Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuolla paljon oluita joita saa ilmaseks maistella?Onko OlutExpoon tulijoita?
Onko tuolla paljon oluita joita saa ilmaseks maistella?
Vastaan itse itselleni, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Ensimmäinen jakelupäivä on 1.11, josta eteenpäin tuota pitäisi olla saatavilla ravintoloista. Kovasti ainakin edustaja kehui.Onko Brooklynin East India Pale Ale jo myynnissä siellä etelämpänä? Ja onko joku jo maistanut? Tänne ei näytä saavan vielä.
Onko Brooklynin East India Pale Ale jo myynnissä siellä etelämpänä? Ja onko joku jo maistanut?
Hetkinen, onkos tää nyt joku uusi tulokas taas? Jotain Beer Hunter'sin saman nimistä oli kesällä kaupan.Beer Hunter'sin CCCCC IPAssa puolestaan verrattain pitkästi katkeroa.
Hetkinen, onkos tää nyt joku uusi tulokas taas? Jotain Beer Hunter'sin saman nimistä oli kesällä kaupan.
Mä en ole mikään överihumaloinnin ystävä. Joillekin mahdollisimman tiukka humalointi tuntuu olevan itseisarvo, mutta mä pidän näistä iisimmistä enemmän.
Ridgewayn IPAa hörppäsin hanasta, niin vaikuttaisi olevan pliisumpi kuin pullosta. Tuoksu kerrassaan mainio, mutta maku jättää pienen pettymyksen pulloon verrattuna.
Koska säikeen otsikossa on kysymysmerkki, niin kaipa nämä voi tänne lisätä:
Brewdog Tokyo 18,2 %
Snake Dog IPA 7,1 %
Ensimmäinen oli todella heviä shittiä. Uskokaa tai älkää, kun
lisäsi kyytiin maitoa, niin maku parani Ei tätäkään voisi
bissestä uskoa.
Käärmebissekin oli aika överiä tavaraa, ei kahta pulloa
olisi ehkä pystynyt kumoamaan.