SUPERCARB 1kg -40%

Hyvät farkut reitevälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja violet
  • Aloitettu Aloitettu
Itse olen myös etsinyt näitä kohuttuja play farkkuja, mutta en ole vielä löytänyt :(

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
turussa päin liikkuville ja noita espritin play farkkuja metsästäville:
farkkutallin remonttialesta löytyi törkeän halvalla.. noin äkkiä laskettuna näköjään yli -60% ovh:sta :hyper:

Mun pitäis kanssa ostaa uudet farkut. Mulla on ennestään Onlyn farkut, niissä ongelma on se, että vyölenksut on hajonneet ja ne on sen verran isot mulle, että vyötä on pakko pitää. Jc crockeritkin mulla on, mutta niissä ei pysy vetskari kiinni ( ne ei ole liian pienet:rolleyes: ) ja ne päästää väriä, esim. mun valkoisten talvitakkien vuoret on muuttuneet alaselän kohdalta ihan sinisiksi.

Mutta Esprit alkoi kiinnostaa. Voitteko neuvoa, missä niidään myydään Helsingissä?

Mutta Esprit alkoi kiinnostaa. Voitteko neuvoa, missä niidään myydään Helsingissä?

Helsingissä käydessä sokokselta löytyi espiritin farkkuja.Eile itseasias löysin pitkästä aikaa housut itelleni ni ne oli espiritin kangashousut...

Kannattaa huomata, että nuo play:t kuuluvat espritin edc-mallistoon (eli niitä ei löydy perus-esprit-vaatteiden joukosta). Omiini olen kyllä ollut todella tyytyväinen :)

nimim. tälläkin hetkellä play:t jalassa

Moikka leidit!

Ostin viime viikolla sokokselta House Collection, Woman farkut. Aivan ihanat!!! :lol2:

Materiaali on tosi pehmeää, mutta näyttää siltä tosi ryhdikkäältä. Hintakin oli alle 40 eukkaa. Pohdin juuri, että pitäisikö ostaa yhdet lisää korkkaripituudella, kun nyt tuli ostettua kevät loafereiden mukaan.

Käykää ihmeessä kokeilemassa, jos ei ole vielä hyviä kevätvarmareita löytynyt.

Kokeilin noita Play farkkuja, käytän kokoa 36 ja ei ollut kyllä toivoakaan että olisi mahtueet reisistä.Sain ne kyllä äherrettyä jalkaan, mutta reidet oikein
vinkui ja vyötärö jäi takaa löysäksi.

Eli ei auta kun jatkaa etsintää...

Hiukan :offtopic: , mutta mistä mimmit löytää hyviä takkeja?
Mulla on ihan liian isot hartiat ja pitkät kädet suurimpaan osaan takeista:( Kiersin tänään Turun kauppoja kevättakin toivossa, mutta joka kaupassa törmäsin samaan ongelmaan. En kuitenkaan haluaisi mitään super lady-like trenssiä, johon nyt mahtuu vaikka punttiäijän hartiat, vaan jonkun hiukan trendikkäämmän takin.

Ostin tänään Stadiumista takin. Merkki Dcate. Sellainen kangastakki, jossa oli taskuja, ei mikään tuulitakki. Kaupassa näytti ok:lta, mut en osaa sanoa 100% kun se on vielä muovipussissa....

Mut farkkui en oo saanu vieläkää...:itku:

Hiukan :offtopic: , mutta mistä mimmit löytää hyviä takkeja?
Mulla on ihan liian isot hartiat ja pitkät kädet suurimpaan osaan takeista:( Kiersin tänään Turun kauppoja kevättakin toivossa, mutta joka kaupassa törmäsin samaan ongelmaan. En kuitenkaan haluaisi mitään super lady-like trenssiä, johon nyt mahtuu vaikka punttiäijän hartiat, vaan jonkun hiukan trendikkäämmän takin.

Heh... En tiedä, mutta mulla on samantyyppinen ongelma. Mulla on liian lyhyet kädet niihin takkeihinjoihin ruipelot hartiani mahtuvat :jahas: Ja sanomattakin selvää tietty on, että muutenkin noi takit on hartioita lukuunottamatta mallia "teltta" minun päälläni. :jahas:

Hartiat ovat minullakin ongelma. Jos takki istuu muuten, niin hartiat kinnaavat.

Farkuista: en ole itse ostanut, mutta luin jostain mainoksesta, että JC-kaupat lyhentäisivät lahkeita ilmaiseksi. Tämähän on yksi ratkaisu.

Enpä olisi uskoneut, mutta Hennesistä löytyi ihan sattumalta!
Malli on Regular, kangas sellaista mukavan ohutta.Eikä hintakaan kummoinen,vain 39.95!

Pakko hehkuttaa tännekin!
Monta vuotta olen joutunut etsimään ja hakemalla hakemaan sopivia vaatteita, niin housuja kuin yläosiakin. Kaikissa oli pakko olla stretchiä. Nyt sitten eilen hulluilta päiviltä ostin "29" tuumakokoiset farkut! Tsiisus, ton kokoset farkut mulla on ollu viimeeks ehkä seiskaluokalla :) IHANAA! Kuihtukaa lihakset, kuihtukaa!

Apua mimmit! Sain kaverilta hänelle sopimattomat Onlyn farkut, jotka on mulle ihan loistavan kokoiset ja istuvat täydellisesti (reidetkin jopa mahtuu sisälle :D). Haluisin toiset samanlaiset esim. huuto.netistä, mutta farkuista on laput leikattu pois, eli en tiedä mikä malli on kyseessä!

Tunnistaisiko joku näillä tuntomerkeillä: etutaskut päälle ommellut ja niissä on sauma keskellä, jonka yläpuolella koristeommel. Etunappi melko iso, kuoppa keskellä. Takataskut melko alhaalla ja malliltaan lähes neliöt, samanlainen sauma ja koristeommel kuin etutaskuissakin.

Mulla on yhdet Onlyn farkut, jotka kyllä aika hyvin täsmää tohon sun kuvaukseen, paitsi siinä mielessä, että näiden malli on kyllä tosi kapea.

En nyt ihan varmasti tiedä mikä näiden malli on, mutta lapuissa seuraavanlaiset tekstit
STYLE: CHECK JEANS
DESSIN:552322
ROO-IRI

Mulla on yhdet Onlyn farkut, jotka kyllä aika hyvin täsmää tohon sun kuvaukseen... CHECK JEANS

KIITOS!!! Ei ole olemassa sellaista asiaa, joka ei Pakkikselta selviäis! Kävin h.netissä bongaamassa kuvia ja näyttäisi olevan samat housut kyseessä! Ehkä tosiaan on enemmän kapea/suora lahje kuin bootcut, mutta tarpeeksi isossa koossa ahteri ja reidet mahtuu kyytiin :D!

Hah, Henkkamaukalta löytyi jopa päälle sopivat pilllifarkut! Ihan kivat, harmaat ja merkki muistaakseni joku Squid tai jotain. Vai tarkoittaako tuo 'squid' jsittenkin otain merenelävää...

Hah, Henkkamaukalta löytyi jopa päälle sopivat pilllifarkut! Ihan kivat, harmaat ja merkki muistaakseni joku Squid tai jotain. Vai tarkoittaako tuo 'squid' jsittenkin otain merenelävää...

Ne on Sqin merkkiset, loistavat!Mulla on niitä parit ja sopii tosiaan reitevällekin. Pillifarkut toimii!Tiger of swedenillä ja acnella on parhaita pillifarkkuja.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ne on Sqin merkkiset, loistavat!Mulla on niitä parit ja sopii tosiaan reitevällekin. Pillifarkut toimii!Tiger of swedenillä ja acnella on parhaita pillifarkkuja.
Sqineihin ei mahdu pohkeet sisään, tai jos mahtuu niin on kuin tukisukkahousut jalassa. Niissä on mun kroppaan järkyttävän korkea vyötärö ja ihan hirveä määrä ylimääräistä tilaa hanurin/vyötärön kohdalla, ja en tod. ole pieni perseinen.
Ainoat pillit mitkä toistaiseksi menee jalkaan on Crocker merkkiset JCstä, niissäkin liian iso vyötärö.

On muuten kun sketsi ohjelmasta tuo farkkujen sovittelu, niin naurettavalta suurin osa päällä näyttää :D

Suositut

Back
Ylös Bottom