I, bodybuilder

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaska83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvin ja nousujohteisesti sujui loppuun saakka! Oon tähän ehtinyt vetää jo dieettiäkin perään, ja kuosi näyttäis olevan kireydeltään samaa luokkaa nyt kuin aikaisemmin muutamaa kiloa kevyempänä, eli selkeästi lihasta tarttui messiin. Syksyllä ehdottomasti uudelleen, nyt ei kesää kohden kehtaa vetää semmosia määriä safkaa kun tää vaatii että jaksaa painaa :D

Hyvin ja nousujohteisesti sujui loppuun saakka! Oon tähän ehtinyt vetää jo dieettiäkin perään, ja kuosi näyttäis olevan kireydeltään samaa luokkaa nyt kuin aikaisemmin muutamaa kiloa kevyempänä, eli selkeästi lihasta tarttui messiin. Syksyllä ehdottomasti uudelleen, nyt ei kesää kohden kehtaa vetää semmosia määriä safkaa kun tää vaatii että jaksaa painaa :D
milloin uusiksi? tää oli kyl senverran hyvä ohjelma että pakko koittaa uudestaan

Tämä ohjelma on pääpiirteissään se millä itse lähtisin kasvattamaan miehestä miehen kokoista körilästä "natumaksimin jälkeen" edelleen natuna. Jos jollain..

Tietenkin pitää osata soveltaa hyvinkin rajattomasti tätäkin. Ei vähiten valitsemalla liikkeet itselleen optimaalisesti. Oppimalla säilyttämään lihasmassaa, mutta ohjelmaa voi käyttää tietenkin "eritasoisesti tilapäiseen ylipaisumiseen". Paikkojen säilyminen ehjinä rasitusvammoilta, käytännön diettaus lihasten paisuminen jälkeen ja sen jälkeinen koon saaminen, hermoston ja rasitustason säilyminen sellaisena, että muukin kuin bodylife on mahdollista...

Diettaus mahdollistaa koonkasvun (tilapäisessä huomattavan kutistumisen muodossa) pitkässä juoksussa. Nimenomaan diettaus pitää olla helppoa ja siinä ei saisi koukuttua ajatukseen, että kokoa ei saisi menettää. Vaan sen aikana voidaan jopa eheyttää paikkoja ja opetella uutta ja tulevaa varsinkin jos kokemusta ei vielä ole. Lihakset kasvavat huomattavasti ja nopeasti kyllä.

Sitten se lihasmassan koko suhteessa harjoituspainoihin. Liikkeellä luodaan aktivaatio voimakkaalla tensiolla, ja sopivalla vastuksella. Progressio on kaikkein tärkeintä "kasvukautena". Mutta ei mikään kilpailu kuormituksessa...

Tilapäinen kaavasta poikkeaminen, jolla haetaan lihaskokoa entisestään, mutta tarttee sekin kokemuksensa.

Kyllä savottaa piisaa jos noudattaa yhtäkin harjoitusrunkoa. Eli saa osata vaikka mitä.

Voi kai tällä valmispaketillakin onnistua joku hyvinkin saamaan lisää lihaksia.

Itse olen tutkinut tätä jo jonkun aikaa hyvin suurella mielenkiinnolla.

Tämä ohjelma on pääpiirteissään se millä itse lähtisin kasvattamaan miehestä miehen kokoista körilästä "natumaksimin jälkeen" edelleen natuna. Jos jollain..

Tietenkin pitää osata soveltaa hyvinkin rajattomasti tätäkin. Ei vähiten valitsemalla liikkeet itselleen optimaalisesti. Oppimalla säilyttämään lihasmassaa, mutta ohjelmaa voi käyttää tietenkin "eritasoisesti tilapäiseen ylipaisumiseen". Paikkojen säilyminen ehjinä rasitusvammoilta, käytännön diettaus lihasten paisuminen jälkeen ja sen jälkeinen koon saaminen, hermoston ja rasitustason säilyminen sellaisena, että muukin kuin bodylife on mahdollista...

Itse olen tutkinut tätä jo jonkun aikaa hyvin suurella mielenkiinnolla.

Nyt heräs mielenkiinto että mikä homma tämä on. Nähny tämän ketjun otsikon jo +10v sitten muttei tullu ikinä avattua. Todella pitkään aikaan ei ole tullut enää luettua treenaamisesta uutta kun jossain vaiheessa tuntu että olen lukenut "kaiken" ja pyörää ei voi keksiä uudestaan. Voisi pitkästä aikaa lueskella jos ei muuta niin muistin virkistämiseksi. Pitää tutkia.

Nyt heräs mielenkiinto että mikä homma tämä on. Nähny tämän ketjun otsikon jo +10v sitten muttei tullu ikinä avattua. Todella pitkään aikaan ei ole tullut enää luettua treenaamisesta uutta kun jossain vaiheessa tuntu että olen lukenut "kaiken" ja pyörää ei voi keksiä uudestaan. Voisi pitkästä aikaa lueskella jos ei muuta niin muistin virkistämiseksi. Pitää tutkia.
No tämähän on sellainen systeemi missä tehdään lähinnä 1-3 toiston sarjoja (on siellä muutama vitonenkin ja joskus mennään viimeisessä sarjassa tekniseen failureen), mutta sit taas sarjoja saattaa olla viisi per liike ja liikkeitä voi joutua tekemään neljän liikkeen supersarjoina 30 sekunnin palautuksella ja sit vielä sama uudestaan samalle lihasryhmälle, mutta eri liikkeillä. No, toi oli äärimmäinen esimerkki volyymipäivästä. Suurin osa treeneistä on rauhallisempaa menoa. Viisi treeniä viikossa ja se jakautuu päiviin minä haetaan vähän erilaista aktivaatiota lihaksille. Niistä puhutaan nimillä heavy activation, max force density ja max capacity. En ole kyllä ihan perillä mitä noi mahtaisi kansankielellä tarkoittaa. Tässä on myös määritetty täysin tarkasti miten mikäkin sarja tai liikkeiden kombinaatio tulee suorittaa. Millaisella painolla, millaisella fokuksella, miten räjähtävästi, millaisella palautuksella. Koska kaikilla näillä on oma tehtävänsä. Tämä on siitä hyvin erilainen, että tässä ei vain mennä salille ja vedetä treeniä ihan vitun kovaa ja lähdetä kotiin.

Treenejä on viisi viikossa ja niistä kaksi on tällaisia full body-päiviä ja kolme on specialization-päiviä joina treenataan sitä lihasryhmää mikä on kussakin jaksossa priorisointivuorossa. Jep, eli tämä on oikeastaan ohjelma mikä nojaa priorisaatioon, eli yhdelle lihakselle annetaan yhdessä 2-4 viikon jaksossa runtua usein ja kohtuu isolla volyymilla ja sit siirrytään seuraavaan priorisoitavaan lihasryhmään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin, nyt ois 12 kiloa läskiä sulateltu (en ole ollut näin kevyt varmaan 15 vuoteen :D) ja kesä lusittu, niin eiköhän se ole taas aika ottaa tämä ohjelma käyttöön ja alkaa takomaan lihasta! Tällä kertaa vähän siistimpi bulkki sit. :)

No niin, nyt ois 12 kiloa läskiä sulateltu (en ole ollut näin kevyt varmaan 15 vuoteen :D) ja kesä lusittu, niin eiköhän se ole taas aika ottaa tämä ohjelma käyttöön ja alkaa takomaan lihasta! Tällä kertaa vähän siistimpi bulkki sit. :)
aloititko jo tekee uudelleen? ite aloitan tän luultavasti tammikuussa. 3viikkoa per vaihe ite varmaan

aloititko jo tekee uudelleen? ite aloitan tän luultavasti tammikuussa. 3viikkoa per vaihe ite varmaan
Juu, kahden viikon seteissä tuli vedettyä. Hyvin taas nousi tulokset, olkapäät otti selkeästi eniten massaa ja se noista se lempparisetti taitaakin olla. 6 kiloa nousi paino, eikä tosiaan ollut niin siisti bulkki ku oli tarkoitus eli nyt pitää taas vähän sulatella välissä.

Juu, kahden viikon seteissä tuli vedettyä. Hyvin taas nousi tulokset, olkapäät otti selkeästi eniten massaa ja se noista se lempparisetti taitaakin olla. 6 kiloa nousi paino, eikä tosiaan ollut niin siisti bulkki ku oli tarkoitus eli nyt pitää taas vähän sulatella välissä.
millaisilla lisäravinteilla oot nää tehny? ite ainakin aattelin joku valmis pre-workout sit intra osmopure ja BCAA ja joku valmis palkkari +kreatiini ja jotain vitamiineja

millaisilla lisäravinteilla oot nää tehny? ite ainakin aattelin joku valmis pre-workout sit intra osmopure ja BCAA ja joku valmis palkkari +kreatiini ja jotain vitamiineja
En mitään palkkaria kummempaa. Ens kerralla ajattelin ottaa kreatiinin kehiin lisäksi.

En mitään palkkaria kummempaa. Ens kerralla ajattelin ottaa kreatiinin kehiin lisäksi.
ootko jo aloittanu uudestaan? itellä toinen viikko selkä vaihetta menossa ja hyvin on lähteny vanhat tulokset palautumaan! vuoden loppuun meen tällä ohjelmalla ja tammikuussa ite kans alan dieettaa...

ootko jo aloittanu uudestaan? itellä toinen viikko selkä vaihetta menossa ja hyvin on lähteny vanhat tulokset palautumaan! vuoden loppuun meen tällä ohjelmalla ja tammikuussa ite kans alan dieettaa...
Tällä hetkellä suht perus nelijakoinen menossa, mutta tossa parin kuukauden päästä vois taas aloittaa!

Erikoista, että tämä ohjelma on edelleen edes marginaalisesti pinnalla. Tein tästä muokattua, mut hyvin samankaltaista ohjelmaa itsekin 2011-2012. Voimat kasvoivat erittäin

Nykyisellä salilla tämä olisi vähän kömpelö toteuttaa, mutta muistan itsekin tahkonneeni tällä melko hyvin kehitystä. Pitäisiköhän sitä jotenkin taas ottaa ohjelmaan kuitenkin.. 🤔

Suositut

Back
Ylös Bottom