Idols "bodari"??

Status
Viestiketju on suljettu.
Lukeeko pakkista eilen Idols-ohjelman avausjaksossa esiintynyt voimailija tai hänen joku treenikavereistaan jonka elämästä kolmanneksen muodostaa kuntosali??? Aika kova stara=) Räväytti tuplat edestä kameralle:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähinnä kävi kaveria sääliksi. Pikkupaikkakunnan sälli ja nolaa itsensä koko kansan edessä...

Juu se oli se teiniperheen pää, jotenkin vähän säälittävää/söpöä. Tuotantotiimi varmaan kieli poskella pistää noita tekemään mitä hölmömpiä juttuja ja kuvaavat ne tv:hen. Onhan näitä aikaisemminkin ollut, siis näitä "bodareita" jotka idolssissa sitten esittelevät saavutuksiaan. Tämä eilisessä jaksossa ollut lauloi kyllä ihan hyvin mutta ulkoiselle olemukselle täytyis tehdä aika paljon.

:kuvia:

Perkele ku en katsonut eilen iiidolssia.

Säälittävää oli khyl..
Meinaan et "kolmasosa" elämästä viettää salilla, ja tuollainen kynä jätkä on..
Eye of the Tiger soi kaiken huipuksi taustalla. :lol2:

Ei saatana!

Älkää nyt viitsikö! Ei kukaan ole seppä syntyessään...
Tuntuu että Pakkiksen jäsenistä yli puolet on samaa kaliiberia kun kurkkaa nimimerkkien taakse.
Ja jos kaverin innostus on tuota luokkaa niin joku päivä voi ne lihakset sieltä tulla tupsahtaa :rock:

Ilmeet oli kyllä poseissa aika hurjat myöskin, tappamisen meininki :D

Säälittävää oli khyl..
Meinaan et "kolmasosa" elämästä viettää salilla, ja tuollainen kynä jätkä on..
Eye of the Tiger soi kaiken huipuksi taustalla. :lol2:

Ei saatana!
Jannuhan oli 18-kesäiseksi hyvässä kunnossa. Toki kaikki pakkislaiset on ollut jo 16-vuotiaan 100 kiloisia 5% rasvoilla :jahas:

Minkä niminen tää jätkä edes on että pysytyis googlettamaan kuvia.

Itse en katsonut kyseistä pätkää, kun ei tule muutenkaan telkkaria töllötettyä - on parempaakin tekemistä. Kuitenkin en voi olla kommentoimatta edellisiin. On aivan turhaa painaa ketään alas jos ei hauis ole viittäkymmentä senttiä.
Pitäisikö nuoren miehen pitää vain kiltisti kynttilää vakan alla ja olla kertomatta harrastuksistaan? Sitten kun painetaan sata niin voi sanoa että on jotakin tehty?
Itse aloittelin 16-vuotiaana rautojen kolistelun, pullisteltiin niin perkeleesti vaikkei mitään ollut missään, hauis oli yhtä paksu kuin ranne - mutta halu treenata oli karmea. Painoa oli reilu viiskymmentä kiloa.
Silti ei aristanut kertoa että raudat on mun rakkaus, jokainen uusi penkki- tai kyykkytulos piti kertoa kaikille. Nyt 18 vuotta myöhemmin ja reilu kaksi kertaa enemmän painaessani olen tyytyväinen siihen ettei kukaan voinut motivaatiotani siinä viedä.

Onhan tietenkin niin että jos tuollaiseen leikkiin ryhtyy niin monenlaista kommentointia saa kuulla, mutta että täällä vedetään miestä alas ?!
Ryhdistäytykää kynäkaulat ja kannustakaa mielummin sitä joka jaksaa treenata ja tehdä muutakin kuin näpytellä näppäimiä!

Kaverin nimi on Jyri Heiskanen. Innokas kaveri tosiaankin ja ehtinut jo isäksikin. Se ehkä saavutuksista sellainen, joka monelta täällä kirjoittelevalta puuttuu..

Ja olishan se tuotantoryhmäkin voinu homman hoitaa jotenkin muuten kuin esitetyllä tavalla. Tragikoominen pätkä jossa sukkahousuhevin säestämänä voimailijanalku poseeraa kameralle ja vetää ylätaljaa. Lopputulos ehkä "hivenen" hupaisa=)

Jannuhan oli 18-kesäiseksi hyvässä kunnossa. Toki kaikki pakkislaiset on ollut jo 16-vuotiaan 100 kiloisia 5% rasvoilla :jahas:

No juu, ei siinä mitään. Tsemppiä vaan!! :thumbs:
Mutta en minä alkais poseeraamaan telkkaris "normikuntoisena" saliharrastajana, samalla kehuskellen mun älytöntä intohimoa harrastustani kohtaan.
Aikansa kaikelle, mut se poseeraaminen ois voinu jättää pois ihan vaan nolon tunteen välttämiseksi..
Siis tottakai se oli hyvä et inspiä löytyy, mut rajansa kuitenkin kaikessa.
Kyl se aika tulee kun on imo. riittävästi lihaa tehdä poseja valtakunnallisessa telkkarissa. :rolleyes:

Mun mielestä se oli iha fiksun tuntunen tyyppi ikäsekseen (/mun ikäseksi), puhu jotai isänä olemisestaki ja sen tuomasta vastuusta. Mut millon ihmiset ei keksis jotai purnattavaa toisista? :rolleyes:
(Tunnustan kyllä että itekin tulee liian herkästi arvosteltua toisia.)

Mun mielestä se laulo ihan hyvin, ainoo mikä ittee häiritsi, oli se että se sen lauluääni ei jotenki käyny yhteen sen ulkomuodon kanssa. Mutta en kyllä tajua, millä perusteilla sitten joitakin päästetään jatkoon.. Mun mielestä paljon tota tyyppiä huonompia laulajia on päästetty jatkoon :rolleyes:

Itse en katsonut kyseistä pätkää, kun ei tule muutenkaan telkkaria töllötettyä - on parempaakin tekemistä. Kuitenkin en voi olla kommentoimatta edellisiin. On aivan turhaa painaa ketään alas jos ei hauis ole viittäkymmentä senttiä.
Pitäisikö nuoren miehen pitää vain kiltisti kynttilää vakan alla ja olla kertomatta harrastuksistaan? Sitten kun painetaan sata niin voi sanoa että on jotakin tehty?
Itse aloittelin 16-vuotiaana rautojen kolistelun, pullisteltiin niin perkeleesti vaikkei mitään ollut missään, hauis oli yhtä paksu kuin ranne - mutta halu treenata oli karmea. Painoa oli reilu viiskymmentä kiloa.
Silti ei aristanut kertoa että raudat on mun rakkaus, jokainen uusi penkki- tai kyykkytulos piti kertoa kaikille. Nyt 18 vuotta myöhemmin ja reilu kaksi kertaa enemmän painaessani olen tyytyväinen siihen ettei kukaan voinut motivaatiotani siinä viedä.

Onhan tietenkin niin että jos tuollaiseen leikkiin ryhtyy niin monenlaista kommentointia saa kuulla, mutta että täällä vedetään miestä alas ?!
Ryhdistäytykää kynäkaulat ja kannustakaa mielummin sitä joka jaksaa treenata ja tehdä muutakin kuin näpytellä näppäimiä!

Kysymys:
Olisitko sä esiintyny valtakunnallisessa telkkarikanavalla tuollois 16-vuotiaana, kehuskellen ja poseeraten täysillä?? 99% meistä vastaisi kysymykseen ei.

Siis on todellakin hyvä että kaverilla on noin kova inspis, mutta pelkään vaan sitä että tuo julkisuudessa esiintyminen tuottaa hänelle enemmän hallaa ja noloja tilanteita, eikä sitä oikeanlaista tukea harrastukseen.
Kyllähän te senkin huomaatte jo pelkästään tämän threadin keskustelusta..

Siis innostunut voi ja pitää olla, ja se on hyvä asia. Mutta yli-innostuneisuus tuhoaa paljon enemmän kuin mitä se rakentaa, esimerkkinä "ympäristön tuki harrastuksellesi" (ei kaikki jaksa sun ADHD-tapaista jauhaamista kuunnella ---> sinua vältellään).
Jos on yli-innostunut kannattaa sitä käyttää viisaasti, mutta se taas vaatii järkeä..

Ja olishan se tuotantoryhmäkin voinu homman hoitaa jotenkin muuten kuin esitetyllä tavalla. Tragikoominen pätkä jossa sukkahousuhevin säestämänä voimailijanalku poseeraa kameralle ja vetää ylätaljaa. Lopputulos ehkä "hivenen" hupaisa=)
Siinä käy aina juuri näin, että kaiken maailman ressukoiden kustannuksella media tekee "viihdettä" suurelle yleisölle. Vähän pistää vituttaas moinen hyväksikäyttö, koska nähtävästi moni ei Pakkiksellakaan varmasti ymmärrä asian koko laitaa ja tekee vain pilaa sällistä, että vittu mikä urpo.

Siinä käy aina juuri näin, että kaiken maailman ressukoiden kustannuksella media tekee "viihdettä" suurelle yleisölle. Vähän pistää vituttaas moinen hyväksikäyttö, koska nähtävästi moni ei Pakkiksellakaan varmasti ymmärrä asian koko laitaa ja tekee vain pilaa sällistä, että vittu mikä urpo.

Juuri tätä hain! Ei kannata olla yli-innostunut suuren yleisön edessä. Hallaa se yleensä tuottaa..

Aika normi hepulta näyttää.

Idols on ollut mun mielestäni yksi parhaita viihdeohjelmia, mutta pienoinen oksennusreaktio oli lähellä kun väijyi eilen tätä uutta kautta. Muovisuus ja tekopyhä kusetus sekä vittumainen ilkeily on kyllä viety ihan uusiin sfääreihin taas.

Sen enempää selittelemättä mun inhoni kulminoitui tähän asiaan:

Tää uusin tuomari. Se on ilmeisen musiikkiorientoitunut sälli, joka tietää alastaan paljon. Tällaisena henkilönä sen luulisi ymmärtävän, miksi musiikkigiggarit musiikkia kuuntelee. Siitä voi saada irti aivan valtavasti.

Mutta Patrick the homo, se tekee musaa, jota se itse luultavasti ei kuuntelisi edes kolmessa promillessa kalsarikännissä kotona.

Se rakentaa varmaan joidenkin kaavojen mukaan biisit ja imagot ja nauraa matkalla pankkiin.

Jos sillä on enää yhtään itsekunnioitusta jäljellä, niin se toivottavasti poraa itsensä uneen joka yö, koska se tietää miten se raiskaa omaa intohimoaan päivästä päivään.

Ja silti se istuu siellä tuomaristossa ja esittää jotain saatanan jumalaa leikkurikoneensa kanssa. Tuli itelle monta kertaa mieleen, että jos olisin ollut laulamassa noissa pippaloissa ja odottanut päätöstä jatkoonpääsemisestä tän kusipään pidentäessä jännitystä ja arpoessa sen vitun silppurin kanssa, niin olisi ollut vastustamattoman suuri kiusaus huikata ukolle että "selvän peli, jää sä miettimään sitä jumalallista päätöstäsi runkkarikavereides kanssa tänne ja soittele vaikka perään että oonko jatkossa. Moro!":arvi:

Tollasesta musiikin raiskaajasta kun tehdään kaikilla mahdollisilla keinoilla jotain älytöntä, kaikista viisinta musiikin tuomaria ja päättäjää, niin ei voi kuin surra ja syvästi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom