hyvänmakuisia proteiineja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu
juokaa punasta saatanaa, kasvattaa sisua :D
pari purnukkaa päivässä ni voi hyvällä omatunnolla:kippis1: ja :blow:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä nuo kaikki maustetut proteiinit ovat ihan hyvän makuisia. Esimerkiksi whey3 on loistavan makuista. Pääasiahan kuitenkin on se proteiini, ei se maku. Mutta toisaalta, miksi juoda väkisin jotain likakaivon makuista ja hajuista litkua, jos samaan (tai ainakin lähes samaan) hintaan saa valmiiksi maustettua jauhoa..? Ja kuten on monesti todettu, niin aina voi itse maustaa mielensä mukaan, tuolloin maku luulisi olevan mieleinen. Jos nyt tuosta mausta vielä jupisisi, niin tollaset valmispullot ovat aika hyvän makuisia! En ole kyllä maistanut kuin allstarsin ja gainomaxin purnukoita, mutta kyllä vievät kielen mennessään! Noissa valmisjuomissa on mielestäni se vika, että ainakin gainomaxin recovery purkki on tarkoitettu palautusjuomaksi, silti se on maitopohjainen ja maitoproteiinia on mukana..Sama ongelma lienee allstarsinkin kanssa. :rolleyes:

Originally posted by traktori
Sori, kuulosti vaan hauskalta kun mun mielestä tossa maustetussa bull's basicissa (veden kanssa) on paras maku mihin olen proteiineissä törmännyt.
Mutta makuasioista vaan ei parane kiistellä sanoi mäyräkoira kun muniaan nuoli :)

sanotaanko näin että en ole koskaan muita proteiineita maistanut kuin tuota bull´s basiccia..:D mut olen kumminkin maistanut kaikkija makuja ja mun mielestä tuo mansikka taitaa viedä voiton..mut e banaani vanilijakaan paha mut toi suklaa ei mitään kovin hyvää oo..ja juuri suklaan makuista basiccia siihen veteen sekoitin eikä ollu hyvää...kuten selväksi tuli.

Bull's Basicin kaikki maut ovat ihan kelpokamaa. Samoin Whey3 menee myös. Ja veteen tottakai, kuka helvetti niitä maitoon sekoittaisi?

Valmisjuomista nään märkiä unia. All Starsin Protein 60 vanilja on aivan loistava, myös banaani-suklaa vie kielen mennessään :D

Originally posted by Sumu
Bull's Basicin kaikki maut ovat ihan kelpokamaa. Samoin Whey3 menee myös. Ja veteen tottakai, kuka helvetti niitä maitoon sekoittaisi?

Valmisjuomista nään märkiä unia. All Starsin Protein 60 vanilja on aivan loistava, myös banaani-suklaa vie kielen mennessään :D

minä sekoitan maitoon..:whip: joo noi protein60:set ovat tosissaan loistokamaa..ja maku on tooodella hyvä..:blow:

Itse vakaasti Nutriplussan tuotteita käytän, ja tykkään kovasti tuon Best Wheyn vaniljamausta sekä suklaamausta, kumpikin on oikeasti _hyvää_, juo ihan ilokseen treenin jälkeen. :)

Minä kun ekan kerran vedin FASTin protein95 maitoproteiinia veteen sotkettuna, ni meinas laatta lentää. Nyt se menee ihan helposti iltapalana ja mukana noin puoli desiä rypsi- ja pellavansiemenöljyä (suhteessa 2:1). :D

FASTin Whey3 mansikkakin maistui ihan karmealle kun ekan kerran vedin, mutta siihenkin tottui. Myös suklaa menee alas. Ja veteen sekoitettuna tietysti. FASTin Soijakin meni veden kanssa vallan mainioistai. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom