Hyvät vetoremmit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees, ei siit pitäis mitään tulla näköjää.

"USA:sta tai muualta EU-veroalueen ulkopuolelta ostaessa tulee ottaa huomioon arvonlisävero joka peritään kaikista yhteisarvoltaa (tavara + postikulut) yli 45.50 euron lähetyksistä kun alv on 23% (näin on useimpien tavaroiden kohdalla). Alle 45.50 euron lähetyksistä ei peritä veroa, tosin saatat joutua käymään tullin toimipisteessä todistamassa sisällön arvon. Yli 150 euron tilauksista peritään lisäksi muutaman prosentin luokkaa oleva Tullimaksu, tavaran laadusta riippuen."

Niin miks ne pitää jenkeistä tilata? :confused:

Suomesta tosiaan saa aika hyvin remmejä ja vielä edullisesti. Itse ostin hiljattain sellaiset kuin gasp power wrist straps, ovat sen verran järeää tekoa että veikkaan ranteen antavan periksi ennen noita, maksoivat reilun 20 euroa. Ainoa "miinus" on se että jos on kovin pienikätinen niin noiden kalibrointi voi olla haastavaa, ovat nimittäin aika järeän kokoiset. Mulle sopivat hyvin pienellä asettelulla, pituutta 180 ja kämmenleveys jotain 8cm eli ei tosiaan mitkään lapiot. Noissa on tosin sitten se etu, että kankaisina ja mukavan pehmeinä mutta jäykkinä noilla ei kyllä ala ranteet hiertämään vaikka puntissa olisi vähän enemmänkin rautaa, kun paine jakautuu niin laajalle alueelle. :) Kapeilla remmeillä voi iho ruveta punottamaan neljännestonnin mavetuksen jälkeen. :rolleyes:

Tullissa alin arvoraja on 45 euroa sisältö+postit ja tullia tulee jostain 150 eurosta alkaen riippuen tuotteesta 0-30 prosenttia. Käytännössä jos tilaa jotkut ranneremmit niin ne tulevat sieltä kirjeessä tai pikkupaketissa suoraan ovelle asti, tulli ei nykyään kirjaimellisesti ehdi syynätä noita pienempiä paketteja ollenkaan. Jopa 150 euron arvoisia lootia on kannettu suoraan lähipostiin ilman mitään tullin osaanottoa, että jos Jenkeistä löytää hyvän diilin niin tilatkaa pois vaan.

Suomesta saa samalla hinnalla tuommoiset vetoremmit, jossa on rannetuki. Ite en kyllä lähtis muualta tilaamaan, mutta mikäs siinä jos haluaa. Eikö jenkeistä kestä toimituskin kauan? Mulla oli joku paketti 2kk matkalla.

Suomesta saa samalla hinnalla tuommoiset vetoremmit, jossa on rannetuki. Ite en kyllä lähtis muualta tilaamaan, mutta mikäs siinä jos haluaa. Eikö jenkeistä kestä toimituskin kauan? Mulla oli joku paketti 2kk matkalla.
Tämä nyt riippuu täysin mistä tilaa. Eiköhän nämä yleensä tule viikossa tai kahdessa.

Keskimääräinen toimitusaika viikko, joskus korkeintaan kaksi. Tämä siis normaalilla air maililla eli peruspostilla, kuriirit (DHL, jne) ovat parhaimmillaan toimittaneet rojut sitten jopa 24 tunnissa.

Oli varmaan vaan sitten harvinaisen paska säkä. :D

Kyllä on pahasti mennyt välineurheilun puolelle jos vetoremmeistäkin tarvii maksaa 30 egee ja tilata jenkeistä???

Itselläni on ollut käytössä wrangen ja fastin nahkaiset (jotain kympin paikkeilla taitaa maksaa)... aika-ajoin niitä saa tosin laittaa vaihtoon, mutta olisko nämä nykyiset kolmannet mitä olen ostanut ja olen treenannut 10 vuotta. Samoin minulla on yhdet "kankaiset" mitkä tuli ilmaiseksi jonkun lisäravinnetilauksen mukana ja ne on myös ihan hyvät.

PS. Kuinkahan paljon enemmän Benni ottais vedossa, jos silläkin olisi gaspin power wrist wrapsit, kun ei nuo tuollaiset omatekemät riitä kuin 400 kiloon asti...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite maksoin omista 20e, niissä on kyllä rannetuet samassa. Ollut nyt melkein vuoden käytössä ja ei ole mitään kulumisen merkkejä. Joten ei oo mun mielestä liian kova hinta 20e noille.
Ja vaikka en tilannut jenkeistä niin kestää.. ;)

PS. Kuinkahan paljon enemmän Benni ottais vedossa, jos silläkin olisi gaspin power wrist wrapsit, kun ei nuo tuollaiset omatekemät riitä kuin 400 kiloon asti...

Meinaakko että 8 tonnin kuormaliina pettää ennemmin kuin otsapannasta kiinassa kasaan kursittu remmi? :D

Suutarille MARS! Samalla voi tukea pienyrittäjää ja saa varmasti just sellaset vetoremmit kun tarvii, itellä on ultramakeat-custom-remmit jotka makso 9e ja ne on täydelliset!

Mites jos miettii remmejä, kun tuntuu että ei riitä puristusvoima ja vois silti iskeä isompia painoja, niin kandeeko remmit vai koukut vai meneeks koukut jo enemmän hc:n puolelle ?

No mistä saat suomesta kyseiset rannetuet joissa on vetoremmit samassa?? kerro ihmeessä tännekkin niin en jenkeistä tilaa!

No vaikka tukusta.

*** tuossa semmoset schieking remmit. Googlella löyty nuo, mutta ite tuolta kaupan sivua selaamalla ei sitten löydykään noita, eli onkohan ne sitten loppunut. Ite ostin kuukaus sitten semmoset harbingerin remmit fitnesstukusta ja iha hyvin ne on pelittäny. Iha sama ne on kuitenki tehä ite, koska ei niiden tekoon tarvita neljäntoista vuoden insinöörikoulutusta :D

*** tuossa semmoset schieking remmit. Googlella löyty nuo, mutta ite tuolta kaupan sivua selaamalla ei sitten löydykään noita, eli onkohan ne sitten loppunut. Ite ostin kuukaus sitten semmoset harbingerin remmit fitnesstukusta ja iha hyvin ne on pelittäny. Iha sama ne on kuitenki tehä ite, koska ei niiden tekoon tarvita neljäntoista vuoden insinöörikoulutusta :D

Joo ei sieltä saanut tilattua!

No vaikka tukusta.

Vai että tukusta no kerrotkos tukun nettiosoitteen tilauksille vai miten tämä tapahtuu kun olet noin varma?

mulla ollu tollaset Schiekit jo jonkun aikaa, ihan suomesta ostin 30 eurolla ja pitäisi kyllä googlella löytyä.

Ainoa ongelma niiden kanssa on ollut se, että oikeassa kädessä se metallijuttu painaa ranteen luuta ikävästi, pehmuste pulpahtaa jotenkin se alta pois. Johtuu ohuista ja luisista ranteista oletan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom