Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi tuota Kristiinaa... jos voi laulaa vielä enemmän väärin, niin onnea.

Mutta on se kaikesta huolimatta niin kamalan suloinen.

Ari on ollut pettymys parin viime viikon aikana, mutta nyt veti hyvin. Kyllä se kaveri laulaa osaa, kun haluaa!

Fedor taitaa olla astetta kovempi pedofiili.

:hyper:

Täällä näköjään käännellään taas miehissä takinvuorta piiloon. Eli ymmärtääkseni Arska on taas kova jätkä?

En edelleenkään luovu mielipiteestäni: Ari laulaa kuin poju, ja tämänpäiväinen oli yksi huonoimmista esityksistä häneltä. Tuomarit kehuivat melkein yhtä heppoisin perustein kuin Kristiinaa.

No, ehkei sentään... ;)

Edit: Ensitahtien perusteella: Hobitti voittoon! (kun kerran muna pöydälle-mies putosi.. ;) )

--

Täällä näköjään käännellään taas miehissä takinvuorta piiloon. Eli ymmärtääkseni Arska on taas kova jätkä?
--

Sama ajatus heräsi täälläkin. Huomenna keltaisetkin lehdet taas hehkuttaa Aria, ja täällä myös osa niistä joiden mielestä Ari ei osannut laulaa (koska on kakara, selvä yhteys!!11).

:thumbs:

Annan esitys... ok..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä Ari noista 'paras' oli näiden esitysten perusteella. Tai paremminkin vähiten huono. Mutta tosiaan, paraskin on edelleen vain keskinkertainen onnistuessaan, joten ei tässä takkia olla käännetty. :) Taso on vaan valitettavan huono tuossa kisassa.

edit: tämä Kilpi kuulostaa kyllä aivan kauhealta.

Arin joukoissa seissyt alusta asti, ja seison loppuun asti! Hevillä ei hävitä! :rock:

Mäkin sanoin heti alusta asti, että poika osaa laulaa. Sitten oli pari huonompaa viikkoa, kun Ari vaan yksinkertaisesti lauloi paljon huonommin kuin aikaisemmin. Nyt kuulosti taas mun korvaan hyvältä, mutta en mä mikään asiantuntija olekaan :D

Se mitä lehdet kirjoittaa, ei meikäläisen mielipidettä muuta suuntaan eikä toiseen, tyhmiä kommentteja nuo kaikki kilpailijat aika ajoin laukovat :lol2:

Niin ja edelleen on pakko sanoa, että eipä mulle niin väliä ole kuka tuon voittaa... l

Auts, auts, korvia kyllä sattuu tuo Arin alarekisteri :(

Edittiä: No Kristiinan vire on vielä kamalampi. Avasin töllön vasta Arin tokan biisin aikaan. Ehkä mä pysyn katsomassa american idolia....

Ellenin asu.. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom