udelkaa siltä irc-gallerias jos kehtaatte :D
En käytä... Tuntuu siltä, että olen ajanut sen ajan ohi=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
udelkaa siltä irc-gallerias jos kehtaatte :D
Mun mielestä porukka sais kyllä laittaa ensin omia kuvia näytille ennen kun alkaa muita haukkumaan. Noista IRC-Gallerian kuvista näkee ihan selkeesti, että kaveri on jotain saanu aikaseksi noinkin nuoreen ikään nähden. Toi kuva mistä Janpa esim. arvosteli tota "kuntoa" on aika paska. Jos haluaa näyttää oikeesti treenatulta rentona t-paita päällä saa olla jo aika helvetisti lihaa. Satuin itse näkemään eilen kyseisen pätkän ja en kyllä voi väittää vastaan etteikö olisi hieman huvittava ollut, mutta mun mielestä on ihan turha täällä alkaa varta vasten toisia väheksymään. Varsinkin nimimerkin takaa kirjotellessa kun kuvia ei löydy itsestään edes täältä esim. muiden vippien nähtäväksi.
No olihan täällä oma tredi David Beckhamillekkin ja sen lihaksille...
Totta.On täällä pakkiksella kans ihme vempulaa....
Kyseinen kaveri on todella esimerkillinen kaveri kun on perhe josta huolehtii ja käy töissä. Siksi hänestä oli tehty kooste. Todella hyv'n kuvan sai miehestä. Verratkaa muihin samanikäsiin ? juovat kaljaa kaupungilla ja kuseskelevat tolppiin.
Mitä vittua sitte jos sanoo pitävänsä kuntosalia "elämäntyönään"...? oli massat sitte vaikka millaset?
Täällä on varmasti satoja kyniksempiäkin/läskejä, huonokuntosempiakin kuin kyseinen 18vuotias kaveri. HUOM. 18 vuotias....
Kelatkaa ny vähän ennenku päätä auotte.
Todella esimerkillinen nuorimies....
Kuntosaliharrastus on harrastus siinä missä muutkin, esim. vaikka uinti.
Ja rankkuri sano että sillä on peukalo paksumpi kun sen pohje...
Oot kymmenen vuotta sitä vanhempi. 10 treenivuotta on aika paljon
Ja olihan tolla kaverilla lihasta enemmän ku normitallaajalla/ hänen ikäsillään. Ihan hyvin voi sanoa intohimokseen treenaus.
Kropasta päätellen niiden jalkojen treenaaminen jää yhtä vähälle seuraavankin kymmenen vuoden aikana.Ja rankkuri sano että sillä on peukalo paksumpi kun sen pohje...
Oot kymmenen vuotta sitä vanhempi. 10 treenivuotta on aika paljon