Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hupaisa moka, kun olivat jättäneet Arin parhaimman biisin pois tuosta insertistä. Aika kämmi.
Musta molemmat kuulosti paskalta, en vaan tykänny. Pakko se on silti katsoa kuka voittaa :jahas:
Ja se voittajabiisi, uskomatonta pas-kaa.
Edelleen:urjo: koko ohjelma!
Musta molemmat kuulosti paskalta, en vaan tykänny. Pakko se on silti katsoa kuka voittaa :jahas:
Ja se voittajabiisi, uskomatonta pas-kaa.
Juu ja samaa mieltä, että itse ohjelma on aivan persuksista, mutta hyviä laulajia sieltä löytyy (ei aina, vrt. ilkka).
Mikä vika ohjelmassa on? Mielestäni loistava formaatti ja loistava ohjelma lukuunottamatta alkukarsinnoissa tapahtuvaa lapsellista loan heittoa tuomareilta. (Tosikko?) ... ja kyllähän tuo ari on ihan uskomaton laulaja. Toivottavasti vaan löytää bändin ja sellaset biisien tekijät ja sitä kautta biisit, jotka antais oikeutta tuolle jumalaiselle lauluäänelle. Muista idols finalisteista jää kaipaamaan ehkä kristiinan "pehmeitä" lauluosuuksia.
...Arin... Onhan tämän jampan voitettava, jos oikeutta maailmassa on.
Eli rahan kerääminen lapsilta ja lapsenmielisiltä laulamisen verukkeella on 'loistava formaatti' (muillekin kuin tekijöille)?
En tiedä oliko tuo tosikko minulle, mutta en todellakaan ole, johan se on tässä ketjussa selvinnyt.
Ja hyvä läppä tuo kristiinan pehmeät laulut. :lol2:
Radio Rockilta tuskin kuulee.Onneks mä tykkäsin koska tota joutuu joka tapauksessa kuuntelemaan seuraavat pari kuukautta kun avaa radiosta minkä tahansa radiokanavan ;)
Ite laitoin Annalla muutaman euron jo semifinaalivaiheessa, silloin sen kerroin oli vielä 12. Tuskinpa tulee voittamaan, kun pikkutytöt äänestää kuitenkin Aria. Eipä tuo mitään, kilpailun jälkeen Anna dumppaa sen 22-vuotiaan ruman vinosilmäpoikaystävänsä ja muuttaa mun luokse asumaan. :D On se vaan niin ihq! :haart:Ja unibetiltä tulee 30% tuotto koko pelitilin saldolle. Laitoin Arin puolesta koko pelitilin verran likoon kertoimella 1,30. Sääli kun ei ehtiny alkuviikosta lyömään vetoo kun oli muutamilla yhtiöillä vielä vähän parempia kertoimia tarjolla. Eipähän tuon vedon onnistumista tarvitse enää edes jännittää