Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta Esprit alkoi kiinnostaa. Voitteko neuvoa, missä niidään myydään Helsingissä?
Hiukan , mutta mistä mimmit löytää hyviä takkeja?
Mulla on ihan liian isot hartiat ja pitkät kädet suurimpaan osaan takeista:( Kiersin tänään Turun kauppoja kevättakin toivossa, mutta joka kaupassa törmäsin samaan ongelmaan. En kuitenkaan haluaisi mitään super lady-like trenssiä, johon nyt mahtuu vaikka punttiäijän hartiat, vaan jonkun hiukan trendikkäämmän takin.
Mulla on yhdet Onlyn farkut, jotka kyllä aika hyvin täsmää tohon sun kuvaukseen... CHECK JEANS
Hah, Henkkamaukalta löytyi jopa päälle sopivat pilllifarkut! Ihan kivat, harmaat ja merkki muistaakseni joku Squid tai jotain. Vai tarkoittaako tuo 'squid' jsittenkin otain merenelävää...
Sqineihin ei mahdu pohkeet sisään, tai jos mahtuu niin on kuin tukisukkahousut jalassa. Niissä on mun kroppaan järkyttävän korkea vyötärö ja ihan hirveä määrä ylimääräistä tilaa hanurin/vyötärön kohdalla, ja en tod. ole pieni perseinen.Ne on Sqin merkkiset, loistavat!Mulla on niitä parit ja sopii tosiaan reitevällekin. Pillifarkut toimii!Tiger of swedenillä ja acnella on parhaita pillifarkkuja.