Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oli kyllä hankala semifinaali. Paras laatuaan tähän asti. Kaikissa oli jotain hyvää, eikä kukaan ollut suorastaan paska (ei kyllä ihan veret seisauttavan kurkokaan). Ruslanaksessa veti kyllä puoleensa se vilpittömyys ja miten otti biisin haltuun. Toisaalta Mikon ääni oli mun mielestä sillai puhtain ja melkein paras. Silti Kristian.. :haart: Veti tosi jees. Jotenkin siitä aisti hermostumisen ja jännityksen, mutta veti silti helvetin hyvällä show-meiningillä ja ihanan karhealla äänellä :) Tiukkaa tulee..

Ehdottomasti kovatasosin semifinaali! Vaikee sanoo mut kyllä se vissii liuhuletti olis jatkoo laitettava, mahtava ääni. Toisaalta sielä on sit jo liikaa metallihenkistä väkee. Toi Mikko olis muute hyvä mutta biisivalinta oli kyllä todella huono. Ruslanas taas laulaa mahtavasti mutta..

Huvittaa pakkis-kansan kohina Neutriksen kannattaessa slaimia.
Neutista ja Ruslanasia on kyllä kieltämättä hivenen vaikea ajatella samassa lauseessa. :D

Kristian veti todella hyvin. Ääni menee sinne. Monipuolisuutta tuntuu löytyvän, ei pelkkä "hevijätkä".

Ei se Russakaan huono ollut, mut ehx vähä liia limainen...:)

Onko tuo Ruislaina Suomen kansalainen, opiskelemassa täällä vai muuten vain kiertää eri maiden idols-kisoja?

"Voi rakas kulta pieni.." Kristianilla sopivan röyhkeä asenne.. Oikea mies jatkoon attituden puolesta.
Nyt on pop-idolsista tulossa hyvää vauhtia rock-idols.. Ei sentään, miehistä pääsee rokkarit jatkoon (Panu poikkeuksena), tytöistä taas nää nuoret kissat (Johanna poikkeuksena).
Ja kai Neutraalissakin on näitä piileviä puolia, ei niitä tarvitse isonkaan miehen hävetä ;)

edit: Kiitos Suomen kansa ettette äänestäneet liettualaista puppelipoikaa jatkoon!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!

Ruslanas ei päässyt jatkoon :thumbs:

(oli toi hyvä toi Kristian vai mikä sen nimi oli)

Kristian veti kyllä hyvin sen biisin...veikkaan kyllä että tuomarit laittaa Ruslanin sitten keräilyeriin:) Seuraavasta nelikosta taitaa tuo söpö-Anna mennä jatkoon.

mä oon kyllä kans sel ulkomaalaisen ukon kannalla.... hienosti veti.

Suositut

Back
Ylös Bottom