyi just tohon inositoliin. Katotaan miten äijän käy.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä nyt tilasin neljä purkkia noita myrkyllisiä two per day -vitskuja, joissa on sitä tappavaa inositolia. Mä oon lukenu parin vuoden sisään just tosta tuotteesta yhden tullikeissin, joka liittyi just tohon inositoliin. Katotaan miten äijän käy.

Onko tuo inositoli muka jotenkin rajoitettu aine? Mä en ainakaan googlettamalla löytäny mitään siihen viittaavaa – itse asiassa tossahan tuli muutama suomalainen sitä myyvä kauppakin.

Onko tuo inositoli muka jotenkin rajoitettu aine? Mä en ainakaan googlettamalla löytäny mitään siihen viittaavaa – itse asiassa tossahan tuli muutama suomalainen sitä myyvä kauppakin.

Ainakin hetki sitten se oli lääkeaineluettelossa. Toi tossa onkin hauskaa, että täällä sitä saa myydä vaikka r-kiskalla, mutta itse et saa tilata ulkomailta.

https://www.finlex.fi/fi/laki/kokoelma/2013/sk20130220.pdf sivu 27

Ainakin hetki sitten se oli lääkeaineluettelossa. Toi tossa onkin hauskaa, että täällä sitä saa myydä vaikka r-kiskalla, mutta itse et saa tilata ulkomailta.

Jos asia todella on noin ni ei voi kyllä yhtään mitään muuta sanoa ku vittu mitä paskaa. Ei sillä et ite tarttisin ko. ainetta, mut eihän tuossa oo mitään järkeä.

E: Löytyy lääkeainelistalta.

No niin, 2.10. tilattu paketti saapui tänään 14.10., eli napakasti vajaa 2 viikkoa meni, että tuli perille. Vielä toista pakettia odotellessa, missähän lie matkailee, ei ole kuulunut eikä näkynyt.

Tuli reilussa viikossa, tilasin 8pv sitten ja tänään oli 2 pakettia postissa. Muutamia euroja rajojen yli ja saapuivat ihan normaalisti ilman selvitystä :)

Huh, tulipa kylmät väreet, kun aloin tätä ketjua lukemaan ja melatoniinin yhteydessä joku puhui jopa 1000e sakoista. Itse tilasin kesäkuussa kolme purkkia eli 300 tablettia kyseistä ainetta 5mg vahvuisena, kun halvalla sai. Ei tullut mieleenkään, että voisi tulla jotain ongelmia tullin kanssa, kun Tarjoustalostakin saa samaa tavaraa. Vahvuus on tosin 1mg, mutta saman "rikoksen" voi toteuttaa vetämällä viisi kappaletta niitä tabuja. Ei käy järkeen tämä. No, saapahan ainakin vuoden päivät nukahdettua nopeasti. Täytyy varmaan sen jälkeen hakea halvalla viinaa virosta ja siirtyä yömyssyihin.

Huh, tulipa kylmät väreet, kun aloin tätä ketjua lukemaan ja melatoniinin yhteydessä joku puhui jopa 1000e sakoista. Itse tilasin kesäkuussa kolme purkkia eli 300 tablettia kyseistä ainetta 5mg vahvuisena, kun halvalla sai. Ei tullut mieleenkään, että voisi tulla jotain ongelmia tullin kanssa, kun Tarjoustalostakin saa samaa tavaraa. Vahvuus on tosin 1mg, mutta saman "rikoksen" voi toteuttaa vetämällä viisi kappaletta niitä tabuja. Ei käy järkeen tämä. No, saapahan ainakin vuoden päivät nukahdettua nopeasti. Täytyy varmaan sen jälkeen hakea halvalla viinaa virosta ja siirtyä yömyssyihin.

Paskaahan tuo on. Lisäksi ne 1mg tabutkin on laittomia, jos niitä mainostetaan nukahtamista varten.
Viime vk katsoin ykköset lehteä ja eiköhän sielä melatoniinia mainostettu juurikin tätä toimenpidettä varten.. :)

Missä vaiheessa on turha enää odottaa? :D Kohta on d-vitskut ollut kuukauden päivät matkalla.

Joskus ollu itelläki kuukauden päivät paketti matkalla, vaikka normaalisti tulee parissa viikossa.

Noi mun rikollisvitskut on ihan just postissa/tullissa. Infoon, jos joudun vankilaan. Suolahapot tuli läpi, koska tilasin vain kaksi purkkia ja niiden arvo tais olla alle 20e.

Mitä tapahtuu tosiaan jos tilaa lääkeaineita iherbistä?

5-HTP kiinnostaa nootrpics-stäkkiin, mutta on lääkeainelistalla. Eli miten käykään? Pirasetaami kiinnostais kanssa

Meinasin tilaa about. 150e lisäravinteita ynnämuutapaskaa, niin tuleeko tohon jotain lisäkuluja kun tulee suomeen ja voiko jäähä jotain tulliin?

Meinasin tilaa about. 150e lisäravinteita ynnämuutapaskaa, niin tuleeko tohon jotain lisäkuluja kun tulee suomeen ja voiko jäähä jotain tulliin?
tullit tulee yli 150e tilauksesta. Alvit 35.71e tilauksesta.

Yli 60e tilauksiin saa lokakuussa -10% eli ei hirveesti haittaa vaikka jää tulliin imo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itsellä napsahti kanssa herbbipaketti tulliin, ja sisältönä 3mg melatoniinia. Alv:ejahan ne tossa kyttäilee, mutta nyt kun haluavat myös tuotelistauksen, niin kehtaako sitä lähteä muokkailemaan? Eli vaihtaa melatoniinit esim. johonkin vähemmän laittomaan? Toki tuo lähetyslistauksen muokkaaminen nyt on varmasti isompi synti, kuin melatoniinin tilaaminen, josta selviäisi varmaan sillä että tulli vain poistaa tuotteet lähetyksestä. Lasken vain että kiinnijäämisriski on aika vähäinen.

Onko tullilla muuten jotain etukäteistietoja nuista lähetyksistä? Nettikommenttien perusteella alle 40$ tuntuvat tulevan läpi, mutta joitakin kymppejä lisää, niin heti isketään kiinni. Tuskin tämä olisi mahdollista, jos vendori tai lähettäjä ei antaisi jotain etukäteisnoottia lähetyksestä?

Vituttaa vaan niin suunnattomasti maksaa tavarasta, jonka kiellolle ei ole mitään järjellistä perustelua, ja sitten tommonen rottalaitos iskee väliin.

Kaiken kaikkiaan vittu mitä paskaa, fimea listannut kaikki mahdolliset schaisset maan ja taivaan väliltä lääkeaineluetteloon, ja tulli saa sen ansiosta kyykyttää miten mieli tekee. Only in Finland :curs:

^mä en ainakaan eritellyt mitään, koska oli vain lisäravinteita, joten menivät yhden koodin alle, ja sit hinnan laitoin sekä postikulut. - ei tarkempaa.

Mitä tapahtuu tosiaan jos tilaa lääkeaineita iherbistä?

5-HTP kiinnostaa nootrpics-stäkkiin, mutta on lääkeainelistalla. Eli miten käykään? Pirasetaami kiinnostais kanssa

Mä tilasin kesällä GABAa, joka on siis lääkeaineeksi listattu Suomessa. Olin aiemmin saanut ts. ottanut iHerbiltä ilmaisen10 tabun näytepakkauksen ja hyvää shittiä, joten päätin tilata sitten 120 tabun purkin muiden vitskujen ohella. Paketti jäi tullattavaksi, GABA takavarikoitiin ja tuli soitto kuulusteluihin. Tänään sitten käväsin noutamassa sakkotuomion tullilta. Lääkeainerikkomus, 15 kpl päiväsakkoa. Kirjallinen käsittely, eli ei sentään käräjäoikeuteen asti tarvinnut lähteä istumaan. Olisi toki saanut mutta ajattelin, että josko siellä sitten jonkun ihan oikeasti rikollisen keissin hoitaisivat sillä ajalla. En tiedä jääkö jokin rikosrekisterimerkintää, kun päiväsakkoja saa, ehkä? Onneksi hoitui nyt, sillä kuukauden päästä olisin toisella puolella maapalloa ja sittenhän sieltä palatessa olisi haut päällä, kun ei ole käynyt henk.koht. sakkoja noutamassa...

Vi*uttaa hieman mutta rahaahan se vain on. Mutta silti...

Mä tilasin kesällä GABAa, joka on siis lääkeaineeksi listattu Suomessa. Olin aiemmin saanut ts. ottanut iHerbiltä ilmaisen10 tabun näytepakkauksen ja hyvää shittiä, joten päätin tilata sitten 120 tabun purkin muiden vitskujen ohella. Paketti jäi tullattavaksi, GABA takavarikoitiin ja tuli soitto kuulusteluihin. Tänään sitten käväsin noutamassa sakkotuomion tullilta. Lääkeainerikkomus, 15 kpl päiväsakkoa. Kirjallinen käsittely, eli ei sentään käräjäoikeuteen asti tarvinnut lähteä istumaan. Olisi toki saanut mutta ajattelin, että josko siellä sitten jonkun ihan oikeasti rikollisen keissin hoitaisivat sillä ajalla. En tiedä jääkö jokin rikosrekisterimerkintää, kun päiväsakkoja saa, ehkä? Onneksi hoitui nyt, sillä kuukauden päästä olisin toisella puolella maapalloa ja sittenhän sieltä palatessa olisi haut päällä, kun ei ole käynyt henk.koht. sakkoja noutamassa...

Vi*uttaa hieman mutta rahaahan se vain on. Mutta silti...

Tilasitko yli ALVi rajan, vai miksi paketti avattiin. Mulla varmaan yli 100 pakettia tullut tuolta eikä ikinä avattu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom