hyvät remmit ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 112345
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin, nyt on tullut aika hankkia hyvät remmit. Onko suosituksia ? Stadium, Intersport - kaupat läpikäyty, tuloksetta. Saisi olla sellaiset nahkaiset , stadiumissa oli puuvillakankaiset. intersport- putiikissa oli sellaiset Grizzley? merkkiset nahkaiset remmit, jotka oli muuten hyvän tuntuiset, mutta niissä oli tuo Grizzley merkki kohta tuplapaksuna saumana joka painoi jo kokeiltaessa rannetta pahasti. Haen ensisijaisesti hyvin ranteelle istuvia (kenties ohuita) nahkaisia remmejä joiden kuitenkin tulisi kestää mm. maastavedossa (no ei nyt niin suuria painoja : ).
Vinkeistä kiitollisena -T.G- :)

Monet ovat käyneet teettämässä itselleen remmit ja sen takia ainakin joillakin suutareilla on remmejä valmiina hyllytavarana.

Itse kävin remmit suutarilta ja ovat olleet parhaat tähän astisista remmeistä! Grizzly:n (?) remmit ovat myös hyvät, toinen vain hävisi matkalla. Wrangen remmit ovat liian leveät mun makuun, ehken liian paksutkin..Lisäksi ne katkesi heti alkuunsa. Suosittelisin siis käymään suutarilla, sieltä voi hankkia remelit omaan makuun.

Mulla ois tossa erilaisia remmejä, kahleita, riiputuskahleita, kaulapantoja, suukapuloita...

Mutta ne ei tainneet ihan olla sitä, mitä etsit.

Fastin remmit ovat parhaat, ainakin mitä olen tässä reilun kymmenen vuoden aikana käyttänyt, tosin ne ovat parhaimmillaan vasta kovan käytön jälkeen :)

Osta ennemmin kunnon rannepuristimet ja vahvista otetta.Käytä tietysti myös muita keinoja puristusvoiman lisäämiseksi.Kovissa vedoissa käytä ristiotetta vuorotellen kumminkin päin.
Plussana myös se,että kukaan ei kättelemisen jälkeen pottuile.....

Originally posted by Richard75
Fastin remmit ovat parhaat, ainakin mitä olen tässä reilun kymmenen vuoden aikana käyttänyt, tosin ne ovat parhaimmillaan vasta kovan käytön jälkeen :)

Pari päivää sitten, kun otin vetotreeniä eikä ollu omia wrangen remmejä mukana niin jouduin lainaamaan tollasia fastin xx vuotta vanhoja. Kyllä niillä ihan hyvin veti, mutta wranget on paljon paksummat ja näin tukevammatkin. Mutta ainakin stadin stockalta saa wrangen kamaa;)

Originally posted by Kehäkettu
Kovissa vedoissa käytä ristiotetta vuorotellen kumminkin päin.

Meikä ei pysty käyttämään ristiotetta kuin toisinpäin, tai siis en osaa. Vedän aina niin, että vasen käsi oikein päin ja oikea vastaotteella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on Wrangen remmit ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Ei ainakaan tällasilla tyttöjen painolla taida olla edes heti sitä vaaraa, että napsahtais poikki. Remmit on tosin vähän eri paria :confused: , toinen ohuempaa nahkaa kun toinen. Seuraavalle kerralla olen kyllä tarkempi ostotilanteessa, vaikka eipä tuo ole menoa...eikun vetoja haitannut ;)

Originally posted by Maiju
Remmit on tosin vähän eri paria :confused: , toinen ohuempaa nahkaa kun toinen. Seuraavalle kerralla olen kyllä tarkempi ostotilanteessa, vaikka eipä tuo ole menoa...eikun vetoja haitannut ;)

Täällä kans on Wrangen remmeistä toinen ohuempi,onkohan sillä jokin tarkoitus kun näyttää muissakin firman paketeissa olevan samalla tavalla?

Meillä on käytössä Nahka-Saken putiikista hankitut remelit. Jämäkkää nahkaa, kestää taatusti vuosia eikä napsu poikki. Nahka-Sakke on osoitteessa Vaasankatu 11, Helsinki. Nettisivutkin löytyy, mutta ei kai voi linkata tähän.

Originally posted by PMLats
Nahka-Sakke on osoitteessa Vaasankatu 11, Helsinki. Nettisivutkin löytyy, mutta ei kai voi linkata tähän.

Jees...ensin googleen ja sinne hakuun "Nahka-sakke" niin pääseepi heti oikealle sivulle :)

*kiittää* kaikkia vinkeistä, ja piipahtaa heti ensviikolla tuolla nahka - saken putiikissa remmi asioissa :kippis1: hyviä treenejä

Hyviä remmejä ei olekaan!!! Se mikä vedetään, pitää pysyä käsissä. Jos ei pysy, purista kovempaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom