Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Panu <3 toivottavasti ei tipu vielä ;) Kristiina veti kyllä niin nuotin vierestä välillä, et huh! Joutais tippumaan, muutenkin 16 v ikäraja on mielestäni pari vuotta liian vähän...

Anna vetää hyvin silloin kun laulaa lujaa, mutta hiljaisemmat kohdat ei kuulosta niin hyvältä. Mun korviin siis.

Ei vi*** nyt meni jo toisen kerran vikaan näiden kahden välillä!

Edit: ei se Kristiina nyt niin söpö ole että oikean laulajan (Mian ) päihittäisi. Onneksi en koskaan äänestä näissä.

Mia on mun mielestä persoonana epämiellyttävin ja jotenkin "luotaantyöntävä" ja toivon sen takia, että tippuis pian pois, mutta toivottavasti ei silti nyt koska esitys oli kerrassaan loistava tänään. Kristiina lauloi huonoimmin, mutta kyllä sitä silti _katselis_ ihan mielellään vielä jatkossakin :haart:.

Toistaseks oon veikannu oikein jokaisen semifinaalin voittajan, mustana hevosena finaaliin nousseen ja sieltä ensimmäisenä pudonneen. Sen takia tarttee varmaan julkisesti veikata, että "Kristiina putoaa tänään". Toivottavasti oon väärässä :nolo:

Minä väärässä ja tyytyväinen :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No kai kaikki jo tässä vaiheessa tietää ketkä siellä loppukolmikossa on. Noille muille nyt on ihan sama missä järjestyksessä ne menee. Toivon kuitenkin että ällöpanu lähtee seuraavaksi, voi toki olla että pikkutyttöjen liikkeelle laittama äänivyöry yllättää kaikki ja Panu tunnelmoi idolsin voittajaksi jollain siirappia tihkuvalla ihq-biisillä Hevi-Arin ynnä muiden jäädessä ihmettelemään taustalle.

Kristian: Minulla sama mitä moni muukin jo sanonut: en ole ikinä pitänyt tuosta biisistä... Show-miehen elkeet ja elehtiminen meni vähän ärsyttäväksi...

Höh! Minun mielestä oli ihan helvetin hyvä kun se heitti rundin siellä yleisön seassa. Olisko sen sit vittu pitäny seistä paikallaan siinä lavalla. Samoin ne käsien liikkeet mistä joku kritisoi oli minusta hyviä. Minusta ihan hyvän showmiehen potentiaalia tuossa äijässä. Ei tuo nyt todellakaan överiksi mennyt! Ari taas on minusta siitä huono et sillon kun se ei laula niin se ei tee mitään vaan seisoo vaan paikallaan, tylsää kattoo sellasta vaikka olis miten kuningas lauluääni.

BTW, ei vittu tuo Remun repliikkejä tuossa tuloslähetyksessä: "Mun mielestä se eka kinkku vois lähtee jäähylle":D

Vai että ulkonäkökisaksi.. Mä en ymmärrä mitä helvettiä joku näkee tossa stnan (anteeksi) l******ä, nailonbiit-blondissa. Ampua sietäis.. Arin alotus kuulosti ihan kamalalta mutta onneks parans loppua kohti.

e: multa jäi kuitenkin sen esitys näkemättä, enkä sano siitä mitään ton pätkän perusteella mitä tossa tuloksen yhteydessä oli.

Viimesinä siellä seisoo kuitenkin Ari ja Anna.

e2: krhm. sori, mielipidekysymys, mua se vaan pännii enkä nää siinä yhtään mitään miltään kannalta.

Harmi että Mia tippui, oli kuitenkin hyvä laulaja...Kristianin huutaminen ei vakuuttanut tänään, ja muakin ne eleet ja itsevarmuus alkaa hieman ärsyttämään. Panu oli positiivinen ylläri, Ari ja Anna :rock: Kristiina veti ihan ok, nasaali ja lausuminen tosiaan hieman häiritsee.

No hohhoijaa. Meni sitten ulkonäkökisaksi tämä.

..ei sillä, etteikö se aina ennenkin ole niin ollut, mutta..

Juu, kyllä se ulkonäkökisaksi meni. Meinaan Kristiinan ja Mian laulutaidoissa oon tosi iso ero, mutta jollain kumman syyllä Kristiina on jatkossa.

No, Mia on mun mielestä omalla tavallaan tosi söpö. Huomattavasti nätimpi kun tuo nailonbiit-blondi.

Eli väärä tippui.

Harmi että Mia tippui, oli kuitenkin hyvä laulaja...Kristianin huutaminen ei vakuuttanut tänään, ja muakin ne eleet ja itsevarmuus alkaa hieman ärsyttämään. Panu oli positiivinen ylläri, Ari ja Anna :rock: Kristiina veti ihan ok, nasaali ja lausuminen tosiaan hieman häiritsee.

Niin.. Sehän on syntiä suomalaisena olla itsevarma.....

oIS PITÄNY ÄÄNestä Miaa. : //

No niin olis!! Mietin, et olisin Miaa äänestäny ihan vaan siksi et se ei putoais, mut en sit viitsiny... ku en oo ennenkään äänestäny...

Samaa mieltä, et kyllä voisi Kristiina jo tippua, Mia oli paljon parempi

Niin.. Sehän on syntiä suomalaisena olla itsevarma.....

Itsevarma voi olla myös ilman sitä kehumista jne...totta kylläkin, että suomalaisuuteen tuo ei oikein istu;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom