Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kenen mielestä tuo top of the world on nyt sitten huippu? En oikeesti tajua, miten noin paskan biisin on joku osannutkin tehdä.

Susipaska biisi, mutta onneksi en ole radiota sen vertaa kuunnellut, että olisin siitä joutunut kärsimään (jos sitä nyt vielä soitetaan joka välissä).

Aika yllättävää muuten, että sekä Kristianin että Arin levyt ilmestyvät samana päivänä. Alunperinhän Arin levyn piti ilmestyä vasta kesäkuun puolella, mut näemmä ilmestymispäivää on aikaistettu. Eli 30.5 ilmestyvät sitten molemmat.

Saas nyt nähdä mitä ovat saaneet aikaiseksi ton Arin levylle. Perjantaina ilmestyy uus sinkku, joka on Thunderstone-äijien käsialaa. Siitä varmaan kuulee sitten, et kannattaako levyä sen enempi odotella.

Itse odotan kyllä enempi tota Kristianin levyä. Kai se Lapin Kesä sille tulee.

Hevimies-Ari alkaa olla jo mukavasti tuotantokoneiston sätkynukkena. Eilisissä viihdeuutisissa mies myönsi antaneensa siunauksen itsestään kertovan kirjan kirjoittamiseen. Toisaalta teoksen sisällöstä mies ei tiennyt mitään, tiedossa oli ainoastaan se, että "kirja tehdään kiireellä". :lol2:

Hevimies-Ari alkaa olla jo mukavasti tuotantokoneiston sätkynukkena. Eilisissä viihdeuutisissa mies myönsi antaneensa siunauksen itsestään kertovan kirjan kirjoittamiseen. Toisaalta teoksen sisällöstä mies ei tiennyt mitään, tiedossa oli ainoastaan se, että "kirja tehdään kiireellä". :lol2:

Aivan samaa nauroin kippurassa. "Nyt on pakko sanoa, että mä en osaa sanoa siitä mitään... Kai siihen kirjoitetaan koko mun elämästä jotain..." Ei helvetti.

Linkki Viihdeuutisin: http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml/uusimmat/musiikki/?2007/5/100023

Arin levylle muuten tulee kuulemma versio Kirkan Hetki Lyö biisistä.

Just tällasia tähtiä " mä en tiedä mistään mitään julkasen levyn, kirjan ja dvd:n. "

En osaa kovin korkealle arvostaa näitä pophuoria, joille tehdään kaikki valmiiksi. Nimi vaan päälle ja myyntiin. Ei kiitos..

Just tällasia tähtiä " mä en tiedä mistään mitään julkasen levyn, kirjan ja dvd:n. "

En osaa kovin korkealle arvostaa näitä pophuoria, joille tehdään kaikki valmiiksi. Nimi vaan päälle ja myyntiin. Ei kiitos..

No tuskin se Ari on ollu mitään kirjoja mankumassa. Toiset kun haluaa sellaisen väkisin tehdä nii parempi sit mun mielestä suhtautua tollai aidosti ettei se ole oma juttu eikä niinkään edes kiinnosta. Ihan eri juttu olis jos Ari ottais krediitit tuosta kaikesta, mitä se taas mun mielestä ei ole tehnyt...

Toisaalta teoksen sisällöstä mies ei tiennyt mitään, tiedossa oli ainoastaan se, että "kirja tehdään kiireellä". :lol2:

Kuka täyspäinen antaa jonkun vieraan tehdä elämästään kirja tietämättä mitä siinä edes lukee? Jos tuo ei ole itsensä myymistä niin mikä on?

Dollarinkuvat siellä Arin silmissä välkkyy. Mikä on tietysti ihan odotettua. Kansalaisilta rahat pois, niinhän se pitääkin. Mutta ei tuolla toiminnalla minkäänlaista arvostusta kerätä. Vähiten metallipiireissä.

No tuskin se Ari on ollu mitään kirjoja mankumassa. Toiset kun haluaa sellaisen väkisin tehdä nii parempi sit mun mielestä suhtautua tollai aidosti ettei se ole oma juttu eikä niinkään edes kiinnosta. Ihan eri juttu olis jos Ari ottais krediitit tuosta kaikesta, mitä se taas mun mielestä ei ole tehnyt...

joo eipä ois ollu pakko lähteä idolssiin jos ei kiinnosta

Näinhän se menee. Tuskin tuossa tilanteessa on mitään tehtävissä. Nimi on kuitenkin sopparissa joka mahdollistaa luultavasti jopa Arin toisen munuaisen kauppaamisen etikalla täytetyssä Idols-purnukassa.

Huuto.netissä myynnissä finalistien sängyt.
Kristiinan sänky :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näinhän se menee. Tuskin tuossa tilanteessa on mitään tehtävissä. Nimi on kuitenkin sopparissa joka mahdollistaa luultavasti jopa Arin toisen munuaisen kauppaamisen etikalla täytetyssä Idols-purnukassa.

Huuto.netissä myynnissä finalistien sängyt.
Kristiinan sänky :kuola:

"samaan sänkyyn idolin kanssa mutta eri aikaan..." :( nyyh...tyhmä lisäys

Varmaankin sängyt menny jo sekaisin. Myöhemmin sitten selviää että olet kiimoissasi silittänyt käärmettä Panun sängyssä.

:lol2: Reps.

Tuo Arin ensimmäinen single ihan mainio. Menevä kertosäe jää ainakin heti päähän soimaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom