Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Omasta mielestäni helvetin siisti fysiikka tuon ikäiselle
five.jpg

josephright.jpg

Josef Rakich siis kyseisissä kuvissa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu pitäis saada itekin rasvat pois, oon tällanen ryhävalas. No, ens viikon alusta sitten dieettiä...

Mäkin väitän että olisin tuossa kunnossa jos saisin 10 kiloa pelkkää lihasta ja menettäisin 10 kiloa pelkkää läskiä.

tuossapa hyvä kuva hyvästä fysiikasta, jotenkin tutun näköinen tyyppi, en nyt vaan millään keksi missä olen nähnyt

311840_173691909380265_148324298583693_364911_1664621215_n.jpg

zyzz , toi on ennen roina-aikoja

Mutta tässä olisi mun ihanne ( RIP Serge Nubret 1938-2011)

Oikein. Minusta Serge Nubret on ilman muuta esteettisin kehonrakentaja koko lajin historiassa.
Frank Zane on valkoinen vastine samantyyliselle klassiselle ruholle, joka menestyi myös lavoilla paremmin kenties aikansa ennakkoluujen takia.

Mun täytyy myöntää,että Serge Nubret:n fysiikka oli (ja on) meikäläiselle yksi suurimmista innoittajista saliuran aloitukseen,yhdessä just Zanen,Columbun,Mentzerin ja Arnoldin kanssa.

daniel_craig_shirtless_2.jpg

Tuossa. Limppua on, muttei liialti hienosäädöllä pilattu.

Harmi vain, että omasta 78kg ja 17% rasvaprosentin kehosta tule sadassa vuodessakaan edes tuollasta saamaan.

Kyllä se on Arska. Varsinkin toi 30sec oleva tuplat edestä on aivan HELVETIN kova ja tyylikäs.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kirk11.jpg

Mr. Kirk Karwoski

Pakko sanoa että kaverilla on hyvä fysiikka voimanostajaksi (kisasi 125kg luokassa)

Rintalihakset näyttää todella littanoilta tuohon muuhun ruhoon nähden, taitaa olla todellinen ojentaja/olkapää punnertaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom