- Ikä
- 43
Kenen mielestä tuo top of the world on nyt sitten huippu? En oikeesti tajua, miten noin paskan biisin on joku osannutkin tehdä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenen mielestä tuo top of the world on nyt sitten huippu? En oikeesti tajua, miten noin paskan biisin on joku osannutkin tehdä.
Hevimies-Ari alkaa olla jo mukavasti tuotantokoneiston sätkynukkena. Eilisissä viihdeuutisissa mies myönsi antaneensa siunauksen itsestään kertovan kirjan kirjoittamiseen. Toisaalta teoksen sisällöstä mies ei tiennyt mitään, tiedossa oli ainoastaan se, että "kirja tehdään kiireellä". :lol2:
Just tällasia tähtiä " mä en tiedä mistään mitään julkasen levyn, kirjan ja dvd:n. "
En osaa kovin korkealle arvostaa näitä pophuoria, joille tehdään kaikki valmiiksi. Nimi vaan päälle ja myyntiin. Ei kiitos..
Toisaalta teoksen sisällöstä mies ei tiennyt mitään, tiedossa oli ainoastaan se, että "kirja tehdään kiireellä". :lol2:
No tuskin se Ari on ollu mitään kirjoja mankumassa. Toiset kun haluaa sellaisen väkisin tehdä nii parempi sit mun mielestä suhtautua tollai aidosti ettei se ole oma juttu eikä niinkään edes kiinnosta. Ihan eri juttu olis jos Ari ottais krediitit tuosta kaikesta, mitä se taas mun mielestä ei ole tehnyt...
No tuskin se Ari on ollu mitään kirjoja mankumassa. Toiset kun haluaa sellaisen väkisin tehdä nii parempi sit mun mielestä suhtautua tollai aidosti ettei se ole oma juttu eikä niinkään edes kiinnosta. Ihan eri juttu olis jos Ari ottais krediitit tuosta kaikesta, mitä se taas mun mielestä ei ole tehnyt...
Näinhän se menee. Tuskin tuossa tilanteessa on mitään tehtävissä. Nimi on kuitenkin sopparissa joka mahdollistaa luultavasti jopa Arin toisen munuaisen kauppaamisen etikalla täytetyssä Idols-purnukassa.
Huuto.netissä myynnissä finalistien sängyt.
Kristiinan sänky
Mmmm... Harmi ettei ole ylimääräistä rahaa tuollaista summaa.. Tosin tuskin se sänky ilman Kristiinaa miltään tuntuis :(Huuto.netissä myynnissä finalistien sängyt.
Kristiinan sänky
Kristiinan sänky
http://youtube.com/watch?v=zX5Wzhga6BU
Arin eka sinkku huonolla äänenlaadulla. Ihan hyvä biisi ja mahtavasti äijä vetää. Toivon silti, että levyllä on myös hieman äkäisempää kamaa ja uskon että on.
Varmaankin sängyt menny jo sekaisin. Myöhemmin sitten selviää että olet kiimoissasi silittänyt käärmettä Panun sängyssä.
Varmaankin sängyt menny jo sekaisin. Myöhemmin sitten selviää että olet kiimoissasi silittänyt käärmettä Panun sängyssä.
2.2.2007
Panu
Panisin jos olisin yhtään vähemmän hetero...
Nätti poika ja ihan kiva ääni. Panulla myydään paljon levyjä pissiksille ja vähän pienemmille tytöille.
Huuto.netissä myynnissä finalistien sängyt.
Kristiinan sänky
Arin eka sinkku huonolla äänenlaadulla..