Idols "bodari"??

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, yläkropassa näki lihasta jännittäessä, mut olihan se ihan oikeesti melko riisitautinen. Ja ne jalat siinä yhdessä posessa, kun sattui osumaan kuvaan...:hyper: Mun peukalo on yhtä paksu ku kaverin pohje.

Mutta Patrick the homo, se tekee musaa, jota se itse luultavasti ei kuuntelisi edes kolmessa promillessa kalsarikännissä kotona.
Kyseistä kaiffaria kehuttiin ja hänestä ylpeiltiin ohjelmassa, kun on kuulemma säveltänyt musaa kansainvälisesti ja sen sellaista. Pisti silmään Darinin biisi, jota taustalla esiteltiin, ja ensimmäiseksi mieleen tuli taas tämä perinteinen suomalainen kusetuskikka, jossa kansainvälisyys viittaa lähinnä pohjoismaihin, tai lähinnä pikkurapakon taakse. :D

No, onhan sekin tavallaan kansainvälistä, mutta mielikuva saattaa olla eri kuin esim. se, että sanotaan vaan tylysti "säveltänyt musiikkia mm. ruotsalaisille artisteille".

Kyseistä kaiffaria kehuttiin ja hänestä ylpeiltiin ohjelmassa, kun on kuulemma säveltänyt musaa kansainvälisesti ja sen sellaista. Pisti silmään Darinin biisi, jota taustalla esiteltiin, ja ensimmäiseksi mieleen tuli taas tämä perinteinen suomalainen kusetuskikka, jossa kansainvälisyys viittaa lähinnä pohjoismaihin, tai lähinnä pikkurapakon taakse. :D

No, onhan sekin tavallaan kansainvälistä, mutta mielikuva saattaa olla eri kuin esim. se, että sanotaan vaan tylysti "säveltänyt musiikkia mm. ruotsalaisille artisteille".

Totta. Lisättäköön vielä, että Darin on kutakuinkin limaisinta nuljaskakamaa mitä maa päällään kantaa. Sopii kyllä hyvin Patrikille.

Nukkumaan mennessäni eilen mietin sadistisia juttuja. Millä kaikilla tavoilla tylyttäisin Pattea, jos olisin asemassa jossa se olisi mahdollista.

"Patsku, tiedätkö mikä tämä laite on?"

"MMmmmmhmmm...eikös tuo ole...laminointikone?.....mmhhmmm"

"Ei, Patsku, ei ei ei. Se ei ole laminointikone. Buahahahaa! Se on SILPPURI!

":wtf:"

Patsku, näetkö tämän paperin? Katso nyt sitä paperia. KATSO SAATANA! Se on työsoppari."

:wtf:

Arvaa kenen soppari se on, Patsku? Arvaatko?

:wtf:

*spprrrrrrrrrssrrrrrrrr*

Sitten nuoleskelisin Patrickin surun kyyneleitä hänen poskiltaan ja ilkkuisin riettaasti sen tuskalle kun se epätoivoisena keräilisi sopimuksensa silppuja lattialta.:kuola:

Mun mielestä porukka sais kyllä laittaa ensin omia kuvia näytille ennen kun alkaa muita haukkumaan. Noista IRC-Gallerian kuvista näkee ihan selkeesti, että kaveri on jotain saanu aikaseksi noinkin nuoreen ikään nähden. Toi kuva mistä Janpa esim. arvosteli tota "kuntoa" on aika paska. Jos haluaa näyttää oikeesti treenatulta rentona t-paita päällä saa olla jo aika helvetisti lihaa. Satuin itse näkemään eilen kyseisen pätkän ja en kyllä voi väittää vastaan etteikö olisi hieman huvittava ollut, mutta mun mielestä on ihan turha täällä alkaa varta vasten toisia väheksymään. Varsinkin nimimerkin takaa kirjotellessa kun kuvia ei löydy itsestään edes täältä esim. muiden vippien nähtäväksi.

Mun mielestä porukka sais kyllä laittaa ensin omia kuvia näytille ennen kun alkaa muita haukkumaan. Noista IRC-Gallerian kuvista näkee ihan selkeesti, että kaveri on jotain saanu aikaseksi noinkin nuoreen ikään nähden. Toi kuva mistä Janpa esim. arvosteli tota "kuntoa" on aika paska. Jos haluaa näyttää oikeesti treenatulta rentona t-paita päällä saa olla jo aika helvetisti lihaa. Satuin itse näkemään eilen kyseisen pätkän ja en kyllä voi väittää vastaan etteikö olisi hieman huvittava ollut, mutta mun mielestä on ihan turha täällä alkaa varta vasten toisia väheksymään. Varsinkin nimimerkin takaa kirjotellessa kun kuvia ei löydy itsestään edes täältä esim. muiden vippien nähtäväksi.

No kuules! Kyl asia vaan on niin, et jos menee tuollaiseen ohjelmaan esittää itteensä henkilönä kuin henkilönä, niin pitää sitä valmiutta olla ottamaan vastaa riisuja kuin ruusujakin!
Vittu tajukaa nyt edes tämä simppeli asia! :wanha:
Mielipide on mielipide, eikä niistä tulisi edes kinastella! Eihän tässä pelkästään jampan kunnosta puhuta.. :whip:

Siis ihan kiva että toikin on treenaamisen löytänyt, hyvä harrastushan se on. Mutta Laihahan toi on tavikseksikin.

Siis ihan kiva että toikin on treenaamisen löytänyt, hyvä harrastushan se on. Mutta Laihahan toi on tavikseksikin.

Äijähän mainosti harrastavansa kuntosalia. Ei kehonrakennusta aka. bodausta. Kuntosaliharrastajat monesti ei missään järkkymassoissa ole.

No kuules! Kyl asia vaan on niin, et jos menee tuollaiseen ohjelmaan esittää itteensä henkilönä kuin henkilönä, niin pitää sitä valmiutta olla ottamaan vastaa riisuja kuin ruusujakin!
Vittu tajukaa nyt edes tämä simppeli asia! :wanha:
Mielipide on mielipide, eikä niistä tulisi edes kinastella! Eihän tässä pelkästään jampan kunnosta puhuta.. :whip:
Toki pitää varautua ottamaan vastaan negatiivistakin palautetta. Aika huomattava osa tämänkin threadin kommenteista on tosin ollut silkkaa idiotismia niinkuin Weeboom mainitsi. Olenko mä jossain kohtaa väittänyt, että täällä puhuttais pelkästään tän kaverin kunnosta?

Toki pitää varautua ottamaan vastaan negatiivistakin palautetta. Aika huomattava osa tämänkin threadin kommenteista on tosin ollut silkkaa idiotismia niinkuin Weeboom mainitsi. Olenko mä jossain kohtaa väittänyt, että täällä puhuttais pelkästään tän kaverin kunnosta?

Et ole, mutta edellisestä viestistäsi saa hyvin selvän kuvan siitä että itse painotit kaverin ja muiden fysiikan vertaamista...että niin kauan kun ei ole omia kuvia täällä näytillä pitäis pitää turpansa kiinni.
Jos haluut niin voin mä tähän lainata sun tekstin ja boldata kaikki ne kohdat jotka suoraan tai epäsuoraan viittaavat fysiikkaan.. Mut jos jaksat lukea tekstisi läpi itse niin säästyn siitäkin työstä.

Vieläkin tyhmempää olisi se, jos saisi kuvan myötä oikeuden kommentoida muitten fysiikkaa. Ollaanhan me kaikki olleet paljon pienempiä joskus silloin. Eikös?
Joten siinä nyt ei ole mitään järkeä..

Arvostelu voi olla tyhmää, mutta ei arvostelijan omalla fysiikalla ole mitään tekemistä sen kanssa, että saako arvostella toista.

Tää kaveri varmasti lukee pakkista, jos on intohimoinen salitreenaaja. Toivoisin kovasti herran ilmoittautuvan... Olis kiva kuulla vähän treenitaustaa..

udelkaa siltä irc-gallerias jos kehtaatte :D

Pojalla on ihan hyvä alku kyllä tossa kropassa. Kaikkihan alkavat jollain tapaa nollasta ja toi poika ei enää ollut ihan nollatasolla. Mullekin tais joku joskus aikoinaan hymyillä (joku enemmän treenava), kun kerroin käyväni salilla ja olin ihan ohut ilman erityisiä näkyviä lihaksia.

Siihen en ota kantaa, mitä olisi pitänyt tehdä tai jättää tekemättä Idols -ohjelmassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom