- Ikä
- 36
Itse olen useamman noita junnuja polttanut, joten ruukaa varmaan kertoa kokemuksia. "perus" Monteihin verrattuna kyseessä on mausteisuudeltaan selkeästi laimeampi, mutta maultaan pehmeämpi sikari, jos näin voi asian ilmaista. Sanotaanko, että jos yhtään enemmän otat alkomahoolia kylkeen, etkä ole kauhean "kokenut" tupruttelija niin vallan mainio valinta. Isona miinuksena (ainakin mulle) on koko, eli sikari tuntuu loppuvan kesken. Jos sulla on yhtään enemmän kuin sanotaan 10 "oikean" sikarin polttokokemus niin valkkaa ennemmin Regata. Se on ensinnäkin yhtä "mieto" eli sopii myös alkomahoolin kylkeen, mutta on vielä maultaan astetta parempi kuin junior ja on just passelin kokoinen. Yks meikäläisen lemppari-sikareista. Eikä maksa montaa euroa enempää kuin toi junnu.
Eli veikkaan että jos otat junnun niin petyt siihen kokoon, jos otat Regatan niin et taatusti pety. Ennemmin sitä jättää sikarin kesken (jos se siis tuntuu liian isolta, ts. pitkältä) kuin että se loppuu kesken. Toi junnu on hyvä jos tosiaan haluaa erittäin lyhyttä ja nopeaa nautintoa, mutta jos oikeasti sulla on aikaa ja halua istua rauhassa niin Regata.
Ok. Kiitos tiedosta. Voi siis olla, että päädyn tohon Regattaan, kun ajattelin hieman itsekkin että onko turhan pieni pötkylä. Vielä ollaan alle 10 oikean sikarin polttokokemuksissa ja kyllä sitä alkoholia tulee varmasti samalla nautittua. Todennäköisesti sikari nautitaan kuitenkin siinä vaiheessa, kun on vielä suht selvinpäin.