Hyvä treeniohjelma

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
juups oon ollu noin puol vuotta treenamatta ja oon treenannu sitä ennen jonku 3 vuotta onko vinkkejä miten pääsee samanlaisee kuntoo hyvällä ohjelmalla ku kädet alkanu pienentyy ja mahaa vähä tulemaa :curs:

Pääset tosi rautaseen kuntoon kun selaat näitä sivuja ja poimit sieltä mieleisesi ohjelman. Sitten alat treenaamaan sillä etkä jauha täällä.

Etit tietoa luet täältä asioit, luet lehtiä ym. Ja sitäpaitsi jos olet treenannut 3 vuotta aijemminkin ni eikai sulta kaikki tieto oo hävinny muistista. Sulla kummiskin kai on vähä tota kokemusta ni teet itelles suunnitelman ja alat toteuttaan sitä. Tai sitten luot tänne tyyliin 10 eri trediä ja ootat että sulle tehään kaikki valmiiks. :thumbs: peace

Päivän thread :D Joo, siis tosissaan ala treenaamaan jollai ohjelmalla jonka voit bongata esimerkiksi aloittelijoiden osiosta treeniohjelma-arvosteluista.

Uskoisin että täältä löytyy jo 'muutama' valmis treeniohjelma. Sieltä vaan valkkaamaan/muokkaamaan ittelleen sopivaa.

"heti kaikki mulle nyt" "siis oon ettiny joka puolelta vinkkejä kuntoiluun mutta ku ei löydy itselle sopivaa ohjelmaa ja syöntipuolikin on ok, 4 leipää, pussi porkkanoita ja suffeli reenin jälkeen". haha, päivän naurut jälleen kerran

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom