Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Marco Pietrowskilla on omaan silmääni todella ihanteellinen miesvartalo:

kk1.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MR. ZYZZ!

4.jpg

Helvetin siisti fysiikka kyl imo. Still mirin!

Miehellä on ns. esteettinen fysiikka, ei massiivinen kuten kehonrakentajilla.

nii sitte?

eipä siitä sen enempää, itse pidän kyllä friikimmästäkin fysiikasta, kauneus on katsojan silmässä, niinku sanotaan

MarcMegna-eMMad-528.jpg

Marc Megna, tollanen vois olla natukondiksena jees:)
side:Kauankohan kestää tollaseen kondikseen pääsemiseen ilman roinaa?(En siis väitä, että hän käyttäisi)

Joku tuossa edellisellä sivuilla nauroi sun kysymykselle, kauankohan kestää tollaseen kondikseen pääsemiseen ilman roinaa?

Mun mielestä toi ei ole mikään mahdoton natuna.

Tässä ketjussa aikaisemminkin esiintynyt Tuan Tran on natu (tai korjatkaa joku jos olen väärässä):

HcTuM6-dZuW3l.jpg

Tuan-Tran-Interview-2.jpg

img_11678_bodybuilders-tuan-tran-cleveland-thomas-train-biceps-triceps.jpg

Joku tuossa edellisellä sivuilla nauroi sun kysymykselle, kauankohan kestää tollaseen kondikseen pääsemiseen ilman roinaa?

Mun mielestä toi ei ole mikään mahdoton natuna.

Tässä ketjussa aikaisemminkin esiintynyt Tuan Tran on natu (tai korjatkaa joku jos olen väärässä):

HcTuM6-dZuW3l.jpg

Tuan-Tran-Interview-2.jpg

img_11678_bodybuilders-tuan-tran-cleveland-thomas-train-biceps-triceps.jpg

Kivastihan tuolla on muskelia, ja jos natukin vielä niin wau!

taitaa tuan tran olla ainut kilpaileva jollla on mun mielestä jopa maallikonkestävä kroppa. on kyllä järkyn jeppis.
emännältä vielä tarkistin kun en tiedä onko itsellään jo arvostelukyky hävinnyt kokonaan - ei haukkunut ollenkaan :)

sanoinkin jo toiseen ketjuun että löytyy kyllä jokaiseen painoluokkaan oma lempifysiikka. eikö muilla ole näin? pitääkö se olla aina se yksi ja ainut koko/symmetria/rasvapros jne ?
/

Näin jalkapalloilijan näkökulmasta katsoen tuossa voisi tosiaan olla se ihannefysiikan maksimi:

cl012-danielcraig2.jpg

Suuremmalla massalla olisi jo negatiivisia vaikutuksia, tuollakin pelipaikka tippuisi puolustukseen, mikä tosin on pian ajankohtaista. Kuinka suureksi muuten pitäisi bulkata, että pääsisi paremmin muokkaamaan 176-senttistä ja 77-kiloista, yli 15% rasvaprosentin ruhoa tuohon suuntaan?

daniel_craig_shirtless_2.jpg

Tuossa. Limppua on, muttei liialti hienosäädöllä pilattu.

Harmi vain, että omasta 78kg ja 17% rasvaprosentin kehosta tule sadassa vuodessakaan edes tuollasta saamaan.
Komppaan kanssa tuota James Pontin kuntoa:D
Tuo on se ihanne vartalo, joka ei pelästytä naisia liialla massalla tai kireydellä;)

Suuremmalla massalla olisi jo negatiivisia vaikutuksia, tuollakin pelipaikka tippuisi puolustukseen, mikä tosin on pian ajankohtaista. Kuinka suureksi muuten pitäisi bulkata, että pääsisi paremmin muokkaamaan 176-senttistä ja 77-kiloista, yli 15% rasvaprosentin ruhoa tuohon suuntaan?

Mistäpä sitä tietää, kun ei tiedä sun tarkkaa rasvaprosenttia... Mutta ei ne Craiginkaan rasvat tuossa kuvassa paljoa 15%:sta heitä

Hmm. Pitää kyllä kokeilla saada vaikka 5% rasvaa pois, veikkaan että aika lähelle olisi tuota Craig:iä. Helpommin sanottu kuin tehty tosin. :)

Vieläpä olkapäiden suhde kroppaan ym. hyvin samanlainen. Kelpais, mutta kun ei jaksa kaloreita laskea. :rolleyes:

Näin jalkapalloilijan näkökulmasta katsoen tuossa voisi tosiaan olla se ihannefysiikan maksimi:

cl012-danielcraig2.jpg

Taitaa valo ja varjo hämätä jotenkin vai miten tuo etummaisen jalan pohje menee noin tossa polven kohdalla? Ei kyllä muutenkaan reisissä hirveesti lihasta imo, toki ovat tuommoset luonnostaan paksut kintut... Tai sitten huono kuva.

Mistäpä sitä tietää, kun ei tiedä sun tarkkaa rasvaprosenttia... Mutta ei ne Craiginkaan rasvat tuossa kuvassa paljoa 15%:sta heitä
jep.joku 12-15%,ja 12 saattaa olla jo alakanttii veikattu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom