Aika normi hepulta näyttää.
löysit kuvia? ite en tolla nimellä löytänyt mtn :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika normi hepulta näyttää.
löysit kuvia? ite en tolla nimellä löytänyt mtn :(
Kyseistä kaiffaria kehuttiin ja hänestä ylpeiltiin ohjelmassa, kun on kuulemma säveltänyt musaa kansainvälisesti ja sen sellaista. Pisti silmään Darinin biisi, jota taustalla esiteltiin, ja ensimmäiseksi mieleen tuli taas tämä perinteinen suomalainen kusetuskikka, jossa kansainvälisyys viittaa lähinnä pohjoismaihin, tai lähinnä pikkurapakon taakse. :DMutta Patrick the homo, se tekee musaa, jota se itse luultavasti ei kuuntelisi edes kolmessa promillessa kalsarikännissä kotona.
Tota toi kaveri on kyl aika sankari :D Kaikki ketkä on lohjalla salilla pyöriny ni tietää kyseisen hepun. Kuvia kyseisestä kaverista: http://irc-galleria.net/view.php?nick=_FreeFlow_ :D
Kyseistä kaiffaria kehuttiin ja hänestä ylpeiltiin ohjelmassa, kun on kuulemma säveltänyt musaa kansainvälisesti ja sen sellaista. Pisti silmään Darinin biisi, jota taustalla esiteltiin, ja ensimmäiseksi mieleen tuli taas tämä perinteinen suomalainen kusetuskikka, jossa kansainvälisyys viittaa lähinnä pohjoismaihin, tai lähinnä pikkurapakon taakse. :D
No, onhan sekin tavallaan kansainvälistä, mutta mielikuva saattaa olla eri kuin esim. se, että sanotaan vaan tylysti "säveltänyt musiikkia mm. ruotsalaisille artisteille".
Mun mielestä porukka sais kyllä laittaa ensin omia kuvia näytille ennen kun alkaa muita haukkumaan. Noista IRC-Gallerian kuvista näkee ihan selkeesti, että kaveri on jotain saanu aikaseksi noinkin nuoreen ikään nähden. Toi kuva mistä Janpa esim. arvosteli tota "kuntoa" on aika paska. Jos haluaa näyttää oikeesti treenatulta rentona t-paita päällä saa olla jo aika helvetisti lihaa. Satuin itse näkemään eilen kyseisen pätkän ja en kyllä voi väittää vastaan etteikö olisi hieman huvittava ollut, mutta mun mielestä on ihan turha täällä alkaa varta vasten toisia väheksymään. Varsinkin nimimerkin takaa kirjotellessa kun kuvia ei löydy itsestään edes täältä esim. muiden vippien nähtäväksi.
No eipä kyllä. Lähinnä pistää silmään muutaman pakkislaisten idioottimaisuus.Eihän tässä pelkästään jampan kunnosta puhuta.. :whip:
Siis ihan kiva että toikin on treenaamisen löytänyt, hyvä harrastushan se on. Mutta Laihahan toi on tavikseksikin.
Toki pitää varautua ottamaan vastaan negatiivistakin palautetta. Aika huomattava osa tämänkin threadin kommenteista on tosin ollut silkkaa idiotismia niinkuin Weeboom mainitsi. Olenko mä jossain kohtaa väittänyt, että täällä puhuttais pelkästään tän kaverin kunnosta?No kuules! Kyl asia vaan on niin, et jos menee tuollaiseen ohjelmaan esittää itteensä henkilönä kuin henkilönä, niin pitää sitä valmiutta olla ottamaan vastaa riisuja kuin ruusujakin!
Vittu tajukaa nyt edes tämä simppeli asia! :wanha:
Mielipide on mielipide, eikä niistä tulisi edes kinastella! Eihän tässä pelkästään jampan kunnosta puhuta.. :whip:
Toki pitää varautua ottamaan vastaan negatiivistakin palautetta. Aika huomattava osa tämänkin threadin kommenteista on tosin ollut silkkaa idiotismia niinkuin Weeboom mainitsi. Olenko mä jossain kohtaa väittänyt, että täällä puhuttais pelkästään tän kaverin kunnosta?
Arvostelu voi olla tyhmää, mutta ei arvostelijan omalla fysiikalla ole mitään tekemistä sen kanssa, että saako arvostella toista.