Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kannattaa ottaa huomioon, että kyseinen klippi on tallennettu kamerakännykällä. Johtuen äänisignaalin AD-muunnoksesta koko äänisignaali saattaa laskostua alempitaajuiseksi signaaliksi, jos näytteenottotaajuus ei ole tarpeeksi suuri. Varsinkin korkeataajuiset komponentit tahtovat leikkautua pois, jolloin muunnettu signaali ei enää vastaa alkuperäistä. Eli ihan vaan tällainen tekninen huomio...

Jos oletettaisiin etten olisi harrastanut hifiä yli 20:ta vuotta, ja en olisi insinööri joka on lukenut paljon mm. signaalitekniikaa, niin silti tuskin voisin olla huomaatta miten huono laatuinen tuo video on.

Mutta ei vaan ole vakuuttanut Arin laulu kuin korkeiden osuuksien osalta. Lisäksi englannin lausunta on mielestäni ollut huonoa. Siinä määrin että se ob häirinnyt. Luulen että tuon biisin sanat ja tempo pahentaa tätä. Mutta kuten sanoin, toivottavasti olen väärässä.

e: mikäs hippi siellä oikein soittaa rumpuja. Bändi vetää kyllä hyvin Maideniä, mutta kuten arvelin niin tuo laulu ei vaan yksinkertaisesti toimi tuossa biisissä.

Olipa todella onneton Lenny tulkinta..

Jep, Ari ja Kristian ei oikein tänään sytyttäneet. Ei mitään erikoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arihan veti hienosti, Kristianilta odotin enemmän. Mun mielestä Arin ongelma on se et taso on ollut hänellä niin korkea alusta asti et vaikea nostaa tasoa..

Äijät selkeesti säästelee parasta loppuun. Molemmilla oli enemmänkin bändin biisit ja hyvin se bändi kyllä vetääkin. Olihan toi Kristianin biisivalinta nyt suorastaan aivan perseestä ajatellen et tää on laulukisa. Mut hyvä shöy.

Tietenkin jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta kristianin esitys oli kaukana onnettomasta... ja upeastinhan molemmat vetivät. Ainut vaan että yleisö alkaa tottua näihin heavy vetoihin

Ja aika ihquja nuo annan kaverit.

Joo, ostarin unelma-asiakkaita: fruittareita ja kunnon pissixiä, ihquuuuu. Anna vetää omaa perussettiä. Ärsyttää kun se vääntää alaäänet väkisin ja hakee sitä teennäistä tummaa sävyä, joka löytyy lähinnä tummaihoisilta laulajilta.

Ärsyttää kun se vääntää alaäänet väkisin ja hakee sitä teennäistä tummaa sävyä, joka löytyy lähinnä tummaihoisilta laulajilta.

Juurikin tuo! Mä oon koko kisan ajan tuskaillut tuota, hyvä ääni ja kaikkee, mutta nuo väkinäiset kikkailut joka biisissä ja tumman sävyn hakeminen ärsyttää hieman.

Suositut

Back
Ylös Bottom