Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
JEE! Loistavaa että kisan paras laulaja eli Ari voitti koko paskan. Ensimmäinen uskottava idols-voittaja Suomessa! Hevillä ei hävitä, se todistettiin taas kerran.

Aikamoista paskaa koko finaali. Kummatkin veti pahasti nuotin vierestä ja huonolla lontoolla. Samapa tuo, maailmassa on niin paljon papempia artisteja ettei tarvitse onneksi kummankaan levyä ostaa musiikin vähyyden vuoksi. Viihdettähän tuo ohjelma on, ei musiikkia :)

Oot varmaan ite aika superlahjakas laulaja?

Kyllä Ari taas näytti, että hevillä ei hävitä! :rock:
Olikohan se muuten Medihevin jäsen, joka siinä tuloslähetyksessä pomppas lavalle?

Harmi että se skrodempi hävisi.

Ari "Skeletor" Koivunen nostaa jostain syystä minun niskakarvani pystyyn.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä Ari taas näytti, että hevillä ei hävitä! :rock:
Olikohan se muuten Medihevin jäsen, joka siinä tuloslähetyksessä pomppas lavalle?
Meinaatko sitä kohtaa, kun sienipää Ibi Love pomppas lavalla vähän ennen voittajan julkasemista..? En tiedä sit kuuluuko se johonkin mediheviin.
Edit: En huomannu Trommin lähettämää viestiä, my bad. :nolo:

Meinaatko sitä kohtaa, kun sienipää Ibi Love pomppas lavalla vähän ennen voittajan julkasemista..?
Vai että Ibi Love? Ite en tunnistanu sitä, mut kai se on sitten uskottava.. Taitaa sillä tytöllä viirata päässä ja pahasti. :down:
En tiedä sit kuuluuko se johonkin mediheviin.
En usko että kuuluu! :D

Harmi että se skrodempi hävisi.

Ari "Skeletor" Koivunen nostaa jostain syystä minun niskakarvani pystyyn.

Suurin osa huippulaulajista on onneksi kuitenkin melkoisia massamonstereita. ;)

Mutta niin, mun mielestä vähän ihme nurinaa tuosta lievästä(okei, pahemmastakin) epävireisyydestä välillä, kun harvemmin olen itse törmännyt livekeikoilla ihan puhtaaseen lauluun, varsinkaan rock-sellaisilla. En tosin tiedä mitä pavarottia jengi odotti suomen idolsista löytyvän, mut mun mielestä Arin laulu kuulostaa hyvältä, vaikkei se nyt ihan putipuhtoista olekaan. Odotan innolla levyä.

e: juu, ibi loven voisi pistää jonnekin suljetulle osastolle.

Oot varmaan ite aika superlahjakas laulaja?

Mitä tekemistä Inskan laululahjakkuudella on sen kanssa, että finaalissa laulettiin oikeasti nuotin vierestä, epävireisesti ja osittain huonolla lontoolla?

Kuten sanottua, viihdettähän tuo on.

Eivätkö laulajat kuule omaa ääntään, vai miksi he jatkuvasti laulavat nuotin vierestä? Vastaavaa en ole kuullut American Idolissa, jossa jopa keskinkertaisemmat laulavat edes sinnepäin. En ole voinut katsoa Arin, Anna ja Kristiinan esityksiä juuri sen vuoksi, että korvat särkyvät. Uskomatonta ettei tähän asiaan ole kiinnitetty huomiota, meinaan hyvästäkin esiintyjästä tulee täysin kuuntelukelvoton jos laulaa nuotin viereen. :wall:

Onneksi en ymmärrä musiikista mitään, koska Arin laulu kuulosti pääasiassa todella hyvältä. Ei Arilla tule ääni tai laulutaito olemaan ongelma. Ongelma tulee olemaan se, että saa hyviä biisejä tehtyä. Helppoahan se on muiden biisejä laulaa. Toivon oikeesti, että Ari tekee tai hänelle tehdään hyviä biisejä tulevaisuudessa:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom