Mua lähinnä ärsytti se aloitusmaksu 29€, jonka joutuu myös maksamaan uudelleen jos pitää taukoa ja aloittaa uudestaan.Liikussa ärsyttää lähinnä taannoinen ilmeisen harhaanjohtava FB-ennakkomarkkinointi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua lähinnä ärsytti se aloitusmaksu 29€, jonka joutuu myös maksamaan uudelleen jos pitää taukoa ja aloittaa uudestaan.Liikussa ärsyttää lähinnä taannoinen ilmeisen harhaanjohtava FB-ennakkomarkkinointi.
Itse ainakin olen ainakin ryskännyt ihan normaalisti mavettaessa, crossfit levyt vaimentaa ihan mukavasti, toki jotain ääntä aina kuuluu
Lisäpainovyö löytyy kyllä, se on yleensä ollut niissä laatikoissa missä muutakin pientä rojua. Itse oon aatellut että jos aion tehdä penkkiä joskus ihan äärirajoilla ilman varmistajaa, niin menen joko sinne kyykkyhäkkiin tai siihen olympic rackiin tekemään, koitin sitä kokeiluluonteisesti ja siinä pysty penkkaamaan ihan hyvin ja varmistusraudat oli välttävällä korkeudella että alta pääsee kiemurtelemaan pois tarvittaessa. Jotenkin epäilisin etteivät sinne ihan heti ole kolmatta tasapenkkiä hankkimassa, en tiedä sitten voiko varmistusrautoja asentaa erikseen?
Liikussa yli 2v treenanneena voin sanoa, että tulee olemaan kova sana Jyväskylän salirintamalla. Nyt kun noita saleja katsellut, niin aika surkea valikoima näyttää olevan. Suurin ongelma, että kaikki on melkein sullottu keskustan ytimeen ja loput on sitten näitä "ota vuosi kerrallaan" tai "treenaa komeron kokoisessa huoneessa". Gym 40520 ja Gym Ironia vaikuttavat hyviltä, mutta liian kaukana ja vaikeasti lähestyttäviä liikenteen ja parkkipaikkojen takia.
Magnesiumin puutteeseen tottuu nopeasti, eikä parin kuukauden päästä edes huomaa tuon puutetta. Dippivöitä löytyy varmasti jossain vaiheessa enemmänkin. Penkin irrotettavat varmistusraudat saa varmasti kinuamalla, ihan kuin Oulussakin. Mavepaikkaa ei ole, mutta Oulussa jengi teki ihan normaalisti mavea. Painot ei tosin tainnut koskaan kenelläkään ylittää 180 kiloa, joten vahvempien tyyppien kannattaa kiertää sali kauempaa. En tiedä, mikä hack Jyväskylässä nyt on, mutta Oulun Precorin hack on ainaki mua miellyttänyt.
Yksi tärkeä pointti on myös, että Liikuissa on loistava salietiketin tietämys. Kukaan ei tule varastelemaan toisen painoja ja omat romut otetaan aina pois ja laitetaan paikoilleen. Joskus joku perseilee, mutta aika harvassa ne ovat. Toivottavasti Jyväskylässä on samanlaista meininkiä.
Muistaakseni Liikun jäsenmaksu putoaa 27 euroon vuoden asiakkuuden päästä. Voin todellakin suositella salia jokaiselle perustreenarille, jotka ei maveta yli 200 kiloa tai harrasta painonnostoa.
Liikussa ärsyttää lähinnä taannoinen ilmeisen harhaanjohtava FB-ennakkomarkkinointi.
Mua lähinnä ärsytti se aloitusmaksu 29€, jonka joutuu myös maksamaan uudelleen jos pitää taukoa ja aloittaa uudestaan.
Vielä kun muutama muukin löytäisi perille, niin ei tarvitsisi yksin puskea tyhjässä salissa.
Takana 3 käyntiä postimerkkipaikassa (40520). Oikein hyvä paikka jumpata, jos tykkää olla rauhassa...
Sivujen mukaan perinteiset käsipainot puuttuvat kokonaan?
Kysymyksenä, että käykö kukaan tuossa matkakeskuksen Fresh Fitness salilla? Löytyykö mitään nostolavaa/alustaa? Magnessiumin käyttö onko sallittua, jne. Eli onko sali pelkkä hifistely paikka vai pääseekö ihan nostelemaan. JKLssä tunnetusti autopaikkoja ei löydy juuri mistään keskustan alueelta. KO. sali olisi "lähellä" nykyistä työpaikkaa, jolloin kävelyä tulisi vain reilut ½km sekä aukioloajat näyttäisi olevan toimivat. Kiitos etukäteen.
En tiedä missä olet töissä mutta Jyväskylän voimaklubilla on kaikki mitä haluat ja se on matkakeskuksen lähellä.Kysymyksenä, että käykö kukaan tuossa matkakeskuksen Fresh Fitness salilla? Löytyykö mitään nostolavaa/alustaa? Magnessiumin käyttö onko sallittua, jne. Eli onko sali pelkkä hifistely paikka vai pääseekö ihan nostelemaan. JKLssä tunnetusti autopaikkoja ei löydy juuri mistään keskustan alueelta. KO. sali olisi "lähellä" nykyistä työpaikkaa, jolloin kävelyä tulisi vain reilut ½km sekä aukioloajat näyttäisi olevan toimivat. Kiitos etukäteen.
En tiedä missä olet töissä mutta Jyväskylän voimaklubilla on kaikki mitä haluat ja se on matkakeskuksen lähellä.
Ihan hyvä sali löytyy myös-> Punamäentie 150, 41800 Jyväskylä