Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by teippari
ylätalja niskantaa 2*10
Originally posted by [ZannaZ]
Joo, tämmönen kyssäri olis että mitä himskatin eroa on ylätaljassa eteen ja niskan taakse? Siis mitä käytännön eroa?
Originally posted by cartman74
Ylätaljaa suositaan tehtävän kapealla otteella eli kokeileppas sitäkin välillä.
Miten muuten ylipäätään noi leveät ja kapeat otteet vaikuttavat? Miten ne siis eroaa toisistaan? *öö*...
Ahaa. Juu, kiitos tiedosta. Täytyypi kokeilla. Miten muuten ylipäätään noi leveät ja kapeat otteet vaikuttavat? Miten ne siis eroaa toisistaan? *öö*...
Kannattaa myös kokeilla Miken suosittelemaa treenitapaa eli käsiä ei päästetä suoraksi. Ylätaljan yläasennossa kädet jätetään hieman koukkuun, jottei hauis tulisi niin suuressa määrin mukaan vetoon, ja vedon loppuosassa pieni supistus *SUP* ja uutta toistoa taas...
mitä tossa salilla oon sen hommia kattellu.
No nyt seuraavan kerran kun Miken salilla näet niin menet sitä siihen siipeen taputteleen ja kysyyn henk. koht. opastusta selkätreenin saloihin...
Jos sulla hyvin käy niin Mike kenties voi varmistaa sun suorin jaloin maastavedotkin... :D
Eiku oikeesti. Mikehän sanoi yhdessä viestissään, että häneltä saa samaan tapaan "treeniopastusta" kuin Tomilta Mayorssilla eli treffejä rohkeasti sopimaan vain.
Mä uskolla tollasilta karpaaseilta mennä mitää pyytelemään/kyselemään sen verran ujo tyttönen olen.
Juu mä ton threadin taisinkin lukaista..
mutta hei hui! Mä uskolla tollasilta karpaaseilta mennä mitää pyytelemään/kyselemään sen verran ujo tyttönen olen. Ja punastun niin kamalan helpostí . Tyydyn mieluummin usein vain katselemaan ja sitä kautta yritän imeä tietoa itseeni. Mutta mutta... kyllä tekisi mieli mennä Mikeä häirittemään. Täytyy kattoa jos joskus tässä viitsisi rohkaista ittensä...
Ykskin päivä oltiin vierekkaisillä juoksumatoilla ja kattelin siinä sivuille silleen että "perkele, että on äijällä kokoa" * . Mutta tosiaan ei uskallus ole ainakaan vielä riittänyt mennä juttelemaan
Originally posted by Mike
:D Ens kerralla vippaat mua sitten juomapullolla päähän ja sanot rohkeesti notta mitäs mikkihiiri. Voin sitten neuvoa tuossa selkätreenissä jos tarttet apuja.
Originally posted by Mike
Vai että järjettömän kokoinen yläkroppa, no nyt oot varmaan sekoittanut mut johonkin aivan muuhun, oon aika slim nykyään.