Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikki pissikset äänestää kuitenkin sitä jeesus-tyyppiä. Hyvinhän se kyllä vetää, ei siinä mitään mutta jotenkin tuntuu, että tollasella äänellä varustettuja laulajia on nykyään radiosoitossakin ihan liikaa. Ari vaan jatkoon niin saa vähän meinkiä hommaan!
No ne pissiksethän niitä Idolsien levyjäkin ostaa, että eiköhän ne ole ihan päteviä äänestämäänkin. :rolleyes:

Katsotaan nyt ensin miten kaverit vetää tuollaisessa oikeassa tilanteessa, vaikea vielä sanoa kumpi on parempi. Tuollainen Arin fanittaminen pelkästään sen takia, että se on hevijätkä, on juuri tyypillistä pissistouhua. ;)

Hoh, sattuiko kukaan katsomaan American Idolia eilen? Oli nimittäin Abduulin Paula pikkukännissä vielä edelliseltä illalta kun sitä Nykin kakkospäivää näytettiin.

Kyllähän se tuli katottua, mu en kyl huomanyt Paulan käyttäytyvän mitenkään oudosti...:nolo:

Tuollainen Arin fanittaminen pelkästään sen takia, että se on hevijätkä, on juuri tyypillistä pissistouhua. ;)

Tuskinpa kukaan Aria pelkästään sen takia kannustaa, pirun hyvin se on vetänyt jokaisella kierroksella.

Saa nähdä miten ne meinaa "stailata" sen Arin :D luulis että nyrkistä tulee välittömästi kun sakset vilahtaakin jossain suunnassa.

Meikäläinenkään ei kyllä mistään lauluäänistä mitään tiedä mut tuosta kristiinan äänestä tykkäsin kun se oli sellanen kirkas ja kaunis niinkun naislauluäänen minusta pitäiskin olla. Minulla muistu tuosta sen laulusta mieleen sen ekan idolsin "kurkkupastilli-Sanna", jonka ääneen ainakin meikä ihastu. en tiiä muistaako kukaan muu...

en tajua miks jengi pitää askoa jonain likasena vanhana setänä. en minä nyt näe siinä mitään erityisen pahaa jos se sanoo tyttöä seksikkääks. sanohan se hanna pakaristakin seksikkääks sillon ekassa idolsissa

...

en tajua miks jengi pitää askoa jonain likasena vanhana setänä. en minä nyt näe siinä mitään erityisen pahaa jos se sanoo tyttöä seksikkääks. sanohan se hanna pakaristakin seksikkääks sillon ekassa idolsissa

Sama se mulle, mutta Asko on ainoa, joka ylipäätään tarttuu ulkonäköasioihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuomarit voisi IMO pitää sen päänsä kiinni tässä vaiheessa kilpailua. Todella paljon vaikuttaa varmasti itse tuloksiin kun ylistävät: Sinut minä pistäisin jatkoon.

-Pettynyt idolssin katsoja.

On se :haart: ;)

Uijuijuijui.. On se! :kuola:

Siis mä haluun ton tytön oikeesti!! On se niin pieni vielä, ettei siihen ehkä sillain koskee uskaltais, mutta antaisin sen temmeltää vapaasti mun asunnossa ja leikkisin sen kanssa ja paijaisin sitä ja ostaisin sille leluja ja...

Oon edelleen ihan lööööv! :)

Sitäpaitsi Asko sanoi muistaakseni jotain tyyliin "Sä olet Suomen seksikkäin jääkiekonpelaaja" tms, eli eiköhän se ollut kuitenkin ihan hyvässä hengessä heitetty kommentti...

Minä taas en tajua tuota Mia - hehkutusta. Ok, sillä on vahvempi ääni kun Kristiinalla, mutta siihen se jääkin. Kristiinassa on tosi paljon potentiaa kun vaan saa enemmän voimaa siihen äänen taakse. Ja kuten jo tuli selväksi, niin Kristiina ei ole laulanut juuri ollenkaan mikrofonin ja musiikin kanssa joten suurta potentiaa löytyy, kunhan saadaan kunnon tiimi taustalle niin on Idoli-ainesta. Sitä paitsi Mia on jotenkin niin uskomatton ärsyttävä henkilönä että jo sen takia en olisi halunnut katsella sitä yhtään pidempään, ja olikin todella loistava juttu että sympaattinen Kristiina meni jatkoon.

Tuomarit voisi IMO pitää sen päänsä kiinni tässä vaiheessa kilpailua. Todella paljon vaikuttaa varmasti itse tuloksiin kun ylistävät: Sinut minä pistäisin jatkoon.

-Pettynyt idolssin katsoja.

Hohhoijjaa. Täytyy olla aika vitun vajaa katsoja jos perustaa mielipiteensä tuomareiden sanomisiin. Eiköhän ihmiset osaa itse muodostaa oman mielipiteensä.

Torstain idols tulee olemaan kyllä mielenkiintoinen, siiinä on 3 hyvää laulajaa...:hyper: Veikkaan että jatkoon menee se pörröpää jätkä, mutta itse liputan kyllä arin puolesta.. No kävipä siinä miten tahansa, niin uskon että kumpikin nähdään finaalissa..:thumbs:

Kun kuunteli alkueriä, jossa Kristiina lauloi nordmania, niin se kyllä meni lahjakkaasti klyyvariin.. Tuli oikeen paha olo sitä kuunnellessa,:urjo: mutta tuo semifinaalin kappale kuullosti kyllä paljon paremmalle ja hän pääsi oikeutetusti jatkoon. En vaan jaksa uskoa hänen menestysmahdollisuuksiin tuon enempää.. Kai se on kova juttu jos pääsee idols finaaliin, mutta siihen se sitten jääkin.:thumbs:

Aion äänestää Aria!:)

Muistetaan kaikki äänestää Aria!
Uskon että Arilla tulee oleen sankka joukko kannattajia äänestämässä.
Toivottavasti moni sellanen äänestää kuka ei yleensä äänestele tällasissa ohjelmissa.

Kun kuunteli alkueriä, jossa Kristiina lauloi nordmania, niin se kyllä meni lahjakkaasti klyyvariin.. Tuli oikeen paha olo sitä kuunnellessa,:urjo: mutta tuo semifinaalin kappale kuullosti kyllä paljon paremmalle ja hän pääsi oikeutetusti jatkoon. En vaan jaksa uskoa hänen menestysmahdollisuuksiin tuon enempää..
Jaa, minusta taas alkukarsinnan laulakaan ei kuulosta nenään laulamiselta. Tyttömäisen hento ääni, mutta ei se erityisen nasaalisesti soi. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom