SUPERCARB 1kg -40%

Iherb uudet tullirajat ja sallitut tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa ton melatoniinin hinta Suomessa. Kävin lääkäriltä hakemassa reseptin tohon paskaan, kun luulin, että sillä sais vähän edullisemmin. Päinvastoin. Hintaa oli muistaakseni 28euroa 30kapselille, jossa 2mg melatoniinia.. Siis vajaa 0,5€ milligrammaa kohden. Sanoin apteekissa, että heitä se resepti roskiin. Toi on vitun kallis, kun saan tosta hyllystä ilman reseptiä halvemmalla.
Ilman reseptiä olis saanut 30eurolla 100kapselia 1milligramman vahvuista. Eli 0,3€ milligrammaa kohden.

Iherbistä saa 3mg:n kapseleita 180kpl 4,8eurolla. Eli 56kertaa halvempaa kuin Suomesta apteekista reseptillä ja 33kertaa halvemmalla kuin ilman reseptiä

Jep, tilasin joskus kerralla 720 kapselia niin riitti useammaksi vuodeksi, eihän tuota tule käytettyä kuin pätkissä silloin tällöin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Älä tee mitään, niin pakettii lähtee takaisin ja saat yrttikaupalta rahat takaisin.

Kauankohan tossa about kestää venailla? Kyllähän ne siel tullissaki tota pakettii jonku aikaa pitää.. Täytyy vissii heittää jo kylmästi uutta tilausta joko iherbistä tai tuolt vitacostilt menee. Vitacost siis tulee EU:n sisält?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kyllähän siinä varmaan menee jonkun verran. Toinen vaihtoehto on sit mennä riskillä tulliin. Joko tule sakot tai melat lentää roskiin. Ite jättäisin menemättä.

Vitacost ei ole tuttu. Jos tulee EU:n sisältä, niin sitten tulee suht ongelmitta. Tilaa iHerbistä ne mankut ja öljyt omassa paketissa ja sitten melatoniinit ja muut hämärät omassa, jonka hinta on alle on 20€, niin tulee varmaan helpommin läpi.

Mulle tuli tullista lappu myös. Laitoin nettipalveluun että "lisäravinteita 62$, postikulut 4$", seuraavana päivänä tuli tullauspäätös, maksoin sen ja siitä pari päivää niin hain paketin postista. Eivät olleet avanneet.

kun ei kerta vitacostille ole omaa aihetta, ja täällä siitäkin näköjään höpisty niin oisin tilaamassa 2x http://www.vitacost.com/vitacost-me...-fish-oil-2-126-mg-per-serving-240-softgels-6 ja 1x http://www.vitacost.com/universal-nutrition-creatine-buy-one-get-one-free-200-g-each hintaa tulee 31 dollaria ja koodilla saan 10 pois ja tuohon vielä 9$ postit niin aboutti rallaa 30$ tulee hinnaksi, pitäisi ihan ok perille tulla? D:

Tullia ei kiinnosta nuo alennukset vaan normihinnat. Jos jos jää tullattavaksi niin tuo -10$ ei merkkaa mitään. Nimimerkillä kokemusta on. Mutta oman kokemuksen mukaan noin 45-47$ tilaukset tulee ja siitä ylimenevät jäävät tullattavaksi.

Ihan vain sivutietona tähän, että juuri pari päivää sitten tuli ~50 (10 dollarin alennus mukana) euron lähetys Vitacostista ilman tulleja tai mitään, postiin kyllä meni kun ei oltu kotona. 12 arkipäivää tosin kesti DHL priorityllä.

Kun kannettava alv jää alle 5 € (lisäravinteissa jossa alv on 14% tarkoittaa alle 35,7 € tilausta. Huom postikulujen osuus menee 24% verokannalla eli summa on todellisuudessa hieman pienempi) niin ei tarvitse maksaa mitään, mutta tullauspyyntö tulee käytännössä kaikesta jossa arvo on yli 22€ koska tulli aina olettaa, että sisältää alv 24% verokannan alaisia tuotteita.

EU alueellako ei ole mitään järkevää verkkokauppaa mistä tilata? Esim. Briteissä?

On täällä vaan kaikki vitamiinit sun muut niin ryöstöhinnoiteltuja että ennemmin on syömättä ollekaan kuin täältä ostaa... Menee vähän pelleilyksi nämä 22 euron paketit tuolta iHerbistä.

EU alueellako ei ole mitään järkevää verkkokauppaa mistä tilata? Esim. Briteissä?

On täällä vaan kaikki vitamiinit sun muut niin ryöstöhinnoiteltuja että ennemmin on syömättä ollekaan kuin täältä ostaa... Menee vähän pelleilyksi nämä 22 euron paketit tuolta iHerbistä.

No vaikka tilaisi sen 4 $:n postikulujen maksimi laakin eli 80 $:lla niin alle 10 € joutuisi maksamaan alvia eli kuitenkin säästää huomattavasti suomen apteekkihintoihin nähden. Nettitullauskin on olemassa niin ei tarvitse edes kotisohvalta poistua. :)

Ok, noinhan se on. Täytyy tehdä kerralla vaan reilun kokoinen tilaus ja kokeilla mitä tuo nettitullaus on käytännössä. Pitäisi kuitenkin taas monivitskua tilata ja lapsille D vitskua jne. Apteekin ryöstöhintaista tavaraa en osta.

Kyllähän siinä varmaan menee jonkun verran. Toinen vaihtoehto on sit mennä riskillä tulliin. Joko tule sakot tai melat lentää roskiin. Ite jättäisin menemättä.

Vitacost ei ole tuttu. Jos tulee EU:n sisältä, niin sitten tulee suht ongelmitta. Tilaa iHerbistä ne mankut ja öljyt omassa paketissa ja sitten melatoniinit ja muut hämärät omassa, jonka hinta on alle on 20€, niin tulee varmaan helpommin läpi.

Eihän siinä nyt tarvi mihkään tulliin lähteä. Nettituontipalvelussa https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html kirjaudut sisään, täyttelet hinnat mitä oot ostanut niin sielä laskuri laskee sulle siitä maksettavan verohinnan. Mitään kuittia ei tarvitse mihinkään lähettää vaan sen voi liittää liitetiedostona. Itse tilannut usean kerran ja tullaus tuon palvelun kautta kestänyt noin 5minuuttia, siitä pari päivää niin paketti on kotipostissa avaamattomana.
Eriasia on, jos olet joku "seurattava" henkilö, eli tilaat jostain hollannista epämääräisiä sieniä viikon välein, tälläisiä ne bongaa ja aukoo paketteja. Tuhannet iherb tilaukset nyt ei todellakaan johda oikeustoimiin. Jos paketin avaa niin siinähän sitäpaitsi lukee että lisäravinne/luontaistuote. Iherb on niin tunnettu pulju ettei tulli sitä sotke mihkään epämääräiseen sienifirmaan.

Jos ilman tullausta haluat päästä tilaa vain 40$ arvosta, näin toimien itselle on edelleenkin tullut paketit suoraan kotiin. Oon tainnu neljä kertaa käyttää tuota nettitullausta ongelmitta vähän isommissa tilauksissa ja pari pakettia on tullut kotiin asti tuolla 40$ hinnalla.

Eihän siinä nyt tarvi mihkään tulliin lähteä. Nettituontipalvelussa https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html kirjaudut sisään, täyttelet hinnat mitä oot ostanut niin sielä laskuri laskee sulle siitä maksettavan verohinnan. Mitään kuittia ei tarvitse mihinkään lähettää vaan sen voi liittää liitetiedostona. Itse tilannut usean kerran ja tullaus tuon palvelun kautta kestänyt noin 5minuuttia, siitä pari päivää niin paketti on kotipostissa avaamattomana.
Eriasia on, jos olet joku "seurattava" henkilö, eli tilaat jostain hollannista epämääräisiä sieniä viikon välein, tälläisiä ne bongaa ja aukoo paketteja. Tuhannet iherb tilaukset nyt ei todellakaan johda oikeustoimiin. Jos paketin avaa niin siinähän sitäpaitsi lukee että lisäravinne/luontaistuote. Iherb on niin tunnettu pulju ettei tulli sitä sotke mihkään epämääräiseen sienifirmaan.

Jos ilman tullausta haluat päästä tilaa vain 40$ arvosta, näin toimien itselle on edelleenkin tullut paketit suoraan kotiin. Oon tainnu neljä kertaa käyttää tuota nettitullausta ongelmitta vähän isommissa tilauksissa ja pari pakettia on tullut kotiin asti tuolla 40$ hinnalla.

Joo ei vanha pysy enää uusien juttujen perässä ;-) Siis jos paketit säilyy aina avaamattomina, niin sittenhän tossa ei ole mitään riskiä. Mä en tiedä miten tulli toimii tullauksen suhteen, niin siksi ite oon pysyny edes vähän varovaisena. Kyllä mun mielestä sellanen pieni varovaisuus kannattaa säilyttää, jos tilailee lääkeaineluettelosta tuotteita. Joo onhan siinä eroa tilata kilo piriä Virosta tai purkki suolahappo iHerbistä.

Joo ei vanha pysy enää uusien juttujen perässä ;-) Siis jos paketit säilyy aina avaamattomina, niin sittenhän tossa ei ole mitään riskiä. Mä en tiedä miten tulli toimii tullauksen suhteen, niin siksi ite oon pysyny edes vähän varovaisena. Kyllä mun mielestä sellanen pieni varovaisuus kannattaa säilyttää, jos tilailee lääkeaineluettelosta tuotteita. Joo onhan siinä eroa tilata kilo piriä Virosta tai purkki suolahappo iHerbistä.

Joo kun eikös nuot "liian vahvat" vitamiinitkin ole kiellettyjä kun ei niitä tänäpäivänä saa myydä kuin apteekissa? Joku vuosi sitten kun oli pakko tätäkin muuttaa jotta nuot saatiin apteekkiin tavallisista kaupoista...

Tilaan siis jatkossa melatoniinit (ja mahdolliset muut kielletyt, eli vahvat C- ja D-vitskut) alle 22 euron tilauksessa... Tulee silti huomattavasti halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna.

eiks meloniini oo "vapautettu" eli saa ostaa vapaasti, näin ymmärsin et ois käyny täs viimisen vuoden aikana.. ? joku vois korjaa mun tiedon, jos/kun väärin

eiks meloniini oo "vapautettu" eli saa ostaa vapaasti, näin ymmärsin et ois käyny täs viimisen vuoden aikana.. ? joku vois korjaa mun tiedon, jos/kun väärin

Joo Suomessa tota myydään vapaasti, mutta sitä ei saa kuitenkaan tilata ulkomailta. Sama koskee monia muita kemikaaleja.

Suositut

Back
Ylös Bottom