hyvänmakuisia proteiineja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostat itse kaakaota ja läjäytät sitä joukkoon, niin eiköhän maistu paremmalta:kippis1:

Itse laitan aina hera85 ja pari ruokalusikkaa kaakaota sekaan ja maistuu.

MegaMass on hyvän makuinen.

Yksikään kokeilemani maustettu proteiinijauhe ei ole ollut huono.
Tsekkaa vaikka tuolta lisäravinnepalvelun sivuilta.

joo no ainakin tuolla tota bullsin basiccia varmaan saa maustettuna. Muttakun se on 7e kalliimpaa kun hera85! enkä edes tiedä löytyykö moista bullsia forumista :) No, pitääpi katella. Jos ei muu auta niin kaakaota sekaan vaan. Kaakaossa vaan on se, että joutuisi ottamaan duuniin kaakaotakin mukaan proteiinin lisäksi :)

Mä olen vetänyt paskan makuisia prostkuja naamariin, ehkä pahin oli "mansikan"makuinen bulk mikä lienee.
Ei kannata ostaa kovin isoja säkkejä maistamatta, se on vittumaista puolivälissä säkkiä kun mansikkajauho tulee korvista ulos.
Mieluummin jauhoja mitkä ei maistu miltään, niitä sitten maustaa jos on pakko saada hyvänmakuista.

Originally posted by Zamp
joo no ainakin tuolla tota bullsin basiccia varmaan saa maustettuna. Muttakun se on 7e kalliimpaa kun hera85! enkä edes tiedä löytyykö moista bullsia forumista :) No, pitääpi katella. Jos ei muu auta niin kaakaota sekaan vaan. Kaakaossa vaan on se, että joutuisi ottamaan duuniin kaakaotakin mukaan proteiinin lisäksi :)

Niin tai voithan laittaa kämpillä kaakaota protsku pönttöösi.. Funlight:sta löytyy makuja (siis se sokeriton mehutiiviste) ja on hyvää.

Eikö olisi helpompi opetella juomaan niitä "karmean" makuisia jauhoja kuin etsiä hirveellä stressillä ja vaivalla hyvän makuisia jauhoja?

koomista

Miettikää nyt: Raavaat sataviisikymmnetäkiloiset kaljut ja kaulattomat köriläät tivaamassa luontaistuotekaupan myyjältä metsämansikanmakuista vaaleanpunaista proteiinijauhetta.:confused:

Eikö tosi kovat voimailijat juo drinksunsa itkemättä maistuipa se vaikka hevosen kuselle?

Originally posted by Zamp
Kaakaossa vaan on se, että joutuisi ottamaan duuniin kaakaotakin mukaan proteiinin lisäksi :)

Eikä sitä kaakaota voi tietenkään millään sekottaa sen proteiinin sekaan jo kotona. Vai meinaatko että tulee liian raskasta kannettavaa ku on 10g ylimääräistä mukana?

Whey3 suklaa on ainaki hyvää mun mielestä. Sf-proteinin massa 2 on sit taas vitun pahaa.... eiks tää oo makuasia ?

Minä olen samaa mieltä HooEeen kanssa, että opettelee juomaan sitä pa***n makusta proteiinia. Itekin vedän tollasta myrkyn makusta tällä hetkellä. Viikko tais mennä kun oli jo ihan tottunut ja nyt menee helposti alas. :D

Originally posted by HooEee
Eikö olisi helpompi opetella juomaan niitä "karmean" makuisia jauhoja kuin etsiä hirveellä stressillä ja vaivalla hyvän makuisia jauhoja?

Samaa mieltä:thumbs: Kerran ostin jotain maustettua palautumisjuomaa mutta aina muulloin oon vetäny maustamattomia...nytkin on menossa pro powerin soijapönttö.Kyllä sen maun kestää kun tietää miten hyvää se mulle tekee:D

Originally posted by harde20
nytkin on menossa pro powerin soijapönttö.Kyllä sen maun kestää kun tietää miten hyvää se mulle tekee:D

Heh joo mä ostin tollasen pöntön puoli vuotta sitten ja sen koommin ei oo tullu koskettuakaan siihen. Mut kyl sitä pysty vetämään ku laitto heraa ja soijaa 50-50 suhteella ja paljon kaakaoo.

Originally posted by VahvaJussi
Heh joo mä ostin tollasen pöntön puoli vuotta sitten ja sen koommin ei oo tullu koskettuakaan siihen. Mut kyl sitä pysty vetämään ku laitto heraa ja soijaa 50-50 suhteella ja paljon kaakaoo.

En tajua minkälaisia neitejä täällä pyörii kun porukka ei pysty ees vetää protskujuomia ilman kaikenlaisia saatanan makeutushommeleita.En siis tarkota että mulla on mitään sitä vastaan että sotketaan kaikkia mömmöjä sinne sekaan mutta se että ei pysty ollenkaan vetää jotain juomaa ellei seassa oo kaakaota,funlightia,orangin kusta etc...Jos teillä treenin jälkeen ei ois kaakaota kaapissa niin palautusjuomat jäis varmaan vetämättä:evil:

itse olen ostanut yleensä tuota bull´s basic proteinia ja sekoitan sen maitoon enkä lisää mitään kaakaota ym..niin kerran kuin oli maito loppunut ja piti sekoittaa veteen niin ei helvetti sitä makua..kyllähän tuo yökkäytti ja ei ollu kaukana ettei ois tullu oksennus..:urjo: sit palautusjuomat esim bull´s recovery suklaan makuisena sekoitan maitoon ja vaikka maku ei mikään kovin häävi ole niin ei muutaku alas vaan..:thumbs:

Originally posted by mik99
itse olen ostanut yleensä tuota bull´s basic proteinia ja sekoitan sen maitoon enkä lisää mitään kaakaota ym..niin kerran kuin oli maito loppunut ja piti sekoittaa veteen niin ei helvetti sitä makua..kyllähän tuo yökkäytti ja ei ollu kaukana ettei ois tullu oksennus..:urjo:

no voi herraisä minkä kauheuden olet kokenut :jahas:

Originally posted by VahvaJussi
Eikä sitä kaakaota voi tietenkään millään sekottaa sen proteiinin sekaan jo kotona. Vai meinaatko että tulee liian raskasta kannettavaa ku on 10g ylimääräistä mukana?
Meinaan kato duunissakin ottaa proteiiinia monta kertaa, eli tehdä itselleni päivän aikana montakin protskudrinkkiä.

Re: koomista

Originally posted by Make
Miettikää nyt: Raavaat sataviisikymmnetäkiloiset kaljut ja kaulattomat köriläät tivaamassa luontaistuotekaupan myyjältä metsämansikanmakuista vaaleanpunaista proteiinijauhetta.:confused:

Eikö tosi kovat voimailijat juo drinksunsa itkemättä maistuipa se vaikka hevosen kuselle?

Aika hyvä:D
mitä pahemman makunen juoma=sitä tehokkaampi:)

Originally posted by mik99
heti vaan paskaa niskaan.ku kertoo vähän omia kokemuksia..:curs:

Sori, kuulosti vaan hauskalta kun mun mielestä tossa maustetussa bull's basicissa (veden kanssa) on paras maku mihin olen proteiineissä törmännyt.
Mutta makuasioista vaan ei parane kiistellä sanoi mäyräkoira kun muniaan nuoli :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom