Hyviä aamuruokia

Originally posted by Energia
Aika moni suosii kaurapuuroa. Onko neljän viljan puuro sitten huonompaa? Syön sitä joka aamu 4dl :D

Mää kans syön neljän viljan nallepuuroa, en tosin noin paljon... Hiutaleiden sekaan vehnänleseitä, ne turpoavat mukavasti keitettäessä (ei tule ilmavaivoja :D ). Puuron kanssa pakastemustikoita: jäiset mustikat lautaselle ja kuuma puuro päälle, ei tarvitse sulatella mustikoita eikä jäähdytellä puuroa. Lisäksi protskujuomaa puoli annosta ja aamupillerit (kalaöljy, monivitamiini, c- ja b-vitamiini, magnesium ja kalsium). Hyvin lähtee päivä käyntiin, paitsi että ennen hampipesua suu on ihan sininen :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
örr
nykyään on tullu alotettua päivä tälläsellä yhdistelmällä
mysliä
jogurttia 7 desiä
rkl pellavasiemenöljyä
tlk kalaöljyä
c vitamiini
b vitamiini
pala tummaa leipää

1½ desiä kaurahiutaleita mikroon veden kanssa, sekaan punaherukkasurvosta ja rasvatonta maitoa tarpeeksi.
Joskus lisäksi tummaa leipää ja vihreää teetä.

Pitäisi kai panostaa tuohon aamiaiseen enemmän...

Vaihtelen aikas paljon aamupalaani mutta tällä hetkellä vetäsen purkin maitorahkaa + mehukeittoa + rypsiöljyä, purkki ananasta, vitamiinit yms..

Ennen suihkua 3-4 rkl hera85:sta

sitten:

200g Raejuustoa
purkki ananasta
purkki vihaneksia soseena (Bona, 125g )
ruokalusikallinen pellavasiemenrouheita

Kyllä lähtee....;)

Edit:

Niin unohtu toi vitamiini / hiven osasto vielä:

1000mg C-vitamiinia
2 kpl multivitaa
400mg magnesiumia
50 mg sinkkiä
2 kpl punariisipuristetta

ja last but not least ECA-stackki

Kun ei oikein nuo rahkaherkut... maistu...
Niin tällläisellä olen aloitellut aamut jo hetken

1 dl kauraleseitä
2dl jugurttia
2dl Mustikkakeittoa

Blenderiin ja ääntä kohti Möllerin tuplien ja multivitamiinien kera :)

tässä ny mun ap vaikkei se kovin kuumonen ole mutta nälkä pysyy loitolla

2 dl kaurahiutaleita
päälle noin 3 dl rasvatonta jugua

2 siivua ruispalaa joissa päällä sulatejuustoa,kinkkua/kalkkuna leikettä sekä juustoa

juomana 4 dl punasta maitoa

sekä jokin hedelmä

2kappaletta Ruisleipää niiden päälle sulatejuustoa ja maustekurkkuja.
Kreatiini tauriini juoma.
0,5litraa vettä.
Protsku drinkki.
2kalanmaksaöljy kapselia.
2kappaletta Nutri-Vites kapseleita.
Multi kalkki tabuja 4.
:kippis1:

Tällä hetkellä aamupala koostuu seuraavista aineksista:

- 250 g (purkki) maitorahkaa
- n. 30 g Fast Whey3
- purkillinen tölkkiananasta paloina liemineen
- 80 g (2 dl) kaurahiutaleita
- 20 g (0,5 dl) mysliä
- 5 g kreatiinia
- 5 g l-glutamiinia
- 10 g kylmäpuristettua oliiviöljyä
- vajaa rkl Valmarinia
- n. 5 g Möllerin Omega3 -kalaöljyä

Kaikki sotketaan sekaisin samassa kulhossa ja nautitaan. Kyytipoikana iso kupillinen vihreää teetä. Kuunnellaan Radio Helsinkiä ja luetaan Hesaria.

Originally posted by makew
Pöh miksi radio city? Käännä ylex: llä :D paras aamu tiimi, on ne hulluja...

Mitä?? Herjausta! Radio Helsinki ei ole Radio City, ei todellakaan, Cityä en kuuntele vaikka aseella uhattaisiin. Ja jos siellä YleX:llä tms. vielä on aamussa ne idioottikaksoset Juuso ja Peltsi niin ei kiitos sitäkään :D

Originally posted by tappara
Missä rahkahässäkkä? No itse vedän 250g rahkaa, 1-2dl kaurahiutaleita, 2-3 dl mansikkakeittoa, 10ml rypsiöljyä, lisäksi ehkä 1-2 ruisleipää ja/tai kananmunan valkuaista.

Mäkin alan tästä päivästä vetää tota settiä aamulla, ai perkele, ei uskois kuinka hyvää toi voi olla :D

Originally posted by Maddoxx
Mitä?? Herjausta! Radio Helsinki ei ole Radio City, ei todellakaan, Cityä en kuuntele vaikka aseella uhattaisiin. Ja jos siellä YleX:llä tms. vielä on aamussa ne idioottikaksoset Juuso ja Peltsi niin ei kiitos sitäkään :D

Sorry toi tuli vähän huonosti luettua... onko jollain muullakin jotain juuso ja peltsiä vastaan? Kyllä sitä aamusella puoli unessa kuuntelee :D , sitten se onneksi loppuu jo 10 aikaan, koska siinä vaiheessa herää ja alkaa funtsii, että vittu noi jätkät on sekaisin... Sitä paitsi jos joku kehtaa sanoa kuuntelevansa radio novaa niin voi jösses sentään, saa olla jo aika pahvi....

Originally posted by makew
Sorry toi tuli vähän huonosti luettua... onko jollain muullakin jotain juuso ja peltsiä vastaan? Kyllä sitä aamusella puoli unessa kuuntelee :D , sitten se onneksi loppuu jo 10 aikaan, koska siinä vaiheessa herää ja alkaa funtsii, että vittu noi jätkät on sekaisin... Sitä paitsi jos joku kehtaa sanoa kuuntelevansa radio novaa niin voi jösses sentään, saa olla jo aika pahvi....
Saatana tarjos meille fifty-fifty sopimusta, mutta mepä sanottiin, että ainaki sixty-sixty. :D
Tuo ei taida olla Juuson ja Peltsin juttu, mut muuten aika hyvä. Niin, onkohan Juusolla jo niin isot rintalihakset, ettei se pääse työhuoneensa ovesta pihalle. Kaverit kun lupasivat punnertaa vuorotellen joka biisin aikana. :lol2:

Aamupalasta.. Syön 2,5 desiä nallen neljän viljan hiutaleita sotkettuna 2,5 dl rasvatonta maitoa. ~ 0,5 l rasvatonta maitoa lisäksi sekä REAL siivun kinkkusiivuilla. 1 multitabs.

Originally posted by Away
Saatana tarjos meille fifty-fifty sopimusta, mutta mepä sanottiin, että ainaki sixty-sixty. :D

Niin ja toi homma loppu: "Mä lähden yle-x risteilylle", johon toinen vastaa: " Etkä nyt parempaa keksi", toinen heittää: " No en" sellasella mouruavalla äänellä... Ihan tanan hyvä.
Yks juttu oli kans että aamun nainen oli vahingossa lähettänyt viestin juusolle, sen piti mennä sen vanhalle luokkakaverille, viestissä luki: olen aika väsynyt risteilyn jälkeen, nähdäänkö parin tunnin kuluttua?" , johon juuso vastasi tyyliin : " Kuulehan nyt nainen, pidetään tää meidän suhde ihan vaan työsuhteena".

"En tiedä mitä hän on vetänyt mutta otan kaksi"
siteeraus: 70´s show: Leo

pekonia 5 viipaletta
kananmunia 4kpl +suola
2 vohvelia /pannukakkua siirapilla
1 paahtoleipä pähkinävoilla
4dl appelsiini mehua
2dl kaakaota
4dl kahvia

aamiainen duunipäivinä: 100g kaurahiutaleita, 2 kananmunaa, purkki rahkaa, 3dl jogurttia, 20g heraa. Koko höskä sekottimeen vettä perään ja naamariin...eikä oo pariin tuntiin nälkä.V-loppu aamiainen: pekonia, nakkeja, paahtoleipää, munia, appelsiinimehua ja noin litra mokkaa...

Oon tässä lueskellu threadia läpi.. Mieltä vaan jäi vaivaamaan, moni täältä ottaa tietoisesti öljyä aamiasessa. Onko tähän joku syy (kertokaa!?), vai mitäh?
Itse oon käsittänyt että aamupalalla parempi olis jos _ei_ nauttis rasvaa, vaan keskittäis hiilarit ja protskut aamuun, ja taasen rasvat ja protskut iltaan :jahas:

Oma vakio aamupöhnäpala on jotakuinkin:
250g rahka - 40g neljänviljanpuurohiutaleita - sokeroimaton mehukeitto/funlight -mössö
Pari ruisleivän siipaletta
Vitskut
Kaffeet

(huom, dieetillä)

Lidlin rahkaa 500g sekaan sävelletään jotain hedelmäistä.
ton makean rahkan vastapainoksi pari voileipää
ja juomaksi maitoa niin paljon kuin menee.

yleensä mun aamut on aika rauhallisia että tota on muutama tunti aikaa sulatella ennen kui tarvitsee lähteä mihinkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom