SUPERCARB 1kg -40%

Hyvät farkut reitevälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja violet
  • Aloitettu Aloitettu
Esprittejä suosin minäkin, malli Smart Fit, ja peppua on.. aika samoissa mitoissa kuin Lilith, paitti reisi on viel 2 cm paksumpi. Koko ruho 170 cm. Myös JC:n Crockereista löytyi kiva semi-pillifarkku joka ei näytä lainkaan pahalta. Se on siis kapea malli joka ei kuitenkaan täysin halaa pohkeita. Minulla on surkeat pohkeet joten täyspilli näyttää tosi hupaisalta - sen sijaan tää puolipilli jotenkin tasapainottaa. Sekä Crockerit että Espritit kannattaa ostaa niin tiukkana kuin saa jalkaansa vedettyä ja napin kiinni (eli sellaiset törkeät puserretun oloiset), koska ne venähtävät aika tavalla nopeasti. Tein sen virheen Espriteissä että ostin liian isot ja nyt ne on niin tilavat, että saa vedettyä alas nappeja avaamatta. :(

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
H&M:ltä löysin viimeisimmät farkut. Tummansiniset, melko kapeat lahkeet, eivät kuitenkaan pillit, hieman sretsiä ja istuvat oikein hyvin. H&M on viime aikoina ollut tehotarkkailussa lapsityövoiman suhteen, joten uskoisin, että yrittävät olla antamatta kriitiikin aihetta. Hinta ei ollut paha.

Esprittejä suosin minäkin, malli Smart Fit, ja peppua on..

Sekä Crockerit että Espritit kannattaa ostaa niin tiukkana kuin saa jalkaansa vedettyä ja napin kiinni (eli sellaiset törkeät puserretun oloiset), koska ne venähtävät aika tavalla nopeasti. Tein sen virheen Espriteissä että ostin liian isot ja nyt ne on niin tilavat, että saa vedettyä alas nappeja avaamatta. :(

Mä suosin myös Esprittejä ja nimenomaan toi Smart Fit on ollut hyvä. Juuri ostin kahdet uudet erilaisilla taskuilla. Tuntuu että tuosta mallista farkku kuin farkku menee jalkaan ja edes vyötärölle ei jää kauheesti tyhjää, itse asiassa ei juuri lainkaan. Täytyykin käydä katsastamassa jos Espritiltä löytyisi tuota toista mallia mikä tässä tredissä mainittiin... Play näkyi olevan nimi.

Syksyllä sovitin myös Onlylta yhtä farkkumallia joka oli melkein hyvä. Siinä oli vähän korkeempi vyötärö ja jotkut sisäänotot joten istuvuus oli ok. Mutta hieman liikaa kiristi reisistä, mutta se malli saattaa ehkä jollekin punttimimmille sopia. Tuonkin löysin kysymällä myyjältä.

Mä oon jo vuosia käyttänyt pelkkiä ONLYn farkkuja, mutta nyt oon alkanut tuntea itseni melko norsuksi ko. kaupassa. Siis en minä ole levinnyt niin pahasti vaan ainakin meidän ONLYn kaupassa on lähinnä tuota anorektikko-mallia tarjolla. Yllätin siis itseni pakon edessä ja painelin Z.I.P-nimiseen liikkeeseen joka ilmeisesti myy Halosen farkkuja? No, siellä oli valikoimaa ja sain itselleni mukavan väljät (ei mitkään hopparihousut kuitenkaan eikä ole vyötärö kaulaan asti...) farkut, ostin samantien parit erilaiset. Hinta oli 50-100e mutta monet oli tarjouksessa, omani maksoivat yhteensä vajaat 90e. Ja ihan nuorisokuosiset on, ei mitkään kauheat mummohousut. :hyper:

Ostin tänään edc:n Five-malliston "light bootcut"-farkut. Oli ihan uskomaton tunne, kun ensimmäiset housut, joita sovitin, olivat sopivat ja hyvän malliset. Mulla ei kyllä ole enää nykyään kovin paljoa reisiä, vain pakaraa. Olisi todellakin aika hilata ruhonsa salille :rolleyes:

Löysin vielä aleksi 13 alerekistä itelleni toiset EDC Play farkut! Ja miinus 40% :) Nyt on sit tummat ja vaaleet, toiset pituutta normal joita voi pitää matalien kenkien kans ja toiset long niin voi lähtee vaik baanalle korkeemissa kengissä.. :)

Tälle "pallopepulle" ovat sopineet kanssa Onlyn farkut. Kannattaa ehdottomasti tsekata Onlyn farkuista seuraavat: CREWION STR JEANS ja CAPRICORN JEANS. Tämä tyttö ei tulis toimeen ilman niitä (eipä olis farkkuja mitkä mahtuisivat jalkaan...).

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mäkin olen tykästynyt noihin Onlyn farkkuihin (sitä ennen mm Miss Sixty)ainut huono puoli niissä on se, että kuluu aina haaroista puhki....:(

Dodii, likat! Nyt on sitten ostettu mun ruholle universumin parhaat farkut! Espirit on merkki ja star fit malli. Mulla oli sovituskopissa parit muutkin Espiritit ja täytyy tunnustaa, et meinas tippa tulla linssiin ku ekaa kertaa farkkuja ostaessa oli vaikea tehdä valintaa! Yleensä yritän hiki hatussa mahtua johonkin normifarkkuihin, jotka puristaa joka paikasta ja lahkeet on ainakin 15cm liian pitkät, mutta tää oli täysin eri juttu. KIITOS TÄN THREADIN, TAJUSIN MENNÄ KOKEILEMAAN NOITA IHANUUKSIA :haart:

Veromoda/only farkut ei kyllä kovin reitevälle mee. (Tai ainakaan mun reiskoille ei oo menny pariin vuoteen.) Niissä kun on niin valtavat vyötäröt. Jos reidet ja takamus mahtuu niin vyötärökaistaleen saa kiskoa vyöllä ihan kurttuun, että pysyvät jalassa.. Mutta tikkujalkaisia pömppömahojahan suurinosa asiakkaistakin taitaa olla, joten ihan ymmärrettävää.

Heh, ihan sama tuli mieleen, kun jokin aika sit noita farkkuja sovittelin :) Ja espritiin päädyin kans...kuten aika usein muutenkin, hinta-laatusuhde kohdallaan!

Mä löysin taannoin ne mun täydelliset farkut: Tommy Hilfigerin Hipster Bootcut. Niin suorat perusfarkut kun olla ja voi ilman mitään hömpötyksiä. Koko 28/34 oli jees tämmöselle 170/63 suht pitkäjalkaselle. Etureiskoista vähän pinkeet, mutta ei haittaa, venyvät ne kuitenkin, ja matsku on kivan stretchiä. Matalahkot, muttei "persvako näkyy" -matalat kuitenkaan. Eli täydelliset :haart:

Minä kutian strechistä ja ne penteleet tunkee sitä nykyisin joka vaatteeseen. Reitevänä ja palloperäisenä minä tungen itseni systemaattisesti Dieselin farkkuihin,siis ns normaalin mallisiin-eli suoralahkeisiin versioihin. No nyt syksyllä kun epätoivoisena etsin kumittomia dieseleitä, niin eipä löytynyt kuin pillimalleja jotka entisestään leventää hanukkaa :curs:
No hätiin tuli kaupantäti, joka tarjosi gsus-farkkumerkkiä--joku teinimalli, mutta ulkoisesti siisti perusfarkku jossa lahje hieman levenee. Ja farkut oli kuin nakutettu:thumbs: Noissa olisi tilaa vieläkin reitevämmälle versiolle.:thumbs: Molemmissa farkuissa takataskujen asento on sellainen että perä näyttää kapoisammalta..tietysti silmänlumetta, mutta olkoon :rolleyes:

Ainoa huonopuoli on hinta100-120 e :itku: Mutta istuvista farkuista voi maksaa, jos lompakko sallii ja tinkii jostakin muusta...niitä pitää niin paljon kun ne on mieleiset jalassa:haart: :haart:

Hei venyykö nuo playt käytössä ja lyheneekö lahje pesussa paljonkin? Olis uudet farkut hankinnassa ja tänään kävin noita sovittelemassa. Pitää huomenna käydä testaamassa myös tuo smart fit, jos sais pitkästä aikaa istuvat farkkupökät! :eek: :hyper:

Mä löysin ihanat ja just pepukkaalle sopivat farkut MICKS´istä. Se myy only/ vero moda tuotteita ja sieltä sellanen merkki kuin OBJECT SLIM. Aivan upeat jalassa ja sopiva vyötärö, väri ja lahkeen leveys. Toiseksi parhaat minunkin jalkaan noi JCn crockerit.

Minäkin olen viime aikoina ostellut lähinnä ONLY:n farkkuja. Vaihotehtoja löytyy monia, ja ainakin omalle takapuolelle ovat istuneet loistavasti! Ja olen siis mallia persjalkainen :D

YES!! En siis olekaan ainoa, jolle on ISO ongelma löytää sopivat farkut :hyper: Just tossa viime vkolla kävin etsimässä uusia farkkuja kun alkaa vanhat farkut olemaan liian piukkoja, mutta enpä kyllä löytänyt yksiäkään hyviä. Melkein kaikissa liikkeissä oli suurimmaksi osaksi vaan sellasia ällöttäviä pillifarkkuja, jotka nyt sit vissiinkin muotia taitavat olla. Vero Modasta sitten löysin yhdet kivat housut niin tottakai sitten kävi niin, että eipä ollut oikeaa pituutta :( Meinas kyllä itku tulla ja tuli jo aateltua, että oonko mä todellakin niin "iso", että ei housuja löydy mistään. Usein mulle käy housuissa niin, että on joko liian lyhyet tai sitten tosiaan reisistä kinnaa niin hemmetisti.
Eipä sitten ostosreissulta tullu mukaan kuin yhdet suorat housut, joissa kyllä pituutta sit oli vaikka muille jakaa ja ei kiristäny mistään :)

Ehkäpä pitää tämän tyttösenkin sitten vaihtaa Onlyn farkut Espritin farkkuihin, vaikka kylläpä mulla jo kahdet Esprititkin on, mutta nepä on hiukka kutistuneet....tai siis ehkä mä olen vähän kasvanut:nolo:

Kiitos tytöt hyvistä vinkeistä:worship:

Hei venyykö nuo playt käytössä ja lyheneekö lahje pesussa paljonkin?

Vastaanpa nyt itse itselleni... Päädyin espiritin star fittiin kun tosta play-mallista ei löytyny sopivaa kokoa. Ilmeisesti sen stretchin ansiosta ne pökät venyi pyllystä ekan parin päivän käytön aikana vaikka ostin aika napakat. :jahas: Nyt en ole pesun jälkeen tarkistanu että onko ne palannu muotoonsa vai oliko se venyminen pysyvää. Dääm.

Vastaanpa nyt itse itselleni... Päädyin espiritin star fittiin kun tosta play-mallista ei löytyny sopivaa kokoa. Ilmeisesti sen stretchin ansiosta ne pökät venyi pyllystä ekan parin päivän käytön aikana vaikka ostin aika napakat. :jahas: Nyt en ole pesun jälkeen tarkistanu että onko ne palannu muotoonsa vai oliko se venyminen pysyvää. Dääm.

Mä en ole vielä missään törmännyt tohon play-malliin, vaikka olen katsonut kaupoissa kaikki espritin mallit läpi. Onko se nuorten mallistoa vai ihan normaalia? Muita kuin espritin farkkuja en ole varmaan yli viiteen vuoteen käyttänyt, kun epritit ovat olleet ihan loistava löytö mun pitkille hujoppi-jaloille:D Aina ois kyllä tilaa vielä yksille housuille, joten kiinnostais tsekata noi playt:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom