Hyviä proteiinin lähteitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu
Jos ihan perus safkasta puhutaan niin mun ehdoton suosikki protskun lähteenä on broiskun fileet.. Vähän rasvaa ja paljon protskua.. Lisäks erittäin maukasta!

sama.
jos tosta listasta pitää valita,niin raejuusto.paljon protua,sopiva hinta,ja menee helposti alas joko sellaisenaan tai muun safkan lisänä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä vetelen raakoja munia suunnilleen 12-16 viikossa keltuaisineen kaikkineen. Se on kätevä välipala vetästä 4 kananmunaa lasiin, juoda se ja syödä pari leipää ja banaani. Oon varmaan jotenki sekaisin, sillä mun mielestä se on jotenki kivaa juoda raakoja kananmunia, ja maistuuki must iha hyvältä :thumbs:

Toivottavasti ei ole näin, vaikken paljoa syökkään. Katkaravut on vaan niin :kuola: :kuola: :whip:

Samaa mieltä, hyviä ovat!

Ja mainioita protskulähteitä: 100 grammassa katkiksia on 23 g proteiinia, 0 g hiilareita mutta...1,7% suolaa! Katkiksia haukutaan myös liiallisen kolestrolin lähteiksi, kääk....

raejuustoo voi laittaa melkein mihin vaan ja tonnikala menee leivän päällä hyvin. rahka on muuten hyvää mut itellä tarvii ainakin pistää paljon sokeria ennenkun pystyy syömään...

Kokeile hunajaa, sitähän sanotaan terveellisemmäksi vaihtoehdoksi kun se ei ole valkoista sokeria.
Itse laitan myös lähes 2 dl erilaisia marjoja. Joskus vaihdan marjat omenanpaloihin, banaaninpaloihin tai johonkin muuhun hedelmään. Jos olen ollut salilla varsin myöhään illalla, lataan sekaan vielä soijarouhetta niin hampaatkin saa syömisen nautintoa rouskuttaessaan. :hyper:

raaka kanamuna ehoton ykkönen, niitä mennee aamuin illoin.. tai menny jo kymmen kunta vuotta.. tonnikala, seiti, kananrinta.. rahka noihin ainakin kannattaa satsata..proteinin puolesta.. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom