Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
...saatika sitten käymään hänen konsertissaan. No ehkä Asko yhdessä muiden setien kanssa. :) Jotkut tosiaan tykkää nuorista tyttäristä...

Setä ilmoittautuu.. Eturiviin!! Joka konserttiin! :nolo: :kuola: :haart:

Mä muuten uhrasin ekaa kertaa ikinä idols-äänestyksessä eilen 85 senttiä. Oikee tyttö voitti \o/ Perustan Kristiina Fan Clubin! En huoli muita jäseniä. Söpö ääni, söpö tyttö, söpöin hymy!! :haart: :haart:

Oon niinQ ihan löööööv!! :D

edit: :haart: :haart: :haart:

Olisin myös halunnut Mian jatkoon. Toisaalta, Kristiinan ääni poikkeaa Suomen muista naislaulajista ja kyllä tytöllä laulutekniikka on kunnossa.

Öh, millähän lailla Kristiinan ääni poikkeaa massasta? Ihan samaa perusnasaalia kakkaahan se on kuin Nylon Beatkin.

Öh, millähän lailla Kristiinan ääni poikkeaa massasta? Ihan samaa perusnasaalia kakkaahan se on kuin Nylon Beatkin.

Sitten on kyllä kuuroutta havaittavissa:whip: .

Se mikä sen äänessä voi ärsyttää ja jakaa mielipiteitä on se, että se kuulostaa joltain 10-vuotiaalta. Siitä kun pääsee yli, niin hyvältä kuulostaa:) .

Sitten on kyllä kuuroutta havaittavissa:whip: .

Se mikä sen äänessä voi ärsyttää ja jakaa mielipiteitä on se, että se kuulostaa joltain 10-vuotiaalta. Siitä kun pääsee yli, niin hyvältä kuulostaa:) .

Olen harrastanut musiikkia ja varsinkin laulamista (ja opiskellut mm. klassista laulua) monissa muodoissa yli kaksikymmentä vuotta, joten en pidä tässä asiassa itseäni ihan ummikkona enkä kuuronakaan. Makuasioitahan nämä, mutta ei siitä kyllä pääse yli eikä ympäri, että Kristiinan ääni on ihan liian nasaali, mikä viittaa siihen, että laulu- ja hengitystekniikka ei ole kunnossa. Kyllähän tuollakin levyn tekee, mutta epäilyttää, miten sellainen ääni kestää pitkää keikkakiertuetta. Toisaalta tytössä on potentiaalia kehittyä hyväksi laulajaksi, jos hommat hoidetaan oikein.

...ja kyllä, ymmärrän, että Idols-formaatin tarkoituksenakaan ei ole löytää sitä absoluuttisesti parasta laulajaa, vaan paras kokonaisuus, joka myy levyjä nuorisolle. Noilla kriteereillä Kristiinalla kyllä on potentiaalia päästä teinitähdeksi. Eri asia sitten on, kuinka paljon sitä pyöritystä toivoo 16-vuotiaalle lukion ekaluokkalaiselle.

Olen harrastanut musiikkia ja varsinkin laulamista (ja opiskellut mm. klassista laulua) monissa muodoissa yli kaksikymmentä vuotta, joten en pidä tässä asiassa itseäni ihan ummikkona enkä kuuronakaan. Makuasioitahan nämä, mutta ei siitä kyllä pääse yli eikä ympäri, että Kristiinan ääni on ihan liian nasaali, mikä viittaa siihen, että laulu- ja hengitystekniikka ei ole kunnossa. Kyllähän tuollakin levyn tekee, mutta epäilyttää, miten sellainen ääni kestää pitkää keikkakiertuetta. Toisaalta tytössä on potentiaalia kehittyä hyväksi laulajaksi, jos hommat hoidetaan oikein.
Olen vähän eri mieltä tuosta nasaaliudesta. Kristiinan ääni on kyllä herkkä ja aika ohutkin, mutta ei varsinaisesti erityisen nasaali. Tosin kuuntelin eilen tv:n kaiuttimien kautta, mutta ei niillä ainakaan kuulostanut nenäänsä laulavan. Samoin se alkukarsinnan pätkä, jossa ehkä kuulee äänen paremmin kun ei ole taustabändiä, ei sekään kuulostanut nasaaliselta.

Kristiina oli ainut noista neljästä, joka lauloi riittävän puhtaasti, muut kuulostivat enemmän tai vähemmän epävireisiltä. Mia osui nuotteihin ihan hyvin, mutta aika ajoin vähän heitteli. Käsittääkseni Kristiina on aika lailla pystymetsästä repäisty tuohon kisaan, ei suurempaa aikaisempaa kokemusta laulamisesta. Siihen nähden todella lahjakas, vaikkakaan ei vielä mikään valmis laulaja. Mutta ennemmin kuuntelen kuitenkin kuin Miaa.

Kristiinan ääni on ihan liian nasaali.

Laulaa 10-kertaa paremmin kuin Jonna tai Erin.

Totta ettei yhden biisin perusteella voi hirveästi sanoa. Finaali tulee kertomaan miltä kukin loppupeleissä kuulostaa.

Itse sanoisin sitä ehkä ohueksi, koska tuossa biisissä ei juuri dynamiikkaa ollut. Voi se olla, ettei sitä välttämättä levyllistä jaksa kuunnella. Eikä varmasti hirveän monipuolista musiikkia tuollaisella äänellä tehdä. Ainakin se oli laulamista eikä hoilottamista kuten joillain tuntuu olevan.

Täällä nyt kannattaa tavallisten kuolevaisten olla tarkkana mitä kirjoittaa, kun on näitä "ammattilaisia" liikenteessä. Ammattilaisen yksi ominaisuus kun sattuu olemaan kultaiset korvat, ja meidän tavisten on tyydyttävä vaan näihin nahkaisiin lärpyttimiin.;)

Rohkenen silti väittää, ettei tuossa Kristiinan äänessä mitään nasaaliutta ollut. Hieman ohut ja selvästi kouluttamaton ääni kyllä oli. Jos kuitenkin suoraan puskista vetää noin hyvin, niin miten hyvin sitten perusteellisen lauluopetuksen jälkeen?

Kyllä tänäkin vuonna ainakin nuo hyvät kakkoset pääsee koittaan uudestaan, eli täytyy toivoa että Mia pääsee vielä finaaliin mukaan. Tyttö on juuri tuollainen herkkä luonnonlapsi, josta voi palasten osuessa kohdilleen tulla vaikka millainen tähti suomen viihdetaivaalle.

Muistakaahan nyt hyvät lapset, että paras ja moni muu esiintyjä on vasta tulossa.
Sanokaa mun sanoneeni että kyllä se Ari tän kisan hoitaa kotiin vaikka kuinka joku olis ihana. :piis:

Kyllähän siinä taas paremmat laulajat kusivat omaan nilkkaansa huonoilla biisivalinnoilla. Esim. se eka laulaja eilen, sehän oli todella hyvä laulamaan ja sitten vetää jonkun Kuustosen hitti-biisin! Takuulla jää äänet saamatta. Ja nämä jotka lauloi kolmantena ja neljäntenä, sama homma, valitsivat sekä paskan että liian vaikean biisin molemmat. Lopputulos ei kuulostanut hyvältä ja jäi äänet saamatta.
Varman päälle noissa kannattaa vetää ja ottaa jonkun helpon teinipissisten ihqlovehittibiisin tarttuvalla kertosäkeellä niin voi jopa saada niitä ääniä.

Muistakaahan nyt hyvät lapset, että paras ja moni muu esiintyjä on vasta tulossa.
Sanokaa mun sanoneeni että kyllä se Ari tän kisan hoitaa kotiin vaikka kuinka joku olis ihana. :piis:

Ari, tai sitten YouTube-tähti Milja - mikäli on tällä välin päässyt eroon aivan onnettomasta lavakarismastaan (tai sen puutteesta).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näyttäis tämän vuoden Idols olevan melko etnonegatiivissävytteinen... :reino:

Kaikki alkukarsintojen romanit, tummaihoiset jne. on suvaitsemattomasti karsittu pois, tai Tessan tapauksessa lähteneet lipettiin ja jäljelle jääneet suosikit, Panu, Kristina, Ari, Anna, Markus jne. ovat vaaleita pohjoismaisen ihmistyypin edustajia.

Edes Ruslanas ei valkoisena heteromiehenä oikein edusta toiseutta!:lol2:

Tämä ei edistä suvaitsevaisuutta ja integraatiota. Meillähän on tulossa valtava työvoimapula ja muutenkin olemme sisäsiittoista porukkaa ja tarvitsemme satoja tuhansia kolmannen maailman huippuosaajia vuodessa.

Onneksi on sentään Jani Toivola...

Ensi semifinaalissa on sitten ARI, harmi vaan kun laittoivat Pätsin markuksen kanssa samaan semifinaaliin, eiköhän ARI kuitenkin mene ensi semistä jatkoon heittämällä.

Ensi semifinaalissa on sitten ARI, harmi vaan kun laittoivat Pätsin markuksen kanssa samaan semifinaaliin, eiköhän ARI kuitenkin mene ensi semistä jatkoon heittämällä.
Tuo on kyllä aika kummallinen juttu. Miksiköhän he laittoivat kaksi parasta miestä samaan semifinaaliin? Jompikumpi halutaan saada tiputettua? :rolleyes:

No ei helvetissä mitään Areja jatkoon.

VOin jo kuulla Askon sanat: Mä odotin sulta jotain repäsevää, mutta sä olit vaan ihan ok. Jotenki sä et syttyttäny.

Meidän pitäisi oikeastaan pakkisporukalla vääntää Ari jatkoon, että ei pääse käymään mitään oikeusmurhaa ;)

Kaikki pissikset äänestää kuitenkin sitä jeesus-tyyppiä. Hyvinhän se kyllä vetää, ei siinä mitään mutta jotenkin tuntuu, että tollasella äänellä varustettuja laulajia on nykyään radiosoitossakin ihan liikaa. Ari vaan jatkoon niin saa vähän meinkiä hommaan!

Kaikki pissikset äänestää kuitenkin sitä jeesus-tyyppiä. Hyvinhän se kyllä vetää, ei siinä mitään mutta jotenkin tuntuu, että tollasella äänellä varustettuja laulajia on nykyään radiosoitossakin ihan liikaa. Ari vaan jatkoon niin saa vähän meinkiä hommaan!

Ja niitä pissiksiä kyllä Suomessa riittää. Äänestämällä Ari jatkoon saahaan lisää väriä finaaleihin, ja myös mielenkiintoa kattoa. :)

ari ilman muuta jatkoon! vähän kyllä pelottaa, että vaikka kaveri laulaisi kuinka hyvin biisin niin tuomariston kommentti on: mä olen kyllä vähän pettynyt sun tän päiväseen suoritukseen. jos näin käy ja ari ei pääse jatkoon niin lopetan välittömästi idolsin katsomisen.

toivotaan parasta.

Hoh, sattuiko kukaan katsomaan American Idolia eilen? Oli nimittäin Abduulin Paula pikkukännissä vielä edelliseltä illalta kun sitä Nykin kakkospäivää näytettiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom