Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jannuhan oli 18-kesäiseksi hyvässä kunnossa. Toki kaikki pakkislaiset on ollut jo 16-vuotiaan 100 kiloisia 5% rasvoilla :jahas:Säälittävää oli khyl..
Meinaan et "kolmasosa" elämästä viettää salilla, ja tuollainen kynä jätkä on..
Eye of the Tiger soi kaiken huipuksi taustalla. :lol2:
Ei saatana!
Jannuhan oli 18-kesäiseksi hyvässä kunnossa. Toki kaikki pakkislaiset on ollut jo 16-vuotiaan 100 kiloisia 5% rasvoilla :jahas:
Itse en katsonut kyseistä pätkää, kun ei tule muutenkaan telkkaria töllötettyä - on parempaakin tekemistä. Kuitenkin en voi olla kommentoimatta edellisiin. On aivan turhaa painaa ketään alas jos ei hauis ole viittäkymmentä senttiä.
Pitäisikö nuoren miehen pitää vain kiltisti kynttilää vakan alla ja olla kertomatta harrastuksistaan? Sitten kun painetaan sata niin voi sanoa että on jotakin tehty?
Itse aloittelin 16-vuotiaana rautojen kolistelun, pullisteltiin niin perkeleesti vaikkei mitään ollut missään, hauis oli yhtä paksu kuin ranne - mutta halu treenata oli karmea. Painoa oli reilu viiskymmentä kiloa.
Silti ei aristanut kertoa että raudat on mun rakkaus, jokainen uusi penkki- tai kyykkytulos piti kertoa kaikille. Nyt 18 vuotta myöhemmin ja reilu kaksi kertaa enemmän painaessani olen tyytyväinen siihen ettei kukaan voinut motivaatiotani siinä viedä.
Onhan tietenkin niin että jos tuollaiseen leikkiin ryhtyy niin monenlaista kommentointia saa kuulla, mutta että täällä vedetään miestä alas ?!
Ryhdistäytykää kynäkaulat ja kannustakaa mielummin sitä joka jaksaa treenata ja tehdä muutakin kuin näpytellä näppäimiä!
Siinä käy aina juuri näin, että kaiken maailman ressukoiden kustannuksella media tekee "viihdettä" suurelle yleisölle. Vähän pistää vituttaas moinen hyväksikäyttö, koska nähtävästi moni ei Pakkiksellakaan varmasti ymmärrä asian koko laitaa ja tekee vain pilaa sällistä, että vittu mikä urpo.Ja olishan se tuotantoryhmäkin voinu homman hoitaa jotenkin muuten kuin esitetyllä tavalla. Tragikoominen pätkä jossa sukkahousuhevin säestämänä voimailijanalku poseeraa kameralle ja vetää ylätaljaa. Lopputulos ehkä "hivenen" hupaisa=)
Siinä käy aina juuri näin, että kaiken maailman ressukoiden kustannuksella media tekee "viihdettä" suurelle yleisölle. Vähän pistää vituttaas moinen hyväksikäyttö, koska nähtävästi moni ei Pakkiksellakaan varmasti ymmärrä asian koko laitaa ja tekee vain pilaa sällistä, että vittu mikä urpo.