Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Diiiiii, itse vain ajattelin että puhutaan vain ulkonäöstä. :)

Musclemania_bodybuilder_Tuan_Tran_posing.jpg

tuan-tran-unbreakable-gear.jpg

Tuan-Tran-Interview.jpg

Tuan Tran. Siinä on täydellinen fysiikka <3

Alistair+Overeem+2.jpg

MarcMegna-eMMad-528.jpg

Marc Megna, tollanen vois olla natukondiksena jees:)
side:Kauankohan kestää tollaseen kondikseen pääsemiseen ilman roinaa?(En siis väitä, että hän käyttäisi)

Tuossa on kova kunto... Jä väitän, että olen tuossa kunnossa jos lähtisi 15 kg rasvaa pois. V*ttu... Nyt lähti dieetti...

Ps. No katsotaan sitten huomenna..

Väittisin että itsekkin olisin tuossa kondiksessa, jos reilut 10kg saisi pelkästään rasvaa poltettua.

Mutta tässä olisi mun ihanne ( RIP Serge Nubret 1938-2011)

Serge_NUBRET_55.jpg
Serge-Nubret-24_sized.jpg

df9b7-2_Serge_Nubret_Torso.jpg

NubretSerge.jpg
59997-f53e2_Serge.jpg

Mäkin väitän että olisin tuossa kunnossa jos saisin 10 kiloa pelkkää lihasta

Mäkin väitän että olisin tuossa kunnossa jos saisin 10 kiloa pelkkää lihasta ja menettäisin 10 kiloa pelkkää läskiä.

tuossapa hyvä kuva hyvästä fysiikasta, jotenkin tutun näköinen tyyppi, en nyt vaan millään keksi missä olen nähnyt

311840_173691909380265_148324298583693_364911_1664621215_n.jpg

Rob Richesin fysiikka miellyttää omaa silmää, jos edes lähelle tuota joskus pääsis natikkana niin kyllä kelpais!
rob-riches_main.jpg

Kireä kondis, ei voi muuta sanoa :wtf:

Kireä kondis, ei voi muuta sanoa :wtf:

On vatsalihakset ainakin syvemmät ja paksummat kuin yhdelläkään suomalaisella CB-kilpailijalla ja paremmat kuin useammalla bodysarjan jannullakaan.
Tuo oma postaamani Serge Nubret veti kovaa volyymitreeniä ja vatsoja jopa 2000 toiston sarjoilla. Suomalaisten uskomus että vatsoille rittää pari kasia lisäpainoilla ei tosiaankaan tuota tulosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom