Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuossa heavy-Arissa mua hieman häiritsee asia joka kiteytyy mielestäni hyvin vaimoni kysymyksessä kun tämä näki hepun ensi kertaa ruudussa: "Eikös tuolla ollutkaan 16 -vuoden ikäraja?"

kyllä!

Mua tosin häiritsee se asia niin paljon, että laulu on aivan sivuseikka.

413008.jpg

Olen myyty. :haart:

Vääjäämättä oli istuttava telkkarin eteen kuuntelemaan.... :kylmiä väreitä:

Tuomarit manipuloi kansan äänestämään ton Matt Damonin hiilipaperikopsun jatkoon. Mun mielestä tosi keskinkertainen veisu.

Nojoo. Toisaalta Arilla on kyllä tietääkseni semmonen kannattajajoukko, että sen pitää mokata aivan helvetin pahasti ja päälle haistattaa yleisöllä pitkän vitun...

Ari kyllä ruletta:rock: Ihan vitun makee ääni. Ois siistiä kuulla, miten tuo vetää jotain Gunnareiden biisiä.

Tuomarit manipuloi kansan äänestämään ton Matt Damonin hiilipaperikopsun jatkoon. Mun mielestä tosi keskinkertainen veisu.
No onhan se jo saakeli huomattu, ettei ne todellakaan hae parasta tai ns. valmista laulajaa, vaan sellaista jonka levy-yhtiö voi muokata vielä paremmin halutunlaiseksi. :jahas: Nuo kehut Matt Damonille sen taas osoitti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa heavy-Arissa mua hieman häiritsee asia joka kiteytyy mielestäni hyvin vaimoni kysymyksessä kun tämä näki hepun ensi kertaa ruudussa: "Eikös tuolla ollutkaan 16 -vuoden ikäraja?"

Älä nyt, Ellenkin just käytti Arin kohdalla ilmaisua "äijäenergia".. :rolleyes:

Mää veikkaan, että Ari kyllä saa jonkun sopparin johonkin jos ei nyt jatkoon menekkään... Vaikka kyllä se menee, toivottavasti...

Noi muut oli tollasia antti tuisku tyyppisiä kavereita mutta tää viimenen eli Ari kyllä teki sellasen normaalin ihmisen vaikutuksen. Toivon että tää Ari pääsee pitkälle !

Ennen en ole niin kovin Aria kannattanut, mutta tämmösen vanhahkon pierun korvaan aivan loistava kappalevalinta, vaikka tuomarit toisin väittivätkin. Suoran ja reippaan oloinen sälli muutenkin. Mutta en silti tiedä, onko idoliainesta loppuun saakka.

Noista ari ehdottomasti paras. Kyllähän se on hassua, että ei toi sinällään näytä kovin idolilta. Mutta toi lauluääni on aivan kuningasmateriaalia, sanoisiko ketä mitä tahansa. :worship:

kilpailijat nro:
nro 1:n tulkinta kappaleesta oli aivan liian imelä. Ihmettelin koko kappaleen ajan, että mitäs hauskaa tässä kappaleessa on.
nro2:n wicked game oli kyllä persiistä. Matalat äänet meni aivan penkin alle, lisäksi oli tuskaa seurata jannun esiintymistä.
nro3:n kuuluisi ennemminkin tangoprinssikilpailuihin
nro4:n, eli ari veti kyllä hyvin. Kappalevalinta ei ollut paras mahdollinen, mutta laulua oli ilo kuunnella.

Enemmän olisin kaivannut miehisyyttä enemmän kappaleisiin ja esiintymisiin.

Toiv. Ari menee jatkoon.

No onhan se jo saakeli huomattu, ettei ne todellakaan hae parasta tai ns. valmista laulajaa, vaan sellaista jonka levy-yhtiö voi muokata vielä paremmin halutunlaiseksi. :jahas: Nuo kehut Matt Damonille sen taas osoitti.

No ei tuolla kukaan mikään "valmis laulaja" ole. Arikin veti pahasti välillä ylä- tai alavireisesti, mutta yllättäen siihen ei puututtu.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom