Hyvät vetoremmit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikki remmit tuppaa kestämään ellet osta ohuimpia paskarimpuloita. Silti suosittelisin jotain nahkasia. Itse en pidä remmeistä joissa lukittu silmikka ja jotka ovat paksuja. En myöskään pidä noista missä tulee paksumpi kohta sranteen kohdalle

Voitko antaa mittoja näistä? Ajattelin käydä paikallisella suutarilla teettämässä.
Toki muutkin saa antaa, en kehtaa käydä kaupassa mittaamassa.

Mitoista en tiedä, mutta laitata niihin joku hyvä treenislougani sitten samalla.

Yhteen: GOT
Toiseen: FAG

FAG tarkoittaa brittienglannin puhekielessä raatamista / raadantaa (joskin myös tupakkaa) ja GOT on tietty olemista.
Eli vähän niinkuin "got milk" slougani, mutta että tämän kropan eteen on tullut raadettua...

:evil:

Versat on ollu 2vko treenikassissa odottamassa treeniä. Pirun sitkee flunssa. Onko tässä joku yhteys? Aiheuttiko Versat minun sairauden? Pääsenkö koskaan treenaamaan? Vaikeita juttuja, mut vastauksia kiitos :P

Ihan btw..paljon suutari ottaa tollasten remmien tekemisestä? Mietin vaan, ku eihän ne paljoa maksa edes kaupassa...

Teetätin muutama vuosi sitten suutarilla itsekin. Leveys oli tuuman luokkaa ja remmin vapaa pituus (lenkin lisäksi) oli noin 30 cm.
Maksoivat kympin aikanaan. Hyvin on pelannut ja pitoakin on riittänyt. Kannattaa käyttää sitä vähän vahvempaa nahkaa ettei ala venyä ja menettää muotoaan.

Versa Grippsit voittaa muuten vetoremmit 100-0. En oo kertaakaan käyttänyt remmejä sen jälkeen kun nämä hommasin:

Ohohoho ja versagripsit tuli tänään perille. Mitä oon parit selkäjumpat vetänyt kaverin versoilla niin kyllä: Ei ole paluuta remmeihin. Se käytännöllisyys on vaan aivan järjetön, ei tartte vekslata/kiristellä ja grippi on ja pysyy melkein liiankin hyvin.

Ja alta neljäkymppiä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Testasin salilla noiden Versagripsien tyyppisiä vetoapureita, Power Grabs nimeltään. Tämmöset: Lifting Straps and Lifting Grip Power Grabs. Tykkäsin kovasti ja haluaisin hankkia just tommoset, mimmi oli kuulemma yhestä tamperelaisesta liikkeestä ne hankkinut. Tampereelle ei ole vähän aikaan asiaa enkä haluais netistä tilata vaan käydä liikkeessä sovittamassa (niitä oli kuulemma eri kokoja). Voisko joku neuvoa, mistä päin pk-seutua noita kannattais katella? Stadium, Intersport ja tavaratalojen sporttiosastot on tsekkailtu ja näissähän lihastreenivarusteissa on tosi heikko valikoima. Tai jos ei just Power Grabseja löydy, jotkut vastaavatkin kelpaa, kunhan pääsen sovittamaan ja hyväksymään. Valikoimassa sais olla valinnanvaraa.

Samalla reissulla voisin katella mavea varten tukivöitäkin, ei sopivia sellaisiakaan ole löytynyt noista isoista yleissporttikaupoissa.

Helsingin body action. Alkuperäisiä versoja löytyy mikäli ei ole loppu.

Kiitos! Ei ollu Power Grabseja, mutta versot tuntuivat ihan yhtä hyviltä. Tukivyö tarttui matkaan myös ja kun myyjätär onnistu myymään vielä jonkun palkkaripurkin, jollaisen perässä en kyllä yhtään alun perin ollut. Melkein pitää varoo tuota kauppaa jatkossa, niin on hyvät puhelahjat mimmillä, mutta mun pankkitilillä rajallinen saldo.

Mitä oon parit selkäjumpat vetänyt kaverin versoilla niin kyllä: Ei ole paluuta remmeihin.

Tuli tilanne vastaan, että oli kaivettava vanhat ja käpristyneet vetoremmit esiin: Meadow-soutu. Ei riittänyt kunnolla versat ympäri kun on tosi lyhyet sormetkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom