Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuningas Arin uusin letkautus: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1351924

On se johtaja.

Ja EN ole Ark fani, en todellakaan.

Ööh, hetkinen. Viisi ruotsalaista homoa perustaa bändin ja soittavat poppia. Eikö tämä ole sitten ruotsalaista homopoppia? Vittuako ne sitten laulaa miehistä ja rakkaudesta ja muusta. Pitäisikö sitä sanoa skandinaaviseksi heavymetalliksi? Ensin ne tulee ulos kaapista ja hehkuttaa homouttaan mutta kun mainitsee homouden niin on heti vouhottamassa.

Aha. Satuin katsomaan kyseisen kmh:n jakson.. saa olla aika tapiiri että osaa vääntää Arin kommentin noin päin helvettiä. Silvennoinen lähinnä naureskeli koko jutulle.

huoh.

Mua ärsyttää toi Arin ulkonäöllinen uskottavuuden puute. Siltä puuttuu hevarin huumeiden ja viinan rohduttamat kasvot. Se ei seiso Hetfield asennossa lavalla, vaan ku kuorolaulaja kirkossa. Sit mulla on älytön myötähäpeä kun se heittää jotain juttua välillä, ihan ku joku urheilutoimittaja. Eka kerran kun siitä alko löytyä rokkarin munaa niin se auko päätänsä tuomareille ja sit siitä ei tykätty. Ihime hommaa.

Hyvä et voitti.
Hienoa että Ari voitti.
Myötähäpeästä sen verran että toivottavasti sun lärvi ei oo tossa avatarissa:arvi:

En usko olevan paskaa tulossa, kun noita nimiä katselee. Varsinkaan jos melodinen heavymetal yhtään nappaa.

Eiköhän sieltä sitä perusjöötiä pukkaa. Tulee mieleen eräskin Agnes, jonka levyn teki nimekäs remmi, mutta eipä siitäkään onneksi yhtä sinkkua enempää irronnut. Epäilen, että säveltäjät antavat tässäkään tapauksessa timanttisinta sävellystään jollekin Idols-Arille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä minkä takia kuvan laatu on noissa huonompi kuin yleensä ja miksi niihin videoihin ilmestyi pieni pörräävä Rubikin kuutio? :eek:

kyseessä on wankradar. Kuutio tärähtää ruutuun mikäli hypistelee tattiaan syntisissä tarkoituksissa.

Ehodottomasti oikea "mies" voitti.Niin nuori ja lahjakas jätkä ettei mitään rajaa.Itse en montaa lähetystä katsellut,mut mitä oon youtubesta katellut niin muut eivät olleet lähelläkään.Oli se Kristiinan-tuulilasin nurkkaankin tosi söpö esitys.

Mä näen Arin laulamassa Hansoneiden "mm,bob" , vai millai se meni? Ulkonäkö ja äänialakin ihan sama. :D

kiitti.. nyt en voi enää kuvitella mitään muuta kun aria laulamassa juuri tuota biisiä... taidankin lähteä kotiin, ei tässä enää työnteko onnistu :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom