SUPERCARB 1kg -40%

Hyvät farkut reitevälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja violet
  • Aloitettu Aloitettu
Sqineihin ei mahdu pohkeet sisään, tai jos mahtuu niin on kuin tukisukkahousut jalassa. Niissä on mun kroppaan järkyttävän korkea vyötärö ja ihan hirveä määrä ylimääräistä tilaa hanurin/vyötärön kohdalla, ja en tod. ole pieni perseinen.
Ainoat pillit mitkä toistaiseksi menee jalkaan on Crocker merkkiset JCstä, niissäkin liian iso vyötärö.

On muuten kun sketsi ohjelmasta tuo farkkujen sovittelu, niin naurettavalta suurin osa päällä näyttää :D

on ne kyllä aika tiukat pohkeista. Mulle on aina sopinut korkeavyötäröiset mallit. Ongelma useissa farkuissa on just se, että perseestä ja reisistä on tiukkaa, mutta sitten vyötärö jää löysäksi.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minkä merkkisissä farkuissa mahtaa olla korkea vyötärö. Tykkään pitä housuja vähän alempana joten olisi kiva löytää tommoset =)

Merkkejä ja kaupan nimiä !

Lindexiltä löytyi itselleni hyvät farkut. Todella tummat sinimustat, matala vyötärö, ilman kulutuksia. Valkoiset ompeleet ja suorat lahkeet. Näyttävät päällä tosi hyviltä, vaikka aluksi epäilinkin. Onneksi tuli sovitettua!:) Hintakin taisi olla 39,90e. Samanlaisia farkkuja löytyy pilvin pimein nyt H&M:ltä ja Onlysta, mutta nämä menevät tosiaan päälle. Ja ovat vielä strechiäkin! Taitaa löytyä Lindexiltä lähes samanlaiset myös normaalilla vyötäröllä.;)

Mulla on kanssa aina ongelmana farkkujen osto. Just ostin yhdet vero modan farkut kun sai halvalla. Sopii reisistä ja takamuksesta, mutta yllättäen on taas kerran vyötärö löysä (onneks näyttää ihan asiallisilta vyön kanssa) ja punteista pitää lyhentää semmoset yli 10 senttiä :wall:
Että näin taas kerran. Täältä sainkin muutaman hyvän vinkin, mistä kannattaisi käydä katsomassa. :) Itsellä on myös parit espritin farkut ja ne ovat kyllä hyvät.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mun perseelle ja reisille sopivia farkkuja on olleet noi paljon hehkutetut Espritit sekä henkkamaukan Fit Loyal-mallit.

Pillifarkut ja tosi matalat vyötäröt näyttää mun päällä naurettavilta, joten normivyötärö ja suorat lahkeet rulettaa..

Parhaiksi todettu Seven For Allmankindsin pöksyt. Olivathan nuo aika arvokkaat, 250e, mutta ainut malli, johon mahtui paksut reiteni, ja silti vyötärö istui hyvin! juuri sopivan korkuinen vyötärö myöskin, ettei tarvitse paljastella teinifarkuissa :P
Mulla ongelmana ollut todella se, että farkut joihin reiteni mahtuu niin vyötärö on aivan liian suuri ja muutenkaan eivät istu sitten enää ollenkaan.
Myös Lee:n farkuista löytyy tosi hyviä malleja, joissa riittävän korkea ja istuva vyötärö, joka on leikkauksilla ja vyölenksujen paikoilla tehty matalampivyötäröisen näköiseksi..

Pakko oli kaivaa vanha ketju ylös ja tulla hehkuttamaan, että pitkästä aikaa löysin täydellisesti istuvat farkut. Tampereen Studio 25:sta, Firetrapin Blacksealit. Ihan loistavat mun ruumiinrakenteelle, eli reidet ja perse mahtuu sisään ja vyötäröön ei jää kuin pieni pussi (luksusta tämäkin). Matala vyötärö, suorat, ehkä ihan himpun levenevät lahkeet ja muuten sellaiset semirennot. Menee tennareiden, mutta myös korkkareiden kanssa. Takataskut jää kivasti alas ja jotain kivoja yksityiskohtia eli vetoketju takataskussa ja jotain erikoisempaa saumaa. Ja mikä parasta, nää pienentää mun persettä :D

Kävisin ostamassa saman tien toiset, jos ois eri pesulla. Harvoin näin sopivia löytää.

Kuninkaankadulla, Halosen oikeella puolella. Mennään sisään vähän näkymättömästä porttikongista. Mut kerran ku sinne menee, niin menee toistekin ;)

Pakko oli kaivaa vanha ketju ylös ja tulla hehkuttamaan, että pitkästä aikaa löysin täydellisesti istuvat farkut. Tampereen Studio 25:sta, Firetrapin Blacksealit. Ihan loistavat mun ruumiinrakenteelle, eli reidet ja perse mahtuu sisään ja vyötäröön ei jää kuin pieni pussi (luksusta tämäkin). Matala vyötärö, suorat, ehkä ihan himpun levenevät lahkeet ja muuten sellaiset semirennot. Menee tennareiden, mutta myös korkkareiden kanssa. Takataskut jää kivasti alas ja jotain kivoja yksityiskohtia eli vetoketju takataskussa ja jotain erikoisempaa saumaa. Ja mikä parasta, nää pienentää mun persettä :D

Kävisin ostamassa saman tien toiset, jos ois eri pesulla. Harvoin näin sopivia löytää.

Kiitos "vinkistä"...nimittäin sen perusteella kipitin Turun Studio 25:een ja tein vastaavan löydön...sain kerrankin lähes täydelliset pöksyt:dance:

Kiitos "vinkistä"...nimittäin sen perusteella kipitin Turun Studio 25:een ja tein vastaavan löydön...sain kerrankin lähes täydelliset pöksyt:dance:

Kiva että oli apua :)

Ostitko siis juuri noi samat farkut vai jotkut muut yhtä hyvät?

Ihan samat ostin....täytyykin jatkossa suosia samaa merkkiä, jos sattuisi muitakin hyviä malleja löytymään. Vielä kerran siis kiitos ja kumarrus!

Nostanpas tämän ketjun ylös, kun huomasin, että Gazozilta on tullut myyntiin farkkuja myös naisille. Vaikuttaa tyylikkäiltä pöksyiltä ainakin kuvien perusteella. Onko joku hankkinut jo Gazoz-farkut itselleen? Tuntuuko hyvälaatuisilta ja istuuko hyvin? Kannattaako niitä siis lähteä itselleen jostain metsästämään?

Miten sä miellät tyylikkääksi ne Gazozin housut? Mä ajattelen farkkujen olevan tyylikkäät silloin kun ne sopivat oikealla yläosavalinnalla myös työvaatteiksi konttoriin ja nuo on niinkuin paloista leikeltyjä. Hirveä pettymys. Kuvat ovat vääristeleviä, mutta jos ne saa fitnesmimminkin perseen näyttämään suurelta ja jalat "liian" paksuilta niin ei kyllä tavisten päällä, ainakaan reitevämpien, voi näyttää hyvältä. + nuohan ei istu edes mainoskuvisa kovin hyvin ellei farkkujen mallin tarkoitus ole tehdä ryppyjä kankaanseen mm. yläreisiin ja eteen lantion seudulle. Makuasia oletan joten epäilemättä olen jonkun mielestä väärässä.

Miten sä miellät tyylikkääksi ne Gazozin housut? Mä ajattelen farkkujen olevan tyylikkäät silloin kun ne sopivat oikealla yläosavalinnalla myös työvaatteiksi konttoriin ja nuo on niinkuin paloista leikeltyjä. Hirveä pettymys. Kuvat ovat vääristeleviä, mutta jos ne saa fitnesmimminkin perseen näyttämään suurelta ja jalat "liian" paksuilta niin ei kyllä tavisten päällä, ainakaan reitevämpien, voi näyttää hyvältä. + nuohan ei istu edes mainoskuvisa kovin hyvin ellei farkkujen mallin tarkoitus ole tehdä ryppyjä kankaanseen mm. yläreisiin ja eteen lantion seudulle. Makuasia oletan joten epäilemättä olen jonkun mielestä väärässä.

mä yhdyn tähän. Ihan järkyttävää, harmi kyllä. :(

Nostan tätä vanhaa aihetta, kun itselle on muodostunut ongelmaksi farkujen löytäminen tai siis niiden istuvuus.

Minulla on reittä ja persettä, sekä leveä lantio, mutta kapea vyötärö. Suurin osa farkuista, jotka istuu jotenkin alempaa, on vyötäröltä löysiä ja täten valuvat koko ajan. En tykkää käyttää vyötä.
Tosi matalat housut tietty pysyvät paremmin paikoillaan, mutta niitä on epämukava käyttää.

Olen miettinyt brassifarkkujen tilaamista, mutta niissä taskut on pienet ja ylhäällä eli ne vielä korostaa persettä, kun taas sitä ei juuri huvita korostaa enää.
Suosin taskuja, jotka ovat melko alhaalla, isot ja neliönmalliset. Terävä alaosa taskuissa jos osoittaa sivulle, niin leventää entisestään.

Vero Modan, Onlyn farkut ovat yleensä reisitä ja takapuolesta sopivia, mutta tulee tämä vyötärö-ongelma vastaan.
Joidenkin merkkien farkuista on unohdettu lantio kokonaan, esim H&M ja Cheap Monday. Myöskään Gina Tricotilla / Cubuksella ei kannata kovin kurvikas olla.

Tietenkin hyviin farkkuihin voisin panostaa rahallisesti enemmänkin, mutta ne pitää sitten istua just, eikä melkein.
Samasta ongelmasta kärsiviä löytyy varmasti, mutta onko kukaan löytänyt apua? :)

Mä olen löytänyt moniakin sopivia malleja Leen farkuista. Ei nyt ehkä levenevimmästä päästä, mutta ei myöskään pillejä kaikki. Kangas on usein melko joustavaa, eli jos ostaa aika timmit farkut, niin ne antaa myöden sen verran reisistä että tuntuu päällä mukavalta ja näyttää ihan hyvältä.

Suositut

Back
Ylös Bottom