Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toisella forumilla itkevät kun Ari ei vetänyt black hole sunin kertsiä yhtä matalalta kuin alkuperäinen. Siis kuinka vitun idiootteja ihmiset voi olla? :david: Ei Ari ole mikään imitaattori, joka pystyy muuttamaan äänensä erilaiseksi.

Oikeasti pistää tyhmyys vituttamaan. Helvetin hienosti veti!

Tästä biisistä ei oikein saa mitenkään kiinni (tämä Annan portugalilainen/espanjalainen?). Ja minä en ainakaan jaksaisi tuollaista musiikkia kuunnella radiosta pätkääkään.

Tuomarit ylistää mutta minnuu ei kyllä millään lailla säväyttänyt. :rolleyes: Jaksaisin joo, radiosta tuon tyyppistä kuunnella, varsinkin näin keväällä kun viiraa muutenkin niin pahasti, mutta en tuota versiota...

edit: Ihan törkeen hyvä veto Arilta tuo Scorpionssi. Tosin mulle tulee aina mieleen tosta biisistä sellainen nettipätkä jossa joku lintu laulaa sitä tosi kauniisti. Eipä sen tulkinnan voittanutta :jahas:

Yrittääköhän Jone aktivoida Annan faneja äänestämään sanomalla Aria varmaksi voittajaksi. (ikuinen skeptikko minä)

...Sennheiserin hifi-kuulokkeet päässä kuulostaa aivan loistavalta :5:

Rock! Rock! :rock:

ai digitan/kaapeliyhtiön lähettämää tv-signaalin(digi tai anaali, ihan sama) ääniraitaa kuuntelit?

En tykännyt tuosta Arin "Black hole sun" tulkinnasta yhtään :down:

Sama, mutta JUMALAUTA, että tuo scorpionsin veto oli hyvä. Jäi oikein monttu auki kun kuunteli. :eek:

:rock:

p.s. Ja turha narista, jos ei kuulostanut täs-mäl-leen alkuperäiseltä, EI SEN KUULUKAAN! :thumbs:

Mistä vetoa, että Anna lähtee lopussa takahuoneeseen itkemään, kun ei voitakaan :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helvatin hyvä tuo skorppareiden tulkinta. Arvasin jo ennen biisiä että tämä stemmaa ääneen. Ihme jos Ari ei vie jackpottia.

Mistä vetoa, että Anna lähtee lopussa takahuoneeseen itkemään, kun ei voitakaan :lol2:

Tuon Arin scorpparin jälkeen ei todellakaan voita! :whip:

Mutta tuossahan se on jo ollut melkein tippa linssissä kuuntelemassa palautetta.

Ihan kuulostaa joltain euroviisubiisiltä, mutta Annan äänelle tuo sopii yllättävän hyvin. Paras veto Annalta tänään. Aria varmaan ahdistaa esittää tuollaista sontaa. Ihan hyvin veti, mutta biisi ihan hirvee, edelleen. Asikaisella tosi hyvät nuo kertsit :D

Jaahah, firman liittymässä näemmä palvelunumero esto. Laittakaa mun puolesta joku ääni Arille :)

Suositut

Back
Ylös Bottom