IE 7 saatavilla

Latasin tuon Internet Explorerin seiska version ja muutaman minuutin kokeilun jälkeen se vaikuttaa ihan näppärältä selaimelta... Muiden kokemuksia ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näppärä selain ja vihdoinkin ie:stä löytyy kaikki siitä puuttuneet ominaisuudet, MUTTA. IE7:n mukana tulee sellainen pieni ikävä feature, että jos sen jostain kumman syystä haluaa poistaa koneelta niin se ei onnistu ihan yksinkertaisesti tai siis kyllä ie7 lähtee pois suosiolla, mutta sen mukana lähtee kaikki mitä sen jälkeen on asennettu(mukaanlukien tietoturvapätsit) ja tod näk kaikki ei toimi niinkuin pitäisi. Eli jos sattumalta vihaa tulikettua tahi oopperaa niin ei muutakuin 7 koneelle ;)

Eilen latasin tuon seiskan ja ihan ok selain.Olen vain tottunut tähän kettuun,mutta kunhan tuota seiskaa käyttää enemmän niin voisi vaikka tykästyä.

Juuri ensimmäistä kertaa kokeilussa IE7, vaikuttaa ihan mukavalta. Silti FireFoxin lukuisat pluginit pitää tuliketun ainakin minun ykkösselaimena. Mistäs muuten tätä uuden IE:n clearview vai mikälie olikaan toimintoa pystyy säätämään. Ihan mukavan selvää on nettiselailu mutta pakko vähän kokeilla eri ominaisuuksia.

Näppärä selain ja vihdoinkin ie:stä löytyy kaikki siitä puuttuneet ominaisuudet, MUTTA. IE7:n mukana tulee sellainen pieni ikävä feature, että jos sen jostain kumman syystä haluaa poistaa koneelta niin se ei onnistu ihan yksinkertaisesti tai siis kyllä ie7 lähtee pois suosiolla, mutta sen mukana lähtee kaikki mitä sen jälkeen on asennettu(mukaanlukien tietoturvapätsit) ja tod näk kaikki ei toimi niinkuin pitäisi. Eli jos sattumalta vihaa tulikettua tahi oopperaa niin ei muutakuin 7 koneelle ;)

Nimenomaan. Kesällä tai milloinlie seiskan betan "poistin" ja sen jälkeen on ollut aika hanurista ajoittain koneen käyttö.

Eli kun joku linkki haluaisi ie:llä avautua niin sitähän se yrittää tehä sitten, aukeaa kovasti karsittu ie-ikkuna ja ilmoitus että jokin ei toimi tms, painaa ok niin aukeaa pari ie-ikkunaa lisää. Näin niin kauan että on auki jotain 56 ikkunaa ja muisti tukkeessa. Saahan tuon prosesseista normaaliin tapaan tapettua mutta jos ei nopea ole niin aina se kone hidastii samperisti hetkeksi.

Voisikin vaikka tänä yönä puuhailla tuon ongelman veke..vissiin winukkaa uusiksi vaan.:P

Transplant sanoi:
Mistäs muuten tätä uuden IE:n clearview vai mikälie olikaan toimintoa pystyy säätämään.

Hahaa, löysinpäs. Lisäasetuksissa tietty. :nolo:
Käy kyllä pidemmän päälle silmiin tuo ainakin mulla.

Ja ominaisuuden nimi oli ClearType eikä ClearView.

...Voisikin vaikka tänä yönä puuhailla tuon ongelman veke..vissiin winukkaa uusiksi vaan.:P

Itseasiassa tuohon auttoi mulla se, että ensimmäisen poiston jälkeen asensin saman paskan uudestaan niin sen jälkeen poisto onnistui helpommin. Ei se windows täysin siitä toipunut, mutta ainakin ie6 tuli takaisin ja suostui toimimaan ;)

Itseasiassa tuohon auttoi mulla se, että ensimmäisen poiston jälkeen asensin saman paskan uudestaan niin sen jälkeen poisto onnistui helpommin. Ei se windows täysin siitä toipunut, mutta ainakin ie6 tuli takaisin ja suostui toimimaan ;)
Eipä se mul suostunu asentamaa takasi sillo eikä nyt.:D

Veti koneen ja selailun huomattavasti hitaammaksi kuin vanha IE, ei hyvä. Muuten ei valittamista.

Aluksi toimi todella nopeesti mutta jostain syystä mitä kauemmin selaat nettiä niin sen hitaammaksi tulee ja sitten niin antivir kuin wintoosa defender herjaa jostakin troijalaisesta. Kun kone alkaa hidastumaan ja joka se löytyy Ie7 kansiosta....

v**tt* että elämä taas vaikeutu. Mulla on javascript / ajax viritys, joka toimi oikein IE6, Firefox, Opera, Safari, Mozilla. Ylläri pylläri ei pelannu IE7:llä. Toimisi IE7 edes samanlailla väärin kuin IE6, sen kanssa osaa elää, tai sitte vihdoinkin oikein, mut ei niin ei. Ennen riitti 2-3 versiota aiheesta, nyt tarvitaan sitte 3-4. Eikö tämä fragmentaatio koskaan lopu.

Mitään selainta suosimatta niin musta tossa seiskassa ei oo mitään semmosta tarpeellista mitä firefox / opera ei tarjoais.

Kauhea muistisyöppö tuo uusi IE on. Läppärin 512 ei riitä alkuunkaan että käyttö olisi siedettävää. Taidan ottaa Firefoxin käyttöön.

Suositut

Back
Ylös Bottom