Panu veti parhaiten, toisiksi ehkä Kristiina.
Kristian veti sitten huonoiten, Ari hiukan paremmin.
Kristian veti sitten huonoiten, Ari hiukan paremmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mia on mun mielestä persoonana epämiellyttävin ja jotenkin "luotaantyöntävä" ja toivon sen takia, että tippuis pian pois, mutta toivottavasti ei silti nyt koska esitys oli kerrassaan loistava tänään. Kristiina lauloi huonoimmin, mutta kyllä sitä silti _katselis_ ihan mielellään vielä jatkossakin :haart:.
Toistaseks oon veikannu oikein jokaisen semifinaalin voittajan, mustana hevosena finaaliin nousseen ja sieltä ensimmäisenä pudonneen. Sen takia tarttee varmaan julkisesti veikata, että "Kristiina putoaa tänään". Toivottavasti oon väärässä
Eve Idolsiin!:thumbs: Äänestäisin varmasti, laulutaidosta ei niin väliä ;)Kristiina: laulu kuullosti about samantasoiselta miten itse vedän tuon biisin
Kristian: Minulla sama mitä moni muukin jo sanonut: en ole ikinä pitänyt tuosta biisistä... Show-miehen elkeet ja elehtiminen meni vähän ärsyttäväksi...
No hohhoijaa. Meni sitten ulkonäkökisaksi tämä.
..ei sillä, etteikö se aina ennenkin ole niin ollut, mutta..
Harmi että Mia tippui, oli kuitenkin hyvä laulaja...Kristianin huutaminen ei vakuuttanut tänään, ja muakin ne eleet ja itsevarmuus alkaa hieman ärsyttämään. Panu oli positiivinen ylläri, Ari ja Anna Kristiina veti ihan ok, nasaali ja lausuminen tosiaan hieman häiritsee.
oIS PITÄNY ÄÄNestä Miaa. : //
Niin.. Sehän on syntiä suomalaisena olla itsevarma.....
Itsevarma voi olla myös ilman sitä kehumista jne...totta kylläkin, että suomalaisuuteen tuo ei oikein istu;)