Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve kaikki Pakkiksen sikarinystävät! Kysymykseni liittyy humidoreihin, kun sellaista olen tällä hetkellä rakentamassa. Onko sisuksen "pakko" olla seetrillä vuorattu?
Nyt on meikäläiselläkin humi, avovaimolta sain synttärilahjaksi sikaritalon ikkunallisen, varsin pätevän ja laadukkaan oloinen. n. 65% näkyy olevan nyt kosteus, tislattua vettä käytin kostuttimeen. Onko joku polttanut Punchin Northern Lightsin? Tuotahan ei ole tehty kuin rajallinen määrä, 1500 lodjua. Itse kävin moisen poistamassa ja pistin humisemaan, tuota vois vaikka jonkun tovinkin kypsyttää kun kerta "limited edition".
Onko muilla samaa vikaa ettei talvella oikein tahdo sikarin poltto maistua? Tai ainakin polttoväli harvenee rajusti. No, talven sitä voi täytellä humia ja kesällä sitten tyhjentää.
Itseasiassa toi on nimenomaan apteekin steriiliä vettä, luulin että se on sama asia kuin tislattu vesi :D
No eikös se ihan sama asia olekkin? Osaan kostuttimista ei edes suositella noita PG-litkuja ja muita.
Eivät ole teknisesti sama asia. Tislauksessa vesijohtovedestä häipyy kaikki ylimääräinen liuennut shitti, eli tislauksen jälkeen vedessä ei ole aineita kuten kalkkia jne. Steriloitu vesijohtovesi puolestaan on iskukuumennettua, eli siinä on vain tapettu pöpöt, mutta liuenneet aineet ovat edelleen seassa. Jos haluaa pöpötöntä vettä ilman liuenneita matskuja, ni sitten sen pitäisi olla sekä tislattua että sterilliä.
Jep, eipä tuota lämpömittaria vilkaistessa tee kauheasti mieli mennä tupruttelemaan. Kesällä poltetaan sitten talvenkin edestä.
Aaa. Taisin ymmärtää väärin. Mä siis käsitin että tuo apteekin vesi ois aina kanssa tislattua. :o
Varmaa kysytty jo monesti.
Osaatteko te Sikari gurut suositella hyviä sikareita aloittelijalle?
Varmaa kysytty jo monesti.
Osaatteko te Sikari gurut suositella hyviä sikareita aloittelijalle?