Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä minä olen kuulluut työpaikan sikarifriikeiltä, niin oikean sikarin nuoleminen on sen luokan etikettivirhe, jota voisi verrata... no, öh, enpä keksi muuta kuin tennissukat puvun kanssa.Jotkuthan nuolevat sikareita. Liittyy varmaan siihen, että liian kuivasta tulee älyttömän kitkerät ja pahanmakuiset savut. Näin jos ei omista humidoria. Myös loppuvaiheessa käy näin useammin. Tiedä sitten minkä vesipiipun läpi noitakin pitäisi vedellä.
Joihinkin piippuihin saa asennettua filtterin, jos olen oikein ymmärtänyt. Korjatkoon joku joka asiasta varmasti tietää mikäli olen väärässä.Taitaa olla aika samaa kulttuuria piipun ja sikareiden polttaminen. Molemmat vaativat aikaa itselle. Piippua toki monet vetävät suoraan henkeen.
Piipun sisäänajo on aikamoinen tekniikkalaji, ja ilmeisesti myös polttaminen, mutta piipputupakka on kyllä hyvän tuoksuista ja makuista. Armeija-aikoina joku komppaniastamme kääri piipputupakasta sätkiä, ja tuli pummittua ko. sätkiä toisinaan.
Ehkä Lemmy tykkää bourbonista sen takia että sitä on helppo blandata cokiksen kanssa, tiedä häntä.
Eihän viskiä tule sekoittaa mihinkään paitsi veteen. Varsinkin kokis vie siitä maun ja varsinkin fiiliksen.
Kuinka moni lukijoista sekoittaa viskinsä johonkin limuun tai mehuun tms?
Ite suosin sweetsejä
Niin herkullisia että vesi herahtaa kielelle
Olisiko kellään tietoa mistä saisi humidorin kosteuttamiseen oikeaa kemikaalia, propyleeniglykoli taisi olla nimeltään? Joskus apteekista kyselin, mutta eivät kuulemma pystyneet hankkimaan. Tätä saa varmaan jostain alan kaupoista pullotettunakin, mutta en ole löytänyt.