Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kaikki oli tällä kertaa hyviä, mutta ruslanas oli ylivoimainen.

Ei vittu, jätkät oikeesti! Jos siitä tulisi Idol niin tuon naamaahan joutuis kattomaan jokaisissa lööpeissä. Joku vitun pehmonalle ahterissa poseeraisi Seiskan kannessa ja kertoisi, miten se on löytänyt ihanan pojan DTM:stä ja kuinka ne sisustaa kotiaan.

Kristian oli aivan unbelievable. Yleisö tykkäs siitä selkeesti eniten. Mutta Ruslanasilla on ollut paljon ilmaista palstatilaa lehdissä, ja hyvinhän se laulaa (vaikka en kyllä näkis sitä Suomen idolina, hyi :urjo: ) Ehkä yhtä tiukka kaksinkamppailu tulee kuin Kristiinan ja Miian välillä.

Jos Kristian menee jatkoon niin tulee aika rock'n'roll tosta idols finaalista, siellä on jo Ari ja Johanna.

Neutraali taitaa on gay.

juu gayhan sitä on jos sanoo mielipiteensä. mulle on aivan sama onko toi ruslana gay, transu tai mikä vaan, joka tapauksessa se veti parhaiten mun mielestä ja varmasti aika monen muunkin.

juu gayhan sitä on jos sanoo mielipiteensä. mulle on aivan sama onko toi ruslana gay tai transu joka tapauksessa se veti parhaiten mun mielestä ja varmasti aika monen muunkin.

Ruslanasista ei voi tykätä jos ei ole gay, sori vaan. Heteroita rupee oksettamaan heti kun se astelee ruutuun. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielettömän kovatasoinen semifinaali tänään. Kaikissa oli jotain hyvää!

1. Söötti kuin sika pienenä:haart: Lauloi myös hyvin. Pikkutyttöjen ja mummojen idoli.
2. Ruslanas yllätti epävireisyydellään....en ymmärrä miksi kaikki tuomarit olivat niin myytyjä ettei kukaan maininnut siitä mitään. Eläytyi kyllä parhaiten ja on ällöydestään huolimatta vastustamattoman vilpitön tyyppi ja esiintyjä.
3. Yksi kuunnon aikuinen mies tässä kisassa. Nam:haart: Myös ammattitaito ja iän tuoma kokemus kuului ja näkyi.
4. Loistava! Upea karhea saundi ja mieletön esitys. Todellinen yllätys
Ääni menee Kristianille!!!

Kristian!! :rock:

Jotenkin niin helpon ja luontevan kuuloista laulua ja tosi makee springsteenmäinen ääni... Muut jätkät oli enemmän tai vähemmän falskeja, varsinkin muuten ihan symppiksen oloinen iskelmä-Batista onnenkyyneleineen :D
Onhan Ruslanaksella hieno ääni mutta jos ainoa kieli, millä se osaa laulaa edes auttavasti oikein, on *nomistäikinäseonkaankotoisin*, ei sillä mun mielestä ole mitään pääsyä Suomen idoliksi. Vaikka mulle toi on kyllä melko sama kuka sen loppujen lopuksi voittaa...

Ruslana veti kyllä paremmin ku koskaan, muttei pärjäis finaalissa. Edelleen yhtä ärsyttävä ku ennenkin.

Kaikki oli ihan laadukkaita, mutta hevimiehenä kristian räjäytti potin kyllä. Sinne meni ääni ja eiku setä jatkoo. :)

kaikki oli tällä kertaa hyviä, mutta ruslanas oli ylivoimainen.
Nimenomaan Neutriksen suusta sanottuna tähän kohtaan sopis se wtf-ääniefekti, joka lähtee kun vinyylilevy pomppaa pois paikoiltaan. :D

Ihan hyvinhän se veti, mutta jotenkin häiritsi se ääntämys. My english not so very bad... sais toi Meurmani mennä jatkoon.

Ruslanas oli aikaisempien esitysten tuomien odotuksien puolesta aika vaisu pliisulla kappaleellaan.

Kristian veti mielestäni kyllä potin kotiin, otti lavan ja biisin haltuun kuin tekijämies. Sitten vielä toi sen ääni on kyllä todella "äijä" ja hyvä sellainen, oijoi sitä edgeä. :rock:

kaikki oli tällä kertaa hyviä, mutta ruslanas oli ylivoimainen. JN joutuu melko varmasti penkkaan sen 250 jouluna tai siis hajottaan rintarankansa ;)
Voi vitales :D

Nro1# Olin korkkaamassa kaljapulloa auki, niin missasin ko. jampan esityksen. Jälkikoosteiden perusteella aika väritön ja mauton tyyppi. Jos tyyppi menestyy, tulee se esiintymään lähinnä 12-15 vuotiaille pikkutytöille. Kukaan täysjärkinen aikuinen ei tuota kuuntele :)

nro2# Hyvin veti. kertakaikkisesti. Aamen. Laulutaitoja on vaikka muille jakaa. En usko menestykseen Idolsin jälkeen.

nro3# Käsittämätön biisivalinta. Osasin biisin sanat ennenkuin se edes sävellettiin. Kertsiä oli heitelty copy&paste -napit pohjassa ympäri kappaletta. Miinusta lisäksi hinaaja-look partaviritelmästä.

nro4# Loistava soundi ja kohtalainen kappalevalinta. Kaipaisin tosin enemmän jämäkkyyttä touhuun ja sellaista Jone Nikula haistapaska-asennetta.

valintani olisi 4 tai 2.

Suositut

Back
Ylös Bottom