Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tähän mennessä Kristiina ehdottomasti paras.

:kuola: Tuo Kristiina, kaiken lisäksi tosi hyvin laulo :kuola:

Komppaan :) Vaikka aika setämies olo tuleekin. :D

Mun mielestä noita tuomareiden kommentteja ei tarvis olla tässä vaiheessa, vaikuttaa liikaa katsojien valintaan.
Vaikka onneks ne nyt kehu Kristiinaa.

Parhaiten veti yllättäen se toinen blondi, onko se just tämä Kristiina. Ehottomasti jatkoon. Ihan ku noilla kaikilla muilla olisi särkynyt ääni aina matalissa kohdissa.

Toi Sheila on aika kuumannäköinen, melkoiset hinkitkin vielä.

Ei tuo Suomen Idols ole juuri mistään kotoisin, ei täällä ole porukkaa riittävästi.

Se eka laulaja oli paras. Muut aika huonoja.

Hauska kun kattoo American Idolsin pahimmat mokan ennen Suomen idolsia, niin ei juuri hoksaa tasossa mitään eroa :D

Aika laimea kokoonpano oli tänään. Mulla on vähän sellainen tunne, että Ari tekee Tony Halmeet ja Lordit eli vetää perus kannattajajoukkonsa lisäksi kaikki protestiäänet.:D Millos Ari on muuten kehissä? Toivottavasti se vetää jonku kunnon tykityksen eikä mitään nyyhkyä.

Toivotaan että Kristiina pääsee jatkoon. Ei missään nimessä Mia Permanto, jotenkin todella ärsyttävän olonen.

1. Mia (Ylivoimaisesti paras laulaja näistä, ääntä lähtee muijasta ja pystyy varmasti laulamaan monenlaisia biisejä hyvin)

2. Kristiina (Söpö ja herttanen ja seksikäs ääni, mutta ei vielä riittävää taitoa)

3. Emilia (Teknisesti hyvä, mutta biisi oli niin kuiva)

4. Sheila (Hyvät tisut, mutta mitäänsanomaton eikä taito riitä)

Vituttaa nuo tuomarit, kun pitää tuoda antipatioitaan jotain Morisetteä kohtaa kisaan. Vaikuttaa vaan äänestäjiin. Nyt kyllä kyrvällään Asko ja Jone ajatteli, kun olivat niin tohkeissaan Kristiinasta. :whip: :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle tulee tosta Kristiinasta aina Anna Erikson mieleen...se menee todennäkösesti tänään jatkoon.:)

toivottavasti menee Kristiina jatkoon, oli kyllä ehdottomasti paras noista:rock: sekä audio että visuaalipuolella;)

Jos ei Kristiina niin toivottavasti sitten se Permanto, vaikka jotain ärsyttävää siinä kyllä on mutta jostain syystä silti saa meikäläisen sympatiat

1. Mia (Ylivoimaisesti paras laulaja näistä, ääntä lähtee muijasta ja pystyy varmasti laulamaan monenlaisia biisejä hyvin)

Vituttaa nuo tuomarit, kun pitää tuoda antipatioitaan jotain Morisetteä kohtaa kisaan. Vaikuttaa vaan äänestäjiin. Nyt kyllä kyrvällään Asko ja Jone ajatteli, kun olivat niin tohkeissaan Kristiinasta. :whip: :D

Kyrvällään ajattelee ainakin aSko joka kerta "sä oot niin seksikäs ja hyvännäkönen".

Mut hyvin näkyy vaikuttavan tuomarien puheet jengiin. Täälläkin lähes kaikki huutaa krissen perään, kun tuomarit sano että sä oot finaalissa. Harmi. Paremmat putoaa. Mut ei voi mitään.

Harmi ettei voi kahta päästää ainakaan suoraan jatkoon. Ihan sama miten päin, mutta Kristiina ja Mia jatkoon.

Hiemanko ärsytti tämä eka otsatukkablondi ja etenkin ystävänsä "ammattilais"-kommentit. "No tiedätkös kun minä olen ammattilainen ja sitten hän on pian ammattilainen myöskin". No ei niin kovin kummoisesti vetäny vaikka kuinka oli "ammattilainen".

Mitä hittoa toi Kristiina voitti, Mia oli ehdottomasti paras.

Kristiina oli yllättävän hyvä heikon teatterivkolopun jälkeen, mut Mia on ollu koko ajan pirun hyvä, niin myös tänään. :-( Tykkään ku se on semmone persoonallinen ja hassu ja hyvä laulaa jne. Blah..

Suositut

Back
Ylös Bottom