Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuskin nuo väkiluvut on suoraan verrannollisia. Kyllä sieltä about 250 miljoonan? ihmisen joukosta se seulominenkin on vähän hankalempaa. Enkä usko että 5 miljoonan asukaan Suomestakaan kaikki huippu laulajat jo tekis musiikkia!! ...

Tänä vuonna on ollut mielenkiintoinen ja kova tasoinen idols.

Tällaiseen kilpailuun lähtee potentiaalisista vokalisteista vaan osa. Suurin syy tähän on se, että artisti joutuu tuon formaatin (mahdollisen voittamisen) kautta aika kehnoon asemaan (tai tulee julkisesti nolatuksi tavalla tai toisella), kun neuvotellaan diilistä. Pahimmillaan joutuu käsittääkseni vielä sitoutumaan vetämään muiden biisejä.

Ari oli paras selkeästi tänään.

Kristiina tippuu

Onhan se totta, että tämä koko kisa on ihan vitsi verrattuna esim. jenkkiversioon. Siellä toki on paljon enemmän populaa josta valita, mutta kyllä siellä esim. koko TOP 20 on lahjakkaampaa porukkaa kuin Suomen kisassa yksikään kaveri.

Sieltä ameriikan aidoollssin top tventistä ei löydy yhtään jätkää joka pystyis uskottavasti vetämään Iron Maideniä tai Deep Purplea, joten kyllä se jenkki versio on ihan täyttä roskaa verrattuna tähän kotimaiseen versioon. Ja olen tämän väitteeni nyt perustellut huomattavasti konkreettisemmin kuin sinä omasi.

Kristiina tippunee tänään. Ihana saundi ja nätti tyttö ja hyvä esiintymään, mutta ei vielä laulutaito riitä. Mutta se on vaan 17 vuotias.

Annalla oli jälkimmäinen biisivalinta perseestä, mutta ihana ääni. Tulee tekemään levyjä lähiaikoina.

Ari oli omassa luokassaan tänään. Balladi ok, mutta ei yhtä hyvä kuin Piano man, mutta sälli on edelleen kipeänä, yski molemmissa haastatteluissa. Kilpi on täyttä paskaa ja huono biisivalinta, mutta vittuettäselaulosenhyvin. Ari voittaa.

Hyvinhän ne (varsinkin ari ja kristiina) veti. Mitenköhän jotkut jo levyttäneet artistit ois pärjänny tuolla? Veikkaan ettei kaikkia ois nähty finaaleissa..

Joo se täytyy kyllä sanoa, että moni levyttänyt artistikin olisi pulassa, kun ääni miksataan noin pintaan livekeikalla. Studiossa taas on helpompi laulaa puhtaasti, kun soitto ei tule monitoreista ja oman äänenkin kuulee paremmin.

Sieltä ameriikan aidoollssin top tventistä ei löydy yhtään jätkää joka pystyis uskottavasti vetämään Iron Maideniä tai Deep Purplea, joten kyllä se jenkki versio on ihan täyttä roskaa verrattuna tähän kotimaiseen versioon. Ja olen tämän väitteeni nyt perustellut huomattavasti konkreettisemmin kuin sinä omasi.

Missäs tuossa oli se konkreettinen perustelu? Mä jotenkin missasin sen...

Itse kuuntelen heavyä ja rockia, mutta en mä silti arvostele ihmisten laulutaitoja pelkästään siltä pohjalta, että millaisia kappaleita he voivat uskottavasti vetää.
Ari on ihan ok heavylaulaja, mutta aivan väärässä kisassa. Hänen pitäisi olla laittamassa bändiä pystyyn eikä kikkailla missään Idols kisassa.

:lol2: :lol2: :lol2: Päivän paras!

Joo, jos lähdettäisiin siitä että Suomessa yksikään kärkikolmikosta ei laula täysin puhtaasti, siinä sulle konkretiaa. Ei tuota Kilven biisiä Ari ainakaan vetänyt uskottavasti tai edes puhtaasti vaan Taage polkee sen maan rakoon 6-0.

Sitä mä ihmettelen, että jos ja kun ilmeisesti Ari kisan voittaa, niin miten ne meinaa kasata sille hevibändin. Lehti-ilmoituksella vai? Ja kuka tekee biisit, Risto Asikainenko? Mä en yhtäkkiseltään keksi ainuttakaan hevilaulajaa (tai ehkä joku Jorn Lande), joka olisi noussut pinnalle sooloartistina, vaan kaikki ovat aluksi olleet osa jotain bändiä. Joten voi olla pientä uskottavuusongelmaa hevi-kansan keskuudessa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:lol2: :lol2: :lol2: Päivän paras!

Joo, jos lähdettäisiin siitä että Suomessa yksikään kärkikolmikosta ei laula täysin puhtaasti.

Hyvä että musiikin,vihteen ja esiintymisen kokonaisuus on ymmärretty... kuka oikeasti haluaa nähdä kisan siitä että onko vire aivan kohdallaan

Hyvä että musiikin,vihteen ja esiintymisen kokonaisuus on ymmärretty... kuka oikeasti haluaa nähdä kisan siitä että onko vire aivan kohdallaan

Eihän se yksin riitäkään, mutta kyllä se ensimmäinen lähtökohta laulajalle on.

TV-viihde on sitten asia erikseen.

jumalauta nuo mimmit laulo huonosti!ei se arillakaan mitenkään erityisen putkeen mennyt,mutta oli siinä sentään yritystä.
tämä siis noitten äskeisten klippien perusteella.

vittu mitä paskaa

vaikeeta tuo tuloksen julkistaminen näköjään

Viimeksi muokattu:
Kristiinan "vire" on kyllä isoin vitsi tässä kisassa. En ole valtavan musikaalinen vaikka soitankin musaa itse (lähinnä kitaralla ja pianolla), mutta oikein teki pahaa kuunnella sitä ulvontaa. Siis todella huonosti lauloi mielestäni.

Suositut

Back
Ylös Bottom