Idols 2007

En tajua, mitä porukka näkee tossa paska-arissa. Ekan kerran, kun näin ko. henkilön tossa ohjelmassa, ajattelin, että ei voi olla yli 16v. Jo heti silloin mua alko kyrsimään sen ylimielisyys ja tommonen vitunmoinen ego mikä paistaa siitä koko ajan. Tollasesta pitkätukasta kansan idoli? Huhhuh. :urjo:
Kristiinalla on IMO kaunis ääni ja oma itsensä, esim. toi Anna selitti koko haastattelun ajan jostain julkisuudesta. Paskojahan ne on kaikki, mutta Kristiina ehdottomasti paras.

En tajua, mitä porukka näkee tossa paska-arissa. Ekan kerran, kun näin ko. henkilön tossa ohjelmassa, ajattelin, että ei voi olla yli 16v. Jo heti silloin mua alko kyrsimään sen ylimielisyys ja tommonen vitunmoinen ego mikä paistaa siitä koko ajan. Tollasesta pitkätukasta kansan idoli? Huhhuh. :urjo:
Kristiinalla on IMO kaunis ääni ja oma itsensä, esim. toi Anna selitti koko haastattelun ajan jostain julkisuudesta. Paskojahan ne on kaikki, mutta Kristiina ehdottomasti paras.

16 vuotias ja kuulo jo noin huono...

kansan idoli? :lol2:

Perkele. Vaikka täällä nyt liputankin Arin puolesta niin toivon ettei voita kisaa. Anna saa mun puolesta paistatella parrasvaloissa idoli-leima otsassa Arin vetäytyessä hieman taka-alalle tekemään omanlaista musiikkiaan, juuri niinkuin Kristian todennäköisesti tekee.

En todellakaan kuule arin äänessä mitään hyvää. Ei siitä ota selvää, laulaako siellä ''mies'' vai nainen. IMO.

Kuulolaitteen hankkiminen on ajankohtaista, jotta voit äänestää finaalissa.

En todellakaan kuule arin äänessä mitään hyvää. Ei siitä ota selvää, laulaako siellä ''mies'' vai nainen. IMO.

mutta sen sentään tunnistaa lauluksi,eikö?tuosta kristiinan vinkumisesta ei voi olla ihan varma,yrittääkö se laulaa vai onko sillä vaan hinkuyskä

:lol2: :lol2: :lol2: Päivän paras!

Joo, jos lähdettäisiin siitä että Suomessa yksikään kärkikolmikosta ei laula täysin puhtaasti, siinä sulle konkretiaa. Ei tuota Kilven biisiä Ari ainakaan vetänyt uskottavasti tai edes puhtaasti vaan Taage polkee sen maan rakoon 6-0.

Joo, rautalangasta väännettynäniin se mun pöintti tossa viestissä oli se, että kun puhutaan Suomen tähän asti kovatasoisimmasta idols -kisasta niin hatuttelee se, että jengi alkaa dissaamaan sitä vertaamalla, että kuinka parempi se kuitenkin se SUUREN AMERIIKAN versio on. Ironia on vaikea taiteen laji näin netin välityksellä.

Ja joka tapauksessa, niiden neekerimuijien/hinttipojujen tusinatavaralevyjä en ostaisi. Arin/Annan levyn voisin ostaa, jos on hyvä bändi taustalla ja niille sopivat biisit tehty. Suomen Idols pyyhkii pöytää American Idolsilla. Revi siitä.

Ihan jees setti. Ari pisti vähän herkempää hommaa alkuun ja tykitti hevimmällä jengin mukaan. Perussetti arille, vetää varmasti ja hyvin.

Kristiinan eka biisi oli ihan ok-matskua, mutta toinen pisti jo kuuntelemaan ja tuijottamaan. Oli nimittäin livenä aika kova. Ekan biisin aikana Kristiinan stailaus oli tosin tokaa kierrosta parempi.

Annan eka biisi oli aika jees, toka olikin sitten jonkin sortin floppi. Olin varma että tokan biisin ansiosta tippuu, varsinkin kun Kristiinan toinen oli astetta kovempaa tasoa.

Ja täytyy tosiaan todeta että livenä tuo laulu ja bändi kuulostaa ihan toiselta kuin telkkarissa. Kaikki vetivät huomattavasti paremmin kuin kotisohvalla kuultuna.

Sanokaapa joku, joka näki tuon tuloslähetyksen. Tuliko siinä taas se "olet vaarassa pudota" jne löpinät? Jos tuli, niin oliko Abreu Kristiinan kanssa siinä lopussa? Vai miten siinä kävi...mitah, häh.

Sanokaapa joku, joka näki tuon tuloslähetyksen. Tuliko siinä taas se "olet vaarassa pudota" jne löpinät? Jos tuli, niin oliko Abreu Kristiinan kanssa siinä lopussa? Vai miten siinä kävi...mitah, häh.
Ei tullu. Sanoivat: finaalissa kohtaavat...pitkä tauko...Ari ja Anna. Ei muuta.

Back
Ylös Bottom