Hyvät vetoremmit

Fitnesstukku. Ja voin olla aika varma että sieltä saa koska mulla on sieltä ostetut. Ota silmät käteen ja ehti.

Vai että tukusta no kerrotkos tukun nettiosoitteen tilauksille vai miten tämä tapahtuu kun olet noin varma?

Löydät varmaan itsekkin vaikka googlella fitnesstukun nettiosoitteen ja sieltä tarvikkeista rannetuelliset vetoremmit.
Ainakin silloin kun pakkiksella oli oma kauppa niin noita kilpailijoiden linkkejä ei sallittu mutta en tiedä miten nykyään käytäntö menee?

Löydät varmaan itsekkin vaikka googlella fitnesstukun nettiosoitteen ja sieltä tarvikkeista rannetuelliset vetoremmit.
Ainakin silloin kun pakkiksella oli oma kauppa niin noita kilpailijoiden linkkejä ei sallittu mutta en tiedä miten nykyään käytäntö menee?

Pakkiksen varustekauppaa ei enään ole ja toiseksi olen etsinyt googlelta monella hakusanalla, mutta ei nyt vain löydy mistään noita!

Jos porukka tietää niin miksi helvetissä ette voi vain laittaa suoraa linkkiä? Niin ja tiedoksi että etsin siis noita scheikin 1000-DLS rannetuki remmejä!

[mod]- Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.[/mod]

Mites jos miettii remmejä, kun tuntuu että ei riitä puristusvoima ja vois silti iskeä isompia painoja, niin kandeeko remmit vai koukut vai meneeks koukut jo enemmän hc:n puolelle ?

Remmit ehdottomasti. Ovat paljon monipuolisemmat käytössä.
Koukut on tietyllä tapaa helpommat, mutta ei remmienkään laittaminen ole vaikeaa, kun sen kerran on sisäistänyt. Koukut sopii vain niihin liikkeisiin, joissa tankoa vedetään suoraan alas tai suoraan ylös, mutta jos yhtään mitään muuta liikesuuntaa haluaa, niin ei onnistu koukuilla, vaan tarvii remmit. Lisäksi koukut sopii käyttöön vain, jos sulla on just oikean kokoinen käsi niihin, mutta remmit saa sopivaksi minkäkokoiseen kouraan tahansa. Lisäksi tuntuma tankoon/painoo on parempi remmeillä kuin koukuilla.

Minun näkemykseni on, että remmit ovat hyvä apuväline, kun taas koukut on täysin turhat.

Jopas ollut vääntöä aiheesta. :D Itsehän tilaan remmit vaikka Somaliasta jos huvittaa, ts. sieltä mistä löytyy. Kysyin kyllä aluksi, jos joku sattuis tietämään, mistä noita sattuis löytymään, mutta eipä tullut vinkkejä.

Tarkkasilmäsemmät varmaan huomasivat, ettei noiden remmien "kiinnitysmekanismi" oo ihan samanlainen kuin perinteisissä remmeissä.

Jees, kävin tossa jotkut halppis remmit ostamassa, hintaa oli luokkaa 4e. Oli kyllä todella positiivista huomata muutamissa selkäliikkeissä käsipainoilla, että miten sai liikkeen tuntumaan isommalla raudalla paljon paremmin oikeassa paikassa, kun ei tarvia naama punasena puristaa sitä kässäriä :D

Ihan hyvin ovat nuo Schiekit hoitaneet hommansa. Itse asiassa noiden ansiosta on löytänyt omasta "puristustekniikasta" virheen, mitä ei ole aikaisemmin tajunnut.

Eli kun aikaisemmin on puristanut koko nyrkin tiukasti tangon ympärille, remmeillä tai ilman, tulee sarjan aikana aina hirveä polte ja pahimmassa tapauksessa joutuu yksinkertaisesti lopettamaan kesken. Toisin kuin kuvassa, Schiekien kanssa tankoa pitää roikottaa niin, että kämmenselkää lähinnä oleva nivel on suorassa ja loput nivelet koukussa, jotta saa tuon Schiekin "kiilan" hyödynnettyä.. Liekö sitten kuvan tapauksessa lyhyemmät remmit tai paksumpi tanko, mutta itse en ainakaan saa tuollaista otetta aikaiseksi, ja hyvä niin, koska tuo koukkutekniikka toimii! Raskaan mavesarjankaan jälkeen kyynärvarsissa ei tuntunut oikeastaan mitään. Vaikka tuntuukin, että painot roikkuisivat ei juuri minkään varassa, niin ovat ne vielä ylhäällä pysyneet.

Onko kokemuksia fitnesstukun vetoremmeistä? Olisi ensimmäiset vetoremmit ja ajattelin ostaa ne fitnesstukusta samalla kun lähtee hera ja kreatiini tilaukseen.

Onko kokemuksia fitnesstukun vetoremmeistä? Olisi ensimmäiset vetoremmit ja ajattelin ostaa ne fitnesstukusta samalla kun lähtee hera ja kreatiini tilaukseen.

Ajaa asiansa, perusremmit. Olen n. vuoden käyttänyt.

Tarkoitatko jotain F-tukun omaa mallia vai liikkeen valikoimaa ylipäänsä?

Itse tilasin sieltä jokin aika sitten Harbingerin kangasremmit eikä valittamista tähän asti. Hyvin pitävät ja rannepehmusteen kanssa miellyttävät nostaa. Aika sitten näyttää, mihin malliin ne kestävät, mutta varmaan ainakin hintansa edestä.

Ku ratkoo ne muoviläpyskät pois, niin ihan ok. Omista remmeistä toinen on vähän pehmeämpää ja ohuempaa materiaalia ku toinen, mutta ei ole haitannu käytössä. Käsien aukot on isohkot, mutta ei sekään ole haitannu vaikka mulla on tämmöset tyttöranteet. Muita en ole kokeillu, niin en paremmasta tiedä.

edit: Ja tarkotan sitä fitnesstukun omaa mallia

Harbingerit ollu itellä ainaki puol vuotta, eikä ole menneet vielä miksikään!! Todella hyvät remmit, paljon paremmat ku ne f-tukun omat mustat remmit.

Versa Grippsit voittaa muuten vetoremmit 100-0. En oo kertaakaan käyttänyt remmejä sen jälkeen kun nämä hommasin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Versa Grippsit voittaa muuten vetoremmit 100-0. En oo kertaakaan käyttänyt remmejä sen jälkeen kun nämä hommasin

Mistäs tollaset löyty? Näyttää käteviltä. Onko noilla huomattavasti enemmän hintaakin kuin normaaleilla remmeillä?

Mistäs tollaset löyty? Näyttää käteviltä. Onko noilla huomattavasti enemmän hintaakin kuin normaaleilla remmeillä?
Noita ei valitettavasti suomesta toistaiseksi saa. Jenkeistä ostin / tilasin n. 50€.

Hinta on aika kova verrattuna noihin mun kympin remmeihin. Mä kuitenki sen verran harvoin niitä käytän, että en ala tollasia ostamaan. Ylätalja on varmaan ainut missä niitä käytän.

Tilasin itse nuo RDX:n "kopiot" noista versa grippseistä. Hintaa oli sen 30€ posteineen englannista.
Tiedä sitten millaiset ovat.

Nosto.

Käytän oikeastaan kokoajan rannetukia, koska molemmista lapasista on luita murtunut vuosien saatossa toistuvasti. Eli ne on välttikset. Kuitenkin perinteisten nahkaisten vetoremmin käyttäminen on suorastaan ärsyttävää noiden kanssa, välillä ne valuu tai hiertää siitä mihin rannetuki loppuu. Eli eivät toimi oikein yhdessä.

Onko siis olemassa sellaisia rannetukia, joissa on vetoremmi ohessa?

Back
Ylös Bottom